Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1750] >1752< [1754] ... [1867]

#1299 Szybkie

Start: 14.07.11 12:30
Koniec: 14.07.11 15:30
Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut.
  • Wioska startowa: 653 punkty.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Tak.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: Prosta.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 200.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1298 Szybkie

    Start: 14.07.11 07:00
    Koniec: 14.07.11 12:00
    Opis:
  • Ochrona trwa 30 minut.
  • Wioska startowa 36 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Tak.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie
  • Technologia: Prosta.
  • Zwiadowcy: Widzą tylko jednostki.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 500.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 400.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1297 Szybkie

    Start: 13.07.11 23:00
    Koniec: 14.07.11 03:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut.
  • Wioska startowa : 2138 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Tak.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 4 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 0.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 0.
  • Reguła zagrody: 100.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1296 Szybkie

    Start: 11.07.11 10:00
    Koniec: 13.07.11 20:00
    Opis:
  • Ochrona trwa 180 minut.
  • Wioska startowa 26 punktów.
  • Chłopi: Tak.
  • Rycerz: Tak.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 4 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: Prosta.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia po 60pp
    Prędkość 200
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1295 Szybkie

    Start: 10.07.11 18:40
    Koniec: 10.07.11 23:00
    Opis:
  • Ochrona trwa 20 minut.
  • Wioska startowa 36 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Tak.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba..
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie
  • Technologia: Prosta.
  • Zwiadowcy: Widzą tylko jednostki.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 500.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 99-100.
  • Reguła zagrody: 200.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 100pp
    Prędkość 370
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1294 Szybkie

    Start: 10.07.11 13:00
    Koniec: 10.07.11 18:00
    Opis:
  • Ochrona trwa 15 minut.
  • Wioska startowa 26 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie
  • Technologia: Klasyczna.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Tania szlachta
  • Brak możliwości restartu po podbiciu.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia po 100pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1293 Szybkie

    Start: 10.07.11 07:00
    Koniec: 10.07.11 12:00
    Opis:
  • Ochrona trwa 30 minut.
  • Wioska startowa 26 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Tak.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1292 Szybkie

    Start: 09.07.11 23:00
    Koniec: 10.07.11 03:00
    Opis:
  • Ochrona trwa brak.
  • Wioska startowa 36 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie
  • Technologia: Prosta.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1290 Mecz Reprezentacji

    Start: 09.07.11 16:40
    Koniec: 09.07.11 20:40
    Opis:
  • Speed: 400
  • Unit speed: 0.5
  • Moral: no
  • Sleep mode: no
  • Account sitter: no
  • 20 minutes beginner protection.
  • with paladin, no weapons.
  • no archers.
  • * tech up to 15.
  • no fake limit
  • barbs grow to 661 points.
  • coin academy
  • 20-member tribe limit.
  • no attacking tribemates. no leaving tribe. no outside support. * normal distance of villages. * players can choose their starting location. * win: most tribe points * players start with increased building levels: (HQ=10, baracks=10, stable=5, workshop=5, academy=0, smithy=5, rally=1, statue=0, market=15, ressources=15, warehouse=15, farm=10, wall=10)
  • Limit graczy: 40
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1289 Speed

    Start: 09.07.11 16:00
    Koniec: 09.07.11 16:20
    Opis: Mecz tylko dla członków Reprezentacji
  • speed: 400
  • unit speed: 0.5
  • moral: no
  • sleep mode: no
  • account sitter: no
  • 20 minutes beginner protection.
  • with paladin, no weapons.
  • no archers.
  • * tech up to 15.
  • no fake limit
  • barbs grow to 661 points. (
  • coin academy
  • 20-member tribe limit.
  • no attacking tribemates. no leaving tribe. no outside support. * normal distance of villages. * players can choose their starting location. * win: most tribe points * players start with increased building levels: (HQ=10, baracks=10, stable=5, workshop=5, academy=0, smithy=5, rally=1, statue=0, market=15, ressources=15, warehouse=15, farm=10, wall=10) .
  • Limit graczy: 45
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)