Rundy Szybkich
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
#9769 Szybkie night
Start: | 03.07.16 06:15 |
Koniec: | 03.07.16 09:15 |
Opis: | Informacja o turnieju Ochrona trwa: 20 minut Wioska startowa: Poziom 12 (10 wiosek)Produkcja surowców: 10xWioski barbarzyńskie na gracza: 0Chłopi: NieŁucznicy: NieRycerz: Tak, bez przedmiotówKościół: Nie.Ilość Graczy w plemieniu: 1Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 1%Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.Szlachcic zbija poparcie :25-35Reguła zagrody: 800Podbijanie wiosek barbarzyńskich : NiePrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monetywidoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody |
Limit graczy: | 80 |
Warunki zwycięstwa: | Za 4 wygrane z cyklu: 60pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#9768 Szybkie night
Start: | 03.07.16 03:10 |
Koniec: | 03.07.16 06:10 |
Opis: | Informacja o turnieju Ochrona trwa: 30 minutWioska startowa: Ratusz na 30. poziomieProdukcja surowców: x 10Wioski barbarzyńskie na gracza: 15Chłopi: NieŁucznicy: NieRycerz: Tak, bez przedmiotówKościół: Nie.Ilość Graczy w plemieniu: 2Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 1%Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.Szlachcic zbija poparcie: 25-35Reguła zagrody: 1000Podbijanie wiosek barbarzyńskich : NiePrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monetywidoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody |
Limit graczy: | 80 |
Warunki zwycięstwa: | Za 4 wygrane z cyklu: 60pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#9767 Szybkie night
Start: | 03.07.16 00:05 |
Koniec: | 03.07.16 03:05 |
Opis: | Informacja o turnieju Ochrona trwa: 30 minut Wioska startowa: Poziom 0 Produkcja surowców: 1xWioski barbarzyńskie na gracza: 30Chłopi: NieŁucznicy: NieRycerz: Tak, bez przedmiotówKościół: Nie.Ilość Graczy w plemieniu: 2Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 1%Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.Szlachcic zbija poparcie :25-35Reguła zagrody: 1000Podbijanie wiosek barbarzyńskich : NiePrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monetywidoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody |
Limit graczy: | 80 |
Warunki zwycięstwa: | Za 4 zwycięstwa z cyklu: 60pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.9 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#9766 Szybkie bash extrene
Start: | 02.07.16 20:30 |
Koniec: | 02.07.16 23:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 5 minut. Wioska startowa: Poziom 12 Produkcja surowców: x 5 Wioski barbarzyńskie na gracza: 2 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak Rycerz: Tak, bez przedmiotów Kościół: Nie Ilość Graczy w plemieniu: 1 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak Technologia: Prosta Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 7% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic nie zbija poparcia Reguła zagrody: 10 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego agresora: 30ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 370 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#9765 Szybkie classic
Start: | 02.07.16 16:00 |
Koniec: | 02.07.16 20:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut. Wioska startowa: Poziom 10 Produkcja surowców: x 2 Wioski barbarzyńskie na gracza: 5 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie Rycerz: Nie Kościół: Nie Ilość Graczy w plemieniu: 2 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak Technologia: Prosta Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 5% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: 700 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#9764 Szybkie classic
Start: | 02.07.16 07:30 |
Koniec: | 02.07.16 15:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: Poziom 0 Produkcja surowców: x 5 Wioski barbarzyńskie na gracza: 2 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak Rycerz: Tak, z nowymi przedmiotami Kościół: Nie Ilość Graczy w plemieniu: 4 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak Technologia: Prosta Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: 1000 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 60pp
Dla najlepszego plemienia: 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#9763 Szybkie night
Start: | 02.07.16 04:45 |
Koniec: | 02.07.16 06:45 |
Opis: | Informacja o turnieju Ochrona trwa: 20 minut Wioska startowa: Poziom 12 Produkcja surowców: 8xWioski barbarzyńskie na gracza: 25Chłopi: NieŁucznicy: TakRycerz: Tak, bez przedmiotówKościół: Nie.Ilość Graczy w plemieniu: 1Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 1%Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.Szlachcic zbija poparcie :100Reguła zagrody: 1000Podbijanie wiosek barbarzyńskich : TakPrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: MonetyWidoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody[ |
Limit graczy: | 80 |
Warunki zwycięstwa: | Za 4 wygrane rundy z cyklu: 60pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#9762 Szybkie night
Start: | 02.07.16 02:40 |
Koniec: | 02.07.16 04:40 |
Opis: | Informacja o turnieju Ochrona trwa: 25 minutWioska startowa: Tartak / Cegielnia / Huta na 30. poziomieProdukcja surowców: 6xWioski barbarzyńskie na gracza: 7Chłopi: NieŁucznicy: NieRycerz: Tak, bez przedmiotówKościół: Nie.Ilość Graczy w plemieniu: 2Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 1%Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.Szlachcic zbija poparcie :25-35Reguła zagrody: 1000Podbijanie wiosek barbarzyńskich : NiePrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monetywidoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody |
Limit graczy: | 80 |
Warunki zwycięstwa: | Za 4 wygrane rundy z cyklu: 60pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#9761 Szybkie night
Start: | 02.07.16 00:35 |
Koniec: | 02.07.16 02:35 |
Opis: | Informacja o turnieju Ochrona trwa: 20 minutWioska startowa: Spichlerz + Tartak / Cegielnia / Huta: 30 poziomProdukcja surowców: 7xWioski barbarzyńskie na gracza: 15Chłopi: NieŁucznicy: NieRycerz: Tak, bez przedmiotówKościół: Nie.Ilość Graczy w plemieniu: 2Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 1%Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.Szlachcic zbija poparcie :25-35Reguła zagrody: 1000Podbijanie wiosek barbarzyńskich : NiePrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monetywidoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody |
Limit graczy: | 80 |
Warunki zwycięstwa: | Za 4 wygrane rundy z cyklu: 60pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#9760 Szybkie Urodziny Geparda
Start: | 01.07.16 22:30 |
Koniec: | 02.07.16 00:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: Poziom 3 Produkcja surowców: x 1,5 Wioski barbarzyńskie na gracza: 5 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie Rycerz: Nie Kościół: Nie Ilość Graczy w plemieniu: 3 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak Technologia: Prosta Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: 1000 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 45ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |