Rundy Szybkich
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
#1278 Szybkie
Start: | 04.07.11 13:01 |
Koniec: | 04.07.11 20:00 |
Opis: | Ochrona trwa 20 minut. Wioska startowa 36 punktów. Chłopi: Nie. Rycerz: Tak. Kościół: Tak. Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby. Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak. Technologia: Klasyczna. Zwiadowcy: Widzą wszystko. Maksymalny zasięg szlachcica: 300. Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35. Reguła zagrody: Brak. Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#1277 Szybkie
Start: | 04.07.11 08:00 |
Koniec: | 04.07.11 13:00 |
Opis: | Ochrona trwa 20 minut. Wioska startowa 2138 punktów. Chłopi: Nie. Rycerz: Tak. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 4 osoby. Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak. Technologia: Prosta. Zwiadowcy: Widzą wszystko. Maksymalny zasięg szlachcica: 50. Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35. Reguła zagrody: Brak. Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | |
#1276 Szybkie
Start: | 03.07.11 17:00 |
Koniec: | 03.07.11 22:30 |
Opis: | Ochrona trwa 20 minut. Wioska startowa 26 punktów. Chłopi: Nie. Rycerz: Nie. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba. Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak Technologia: 1-3. Zwiadowcy: Widzą wszystko. Maksymalny zasięg szlachcica: 300. Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35. Reguła zagrody: 300. Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza 100pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#1275 Szybkie
Start: | 03.07.11 11:00 |
Koniec: | 03.07.11 16:00 |
Opis: | Ochrona trwa 30 minut. Wioska startowa 26 punktów. Chłopi: Nie. Rycerz: Tak. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby. Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak Technologia: 1-3. Zwiadowcy: Widzą wszystko. Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35. Reguła zagrody: brak. Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego agresora 100pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#1274 Szybkie
Start: | 02.07.11 18:30 |
Koniec: | 03.07.11 02:00 |
Opis: | Ochrona trwa 30 minut. Wioska startowa 26 punktów. Chłopi: Nie. Rycerz: Tak. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 4 osoby. Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak Technologia: 1-3. Zwiadowcy: Widzą wszystko. Maksymalny zasięg szlachcica: 100. Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35. Reguła zagrody: Brak. Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#1273 Speed
Start: | 02.07.11 14:00 |
Koniec: | 02.07.11 18:00 |
Opis: | speed: 400 unit speed: 0.6moral: nosleep mode: noaccount sitter: no20 minutes beginner protection.with paladin, no weapons.no archers.* tech up to 15. no fake limitbarbs grow to 661 points. (coin academy20-member tribe limit.no attacking tribemates. no leaving tribe. no outside support.
* normal distance of villages.
* players can choose their starting location.
* win: most tribe points
* players start with increased building levels:
(HQ=10, baracks=10, stable=5, workshop=5, academy=0, smithy=5, rally=1, statue=0, market=15, ressources=15, warehouse=15, farm=10, wall=10) . |
Limit graczy: | 40 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#1272 Szybkie
Start: | 02.07.11 10:30 |
Koniec: | 02.07.11 13:30 |
Opis: | Ochrona trwa 15 minut. Wioska startowa 36 punktów. Chłopi: Nie. Rycerz: Nie. Kościół: Tak. Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba. Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak Technologia: 1-3. Zwiadowcy: Widzą wszystko. Maksymalny zasięg szlachcica: 200. Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35. Reguła zagrody: 500. Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza 100pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#1271 Szybkie
Start: | 02.07.11 07:00 |
Koniec: | 02.07.11 10:00 |
Opis: | Ochrona trwa 5 minut. Wioska startowa surowce poziom 30.koszary25.stajnia 10. Chłopi: Nie. Rycerz: Tak. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 5 osób. Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak Technologia: 1-3. Zwiadowcy: Widzą wszystko. Maksymalny zasięg szlachcica: 500. Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35. Reguła zagrody: 5. Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego agresora 100pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#1270 Szybkie
Start: | 01.07.11 22:30 |
Koniec: | 02.07.11 03:30 |
Opis: | Ochrona trwa 15 minut. Wioska startowa 26 punktów Chłopi: Nie. Rycerz: Nie. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby. Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak Technologia: 1-3. Zwiadowcy: Widzą wszystko. Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35. Reguła zagrody: Brak. Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#1267 Szybkie
Start: | 01.07.11 16:00 |
Koniec: | 01.07.11 22:00 |
Opis: | Ochrona trwa 15 minut. Wioska startowa 36 punktów. Chłopi: Nie. Rycerz: Nie. Kościół: Tak. Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak Technologia: 1-3. Zwiadowcy: Widzą tylko jednostki.. Maksymalny zasięg szlachcica: 1. Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 1-2. Reguła zagrody: 100. Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego agresora 60pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |