Rundy Szybkich
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
#7511 Szybkie
Start: | 07.05.15 15:00 |
Koniec: | 07.05.15 18:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: 36 punktów. Chłopi: Nie. Łucznicy: Tak. Rycerz: Tak, bez przedmiotów. Kościół:Tak. Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: 1-3. Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 2% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody:1000. Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego gracza - 30pp |
Prędkość | 360 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7510 Szybkie
Start: | 07.05.15 13:30 |
Koniec: | 07.05.15 14:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 10 minut. Wioska startowa: 4,608 punktów. Chłopi:Nie. Łucznicy: Nie. Rycerz: Tak, nowe przedmioty. Kościół:Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 2% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody:700. Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego agresora - 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.9 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7509 Szybkie
Start: | 07.05.15 10:00 |
Koniec: | 07.05.15 13:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 15 minut. Wioska startowa: 3,975 punktów. Chłopi:Nie. Łucznicy: Nie. Rycerz: Nie. Kościół:Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 4 osoby. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 2% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 10-35. Reguła zagrody:500. Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego agresora - 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7508 Szybkie
Start: | 07.05.15 00:30 |
Koniec: | 07.05.15 03:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 10 minut. Wioska startowa: 1,989 punktów. Chłopi:Nie. Łucznicy: Nie. Rycerz: Tak, stare przedmioty. Kościół:Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoby. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 2% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody:1000. Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego gracza 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7507 Szybkie
Start: | 06.05.15 21:00 |
Koniec: | 07.05.15 00:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut. Wioska startowa: 325 punktów. Chłopi:Nie. Łucznicy: Nie. Rycerz: Nie Kościół:Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: 1-3 Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 2% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody:1000. Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego agresora 30 pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7505 Szybkie
Start: | 06.05.15 18:30 |
Koniec: | 06.05.15 20:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 15 minut. Wioska startowa: 2,604 punktów. Chłopi:Nie. Łucznicy: Tak. Rycerz: Tak, bez przedmiotów. Kościół: Nie. Fake limit: 2% Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody:600. Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego agresora - 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7504 Szybkie
Start: | 06.05.15 13:30 |
Koniec: | 06.05.15 18:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: 26 punktów. Chłopi:Nie. Łucznicy: Nie. Rycerz: Tak, nowe przedmioty. Kościół:Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 2% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody:800. Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7501 Szybkie
Start: | 06.05.15 11:00 |
Koniec: | 06.05.15 13:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 10 minut. Wioska startowa: 1,202 punktów. Chłopi:Nie. Łucznicy: Nie. Rycerz: Tak, nowe przedmioty. Kościół:Nie. Limit fejków: 2% Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody:1000. Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego plemienia agresorów 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7500 Szybkie *
Start: | 06.05.15 08:00 |
Koniec: | 06.05.15 10:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: 26 punktów. Chłopi:Nie. Łucznicy: Nie. Rycerz: Nie. Kościół:Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody:1000. Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego plemienia 60pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7499 Szybkie
Start: | 05.05.15 23:00 |
Koniec: | 06.05.15 01:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 10 minut. Wioska startowa: 8,026 punktów. Chłopi:Nie. Łucznicy: Tak. Rycerz: Tak, bez przedmiotów. Kościół:Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody:1000. Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta:Monety. |
Limit graczy: | 70 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego agresora 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |