Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1149] >1151< [1153] ... [1867]

#7498 Szybkie

Start: 05.05.15 20:00
Koniec: 05.05.15 22:30
Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut.
  • Wioska startowa: 1,088 punktów.
  • Chłopi:Nie.
  • Łucznicy: Tak.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody:1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: dla najlepszego gracza 30 pp
    Prędkość 350
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #7496 Szybkie

    Start: 05.05.15 16:00
    Koniec: 05.05.15 19:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa: 5,537 punktów.
  • Chłopi:Nie.
  • Łucznicy: Nie.
  • Rycerz:Tak, bez przedmiotów.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: Proste.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko, poza wojskami poza wioską.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody:1200.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: dla najlepszego plemienia 30 pp
    Prędkość 350
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #7495 Szybkie

    Start: 05.05.15 13:30
    Koniec: 05.05.15 15:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:10 minut.
  • Wioska startowa: 9,620 punktów.
  • Chłopi:Nie.
  • Łucznicy: Tak.
  • Rycerz:Tak, bez przedmiotów.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:3 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody:1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Paczki.
  • Limit graczy: 75
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego agresora 30 pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #7494 Szybkie

    Start: 05.05.15 08:00
    Koniec: 05.05.15 13:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:20 minut.
  • Wioska startowa: 26 punktów.
  • Chłopi:Nie.
  • Łucznicy: Tak.
  • Rycerz:Nie.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:3 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: Proste.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody:1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: dla najlepszego gracza 30pp
    Prędkość 399
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #7493 Szybkie

    Start: 04.05.15 23:15
    Koniec: 05.05.15 02:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:10 minut.
  • Wioska startowa: 26 punktów.
  • Chłopi:Nie.
  • Łucznicy: Tak.
  • Rycerz:Nie.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:3 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: Proste.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko, poza wojskami poza wioską.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody:1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp
    Prędkość 399
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #7492 Szybkie

    Start: 04.05.15 18:30
    Koniec: 04.05.15 22:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:20 minut.
  • Wioska startowa: 567 punktów.
  • Chłopi:Nie.
  • Łucznicy: Nie.
  • Rycerz:Nie.
  • Kościół:Tak.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Tak.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko, poza wojskami poza wioską.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-30.
  • Reguła zagrody:1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: dla najlepszego gracza 30 pp
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #7491 Szybkie

    Start: 04.05.15 09:00
    Koniec: 04.05.15 18:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:30 minut.
  • Wioska startowa: 26 punktów.
  • Chłopi:Nie.
  • Łucznicy: Nie.
  • Rycerz:Tak, nowe przedmioty.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:3 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko, poza wojskami poza wioską.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-30.
  • Reguła zagrody:2000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Paczki.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: dla najlepszego agresora 30pp
    Prędkość 250
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #7490 Szybkie

    Start: 03.05.15 23:30
    Koniec: 04.05.15 01:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:10 minut.
  • Wioska startowa: 5,331 punktów.
  • Chłopi:Nie.
  • Łucznicy: Nie.
  • Rycerz:Tak, bez przedmiotów.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:3 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia:Proste.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 10-50.
  • Reguła zagrody:200.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety.
  • Limit graczy: 50
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #7489 Szybkie

    Start: 03.05.15 20:00
    Koniec: 03.05.15 23:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:20 minut.
  • Wioska startowa: 3479 punktów.
  • Chłopi:Tak.
  • Łucznicy: Tak.
  • Rycerz:Tak, nowe przedmioty.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:3 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia:Proste.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody:500.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Paczki.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: dla najlepszego plemienia 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #7488 Szybkie

    Start: 03.05.15 13:00
    Koniec: 03.05.15 19:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:739 punktów.
  • Chłopi:Nie.
  • Łucznicy: Tak.
  • Rycerz:Tak, bez przedmiotów.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:3 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny.
  • Technologia:1-3 (15 maks).
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody:1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)