Rundy Szybkich
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
#1299 Szybkie
Start: | 14.07.11 12:30 |
Koniec: | 14.07.11 15:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut. Wioska startowa: 653 punkty. Chłopi: Nie. Rycerz: Tak. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Technologia: Prosta. Zwiadowcy: Widzą wszystko. Maksymalny zasięg szlachcica: 200. Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35. Reguła zagrody: Brak. Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#1298 Szybkie
Start: | 14.07.11 07:00 |
Koniec: | 14.07.11 12:00 |
Opis: | Ochrona trwa 30 minut. Wioska startowa 36 punktów. Chłopi: Nie. Rycerz: Nie. Kościół: Tak. Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby. Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie Technologia: Prosta. Zwiadowcy: Widzą tylko jednostki. Maksymalny zasięg szlachcica: 500. Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35. Reguła zagrody: 400. Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#1297 Szybkie
Start: | 13.07.11 23:00 |
Koniec: | 14.07.11 03:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut. Wioska startowa : 2138 punktów. Chłopi: Nie. Rycerz: Tak. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 4 osoby. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Technologia: 1-3. Zwiadowcy: Widzą wszystko. Maksymalny zasięg szlachcica: 0. Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 0. Reguła zagrody: 100. Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#1296 Szybkie
Start: | 11.07.11 10:00 |
Koniec: | 13.07.11 20:00 |
Opis: | Ochrona trwa 180 minut. Wioska startowa 26 punktów. Chłopi: Tak. Rycerz: Tak. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 4 osoby. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Technologia: Prosta. Zwiadowcy: Widzą wszystko. Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35. Reguła zagrody: Brak. Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia po 60pp |
Prędkość | 200 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#1295 Szybkie
Start: | 10.07.11 18:40 |
Koniec: | 10.07.11 23:00 |
Opis: | Ochrona trwa 20 minut. Wioska startowa 36 punktów. Chłopi: Nie. Rycerz: Nie. Kościół: Tak. Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba.. Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie Technologia: Prosta. Zwiadowcy: Widzą tylko jednostki. Maksymalny zasięg szlachcica: 500. Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 99-100. Reguła zagrody: 200. Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza 100pp |
Prędkość | 370 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#1294 Szybkie
Start: | 10.07.11 13:00 |
Koniec: | 10.07.11 18:00 |
Opis: | Ochrona trwa 15 minut. Wioska startowa 26 punktów. Chłopi: Nie. Rycerz: Nie. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby. Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie Technologia: Klasyczna. Zwiadowcy: Widzą wszystko. Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35. Reguła zagrody: Brak. Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Tania szlachta Brak możliwości restartu po podbiciu. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia po 100pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#1293 Szybkie
Start: | 10.07.11 07:00 |
Koniec: | 10.07.11 12:00 |
Opis: | Ochrona trwa 30 minut. Wioska startowa 26 punktów. Chłopi: Nie. Rycerz: Tak. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba. Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie Technologia: 1-3. Zwiadowcy: Widzą wszystko. Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35. Reguła zagrody: Brak. Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#1292 Szybkie
Start: | 09.07.11 23:00 |
Koniec: | 10.07.11 03:00 |
Opis: | Ochrona trwa brak. Wioska startowa 36 punktów. Chłopi: Nie. Rycerz: Nie. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby. Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie Technologia: Prosta. Zwiadowcy: Widzą wszystko. Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35. Reguła zagrody: Brak. Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#1290 Mecz Reprezentacji
Start: | 09.07.11 16:40 |
Koniec: | 09.07.11 20:40 |
Opis: | Speed: 400Unit speed: 0.5Moral: noSleep mode: noAccount sitter: no20 minutes beginner protection.with paladin, no weapons.no archers.* tech up to 15.no fake limitbarbs grow to 661 points. coin academy20-member tribe limit.no attacking tribemates. no leaving tribe. no outside support. * normal distance of villages. * players can choose their starting location. * win: most tribe points * players start with increased building levels: (HQ=10, baracks=10, stable=5, workshop=5, academy=0, smithy=5, rally=1, statue=0, market=15, ressources=15, warehouse=15, farm=10, wall=10) |
Limit graczy: | 40 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#1289 Speed
Start: | 09.07.11 16:00 |
Koniec: | 09.07.11 16:20 |
Opis: | Mecz tylko dla członków Reprezentacji speed: 400 unit speed: 0.5moral: nosleep mode: noaccount sitter: no20 minutes beginner protection.with paladin, no weapons.no archers.* tech up to 15. no fake limitbarbs grow to 661 points. (coin academy20-member tribe limit.no attacking tribemates. no leaving tribe. no outside support.
* normal distance of villages.
* players can choose their starting location.
* win: most tribe points
* players start with increased building levels:
(HQ=10, baracks=10, stable=5, workshop=5, academy=0, smithy=5, rally=1, statue=0, market=15, ressources=15, warehouse=15, farm=10, wall=10) . |
Limit graczy: | 45 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |