Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1148] >1150< [1152] ... [1867]

#7511 Szybkie

Start: 07.05.15 15:00
Koniec: 07.05.15 18:30
Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa: 36 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Łucznicy: Tak.
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów.
  • Kościół:Tak.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 2%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody:1000.
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: dla najlepszego gracza - 30pp
    Prędkość 360
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #7510 Szybkie

    Start: 07.05.15 13:30
    Koniec: 07.05.15 14:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa: 4,608 punktów.
  • Chłopi:Nie.
  • Łucznicy: Nie.
  • Rycerz: Tak, nowe przedmioty.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 2%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody:700.
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: dla najlepszego agresora - 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #7509 Szybkie

    Start: 07.05.15 10:00
    Koniec: 07.05.15 13:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa: 3,975 punktów.
  • Chłopi:Nie.
  • Łucznicy: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 4 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 2%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 10-35.
  • Reguła zagrody:500.
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego agresora - 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #7508 Szybkie

    Start: 07.05.15 00:30
    Koniec: 07.05.15 03:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa: 1,989 punktów.
  • Chłopi:Nie.
  • Łucznicy: Nie.
  • Rycerz: Tak, stare przedmioty.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 2%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody:1000.
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: dla najlepszego gracza 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #7507 Szybkie

    Start: 06.05.15 21:00
    Koniec: 07.05.15 00:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut.
  • Wioska startowa: 325 punktów.
  • Chłopi:Nie.
  • Łucznicy: Nie.
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 2%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody:1000.
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: dla najlepszego agresora 30 pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #7505 Szybkie

    Start: 06.05.15 18:30
    Koniec: 06.05.15 20:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa: 2,604 punktów.
  • Chłopi:Nie.
  • Łucznicy: Tak.
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów.
  • Kościół: Nie.
  • Fake limit: 2%
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody:600.
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego agresora - 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #7504 Szybkie

    Start: 06.05.15 13:30
    Koniec: 06.05.15 18:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa: 26 punktów.
  • Chłopi:Nie.
  • Łucznicy: Nie.
  • Rycerz: Tak, nowe przedmioty.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 2%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody:800.
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #7501 Szybkie

    Start: 06.05.15 11:00
    Koniec: 06.05.15 13:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa: 1,202 punktów.
  • Chłopi:Nie.
  • Łucznicy: Nie.
  • Rycerz: Tak, nowe przedmioty.
  • Kościół:Nie.
  • Limit fejków: 2%
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody:1000.
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: dla najlepszego plemienia agresorów 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #7500 Szybkie *

    Start: 06.05.15 08:00
    Koniec: 06.05.15 10:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa: 26 punktów.
  • Chłopi:Nie.
  • Łucznicy: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody:1000.
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: dla najlepszego plemienia 60pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #7499 Szybkie

    Start: 05.05.15 23:00
    Koniec: 06.05.15 01:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa: 8,026 punktów.
  • Chłopi:Nie.
  • Łucznicy: Tak.
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody:1000.
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety.
  • Limit graczy: 70
    Warunki zwycięstwa: dla najlepszego agresora 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)