Rundy Szybkich
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
#7520 Szybkie
Start: | 09.05.15 15:00 |
Koniec: | 09.05.15 17:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 10 minut. Wioska startowa: 10,702 punktów. Chłopi:Nie. Łucznicy: Nie. Rycerz: Tak, nowe przedmioty. Kościół:Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2 osób. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 2% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody:500 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego agresora 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7519 Szybkie
Start: | 09.05.15 10:00 |
Koniec: | 09.05.15 14:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: 36 punktów. Chłopi: Tak. Łucznicy: Nie. Rycerz: Tak, bez przedmiotów. Kościół:Tak. Ilość Graczy w plemieniu: 4 osób. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: 1-3 Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 2% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody:1000. Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Paczki. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego gracza 30 pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7518 Szybkie
Start: | 09.05.15 07:00 |
Koniec: | 09.05.15 09:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 15 minut. Wioska startowa: 2,604 punktów. Chłopi:Nie. Łucznicy: Tak. Rycerz: Tak, stare przedmioty. Kościół:Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3 osób. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 2% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody:500. Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7517 Szybkie
Start: | 09.05.15 02:00 |
Koniec: | 09.05.15 04:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 15 minut. Wioska startowa: 325 punktów. Chłopi:Nie. Łucznicy: Nie. Rycerz: Tak, stare przedmioty. Kościół:Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2 osób. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 2% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody:1000. Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego gracza 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7513 Szybkie Coma18
Start: | 08.05.15 22:00 |
Koniec: | 09.05.15 01:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 15 minut. Wioska startowa: 26 punktów. Chłopi:Nie. Łucznicy: Nie. Rycerz: Tak, bez przedmiotów. Kościół:Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 2% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody:200. Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego plemienia agresorów 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7516 Szybkie
Start: | 08.05.15 19:00 |
Koniec: | 08.05.15 21:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: 2,604 punktów. Chłopi: Nie. Łucznicy: Nie. Rycerz: Tak, bez przedmiotów. Kościół:Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: 1-3 Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 2% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody:1000. Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7515 Szybkie
Start: | 08.05.15 09:00 |
Koniec: | 08.05.15 18:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 45 minut. Wioska startowa: 26 punktów. Chłopi: Tak. Łucznicy: Nie. Rycerz: Nie. Kościół:Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 4 osoby. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: 1-3 Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 3% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 10-35. Reguła zagrody:2000. Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza 90pp |
Prędkość | 300 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7514 Szybkie
Start: | 08.05.15 02:00 |
Koniec: | 08.05.15 03:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 15 minut. Wioska startowa: 811 punktów. Chłopi:Nie. Łucznicy: Nie. Rycerz: Nie. Kościół:Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 5 osób. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 2% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody:1000. Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7506 Szybkie Red Devil9
Start: | 07.05.15 23:00 |
Koniec: | 08.05.15 01:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 15 minut. Wioska startowa: 1,289 punktów. Chłopi:Nie. Łucznicy: Tak. Rycerz: Tak, stare przedmioty. Kościół:Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: 1-3 Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 2% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody:400. Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego plemienia 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7512 Szybkie
Start: | 07.05.15 19:00 |
Koniec: | 07.05.15 22:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut. Wioska startowa: 26 punktów. Chłopi:Nie. Łucznicy: Tak. Rycerz: Nie. Kościół:Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 2% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody:1000. Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego gracza 30 pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |