Rundy Szybkich
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
#7498 Szybkie
Start: | 05.05.15 20:00 |
Koniec: | 05.05.15 22:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut. Wioska startowa: 1,088 punktów. Chłopi:Nie. Łucznicy: Tak. Rycerz: Nie. Kościół:Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: 1-3. Zwiadowcy: Widzą wszystko. Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody:1000. Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta:Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego gracza 30 pp |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7496 Szybkie
Start: | 05.05.15 16:00 |
Koniec: | 05.05.15 19:30 |
Opis: | Ochrona trwa:15 minut. Wioska startowa: 5,537 punktów. Chłopi:Nie. Łucznicy: Nie. Rycerz:Tak, bez przedmiotów. Kościół:Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak Technologia: Proste. Zwiadowcy: Widzą wszystko, poza wojskami poza wioską. Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody:1200. Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta:Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego plemienia 30 pp |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7495 Szybkie
Start: | 05.05.15 13:30 |
Koniec: | 05.05.15 15:30 |
Opis: | Ochrona trwa:10 minut. Wioska startowa: 9,620 punktów. Chłopi:Nie. Łucznicy: Tak. Rycerz:Tak, bez przedmiotów. Kościół:Nie. Ilość Graczy w plemieniu:3 osoby. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: 1-3. Zwiadowcy: Widzą wszystko. Maksymalny zasięg szlachcica:1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody:1000. Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta:Paczki. |
Limit graczy: | 75 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego agresora 30 pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.9 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7494 Szybkie
Start: | 05.05.15 08:00 |
Koniec: | 05.05.15 13:00 |
Opis: | Ochrona trwa:20 minut. Wioska startowa: 26 punktów. Chłopi:Nie. Łucznicy: Tak. Rycerz:Nie. Kościół:Nie. Ilość Graczy w plemieniu:3 osoby. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste. Zwiadowcy: Widzą wszystko. Maksymalny zasięg szlachcica:1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody:1000. Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta:Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego gracza 30pp |
Prędkość | 399 |
Prędkość jednostek: | 0.9 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7493 Szybkie
Start: | 04.05.15 23:15 |
Koniec: | 05.05.15 02:30 |
Opis: | Ochrona trwa:10 minut. Wioska startowa: 26 punktów. Chłopi:Nie. Łucznicy: Tak. Rycerz:Nie. Kościół:Nie. Ilość Graczy w plemieniu:3 osoby. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste. Zwiadowcy: Widzą wszystko, poza wojskami poza wioską. Maksymalny zasięg szlachcica:1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody:1000. Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta:Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia 30pp |
Prędkość | 399 |
Prędkość jednostek: | 0.9 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7492 Szybkie
Start: | 04.05.15 18:30 |
Koniec: | 04.05.15 22:30 |
Opis: | Ochrona trwa:20 minut. Wioska startowa: 567 punktów. Chłopi:Nie. Łucznicy: Nie. Rycerz:Nie. Kościół:Tak. Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba. Możliwość opuszczenia plemienia: Tak. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: 1-3. Zwiadowcy: Widzą wszystko, poza wojskami poza wioską. Maksymalny zasięg szlachcica:1000. Szlachcic zbija poparcie: 25-30. Reguła zagrody:1000. Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta:Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego gracza 30 pp |
Prędkość | 300 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7491 Szybkie
Start: | 04.05.15 09:00 |
Koniec: | 04.05.15 18:00 |
Opis: | Ochrona trwa:30 minut. Wioska startowa: 26 punktów. Chłopi:Nie. Łucznicy: Nie. Rycerz:Tak, nowe przedmioty. Kościół:Nie. Ilość Graczy w plemieniu:3 osoby. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: 1-3. Zwiadowcy: Widzą wszystko, poza wojskami poza wioską. Maksymalny zasięg szlachcica:1000. Szlachcic zbija poparcie: 25-30. Reguła zagrody:2000. Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta:Paczki. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego agresora 30pp |
Prędkość | 250 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7490 Szybkie
Start: | 03.05.15 23:30 |
Koniec: | 04.05.15 01:30 |
Opis: | Ochrona trwa:10 minut. Wioska startowa: 5,331 punktów. Chłopi:Nie. Łucznicy: Nie. Rycerz:Tak, bez przedmiotów. Kościół:Nie. Ilość Graczy w plemieniu:3 osoby. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia:Proste. Zwiadowcy: Widzą wszystko. Maksymalny zasięg szlachcica:1000. Szlachcic zbija poparcie: 10-50. Reguła zagrody:200. Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta:Monety. |
Limit graczy: | 50 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza 30pp |
Prędkość | 300 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7489 Szybkie
Start: | 03.05.15 20:00 |
Koniec: | 03.05.15 23:00 |
Opis: | Ochrona trwa:20 minut. Wioska startowa: 3479 punktów. Chłopi:Tak. Łucznicy: Tak. Rycerz:Tak, nowe przedmioty. Kościół:Nie. Ilość Graczy w plemieniu:3 osoby. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia:Proste. Zwiadowcy: Widzą wszystko. Maksymalny zasięg szlachcica:1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody:500. Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta:Paczki. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego plemienia 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7488 Szybkie
Start: | 03.05.15 13:00 |
Koniec: | 03.05.15 19:30 |
Opis: | Ochrona trwa:15 minut. Wioska startowa:739 punktów. Chłopi:Nie. Łucznicy: Tak. Rycerz:Tak, bez przedmiotów. Kościół:Nie. Ilość Graczy w plemieniu:3 osoby. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny. Technologia:1-3 (15 maks). Zwiadowcy: Widzą wszystko. Maksymalny zasięg szlachcica:1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody:1000. Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta:Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |