Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1753] >1755< [1757] ... [1867]

#1266 Szybkie

Start: 01.07.11 10:00
Koniec: 01.07.11 13:00
Opis:
  • Ochrona trwa 30 minut.
  • Wioska startowa 26 punktów
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Tak.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 500.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia po 60pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1265 Szybkie

    Start: 01.07.11 00:01
    Koniec: 01.07.11 03:00
    Opis:
  • Ochrona trwa 5 minut.
  • Wioska startowa koszary,stajnia,poziom 15.Surowce poziom 30.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 300.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1262 Szybkie

    Start: 30.06.11 15:30
    Koniec: 30.06.11 23:00
    Opis:
  • Ochrona trwa 30 minut.
  • Wioska startowa 2,711 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Tak.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 50.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 350
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1261 Szybkie

    Start: 30.06.11 08:15
    Koniec: 30.06.11 14:15
    Opis:
  • Ochrona trwa 20 minut.
  • Wioska startowa 6,022 punktów.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Tak
  • Kościół: Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 4 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: Prosta.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 200.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 30-45.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1260 Szybkie

    Start: 29.06.11 23:00
    Koniec: 30.06.11 03:00
    Opis:
  • Ochrona trwa 10 minut.
  • Wioska startowa 3,331 punktów.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Tak
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: Prosta.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 300.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1259 Szybkie

    Start: 29.06.11 11:00
    Koniec: 29.06.11 22:30
    Opis:
  • Ochrona trwa 60 minut
  • Wioska startowa 36 punktów
  • Rycerz: Tak.
  • Kościół: Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak.
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 500.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35
  • Reguła zagrody: 0
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1258 Szybkie

    Start: 28.06.11 22:00
    Koniec: 29.06.11 03:00
    Opis:
  • Ochrona trwa Brak
  • Wioska startowa 26 punktów
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak.
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 500
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1257 Szybkie

    Start: 28.06.11 17:00
    Koniec: 28.06.11 21:55
    Opis:
  • Ochrona trwa 20.
  • Wioska startowa 36 punktów
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak.
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: brak
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1256 Szybkie

    Start: 28.06.11 12:00
    Koniec: 28.06.11 15:15
    Opis:
  • Ochrona trwa 10.
  • Wioska startowa surowce poziom 30 koszary poziom 25.Stajnia poziom 15.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak.
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 10.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1255 Szybkie

    Start: 28.06.11 07:00
    Koniec: 28.06.11 11:30
    Opis:
  • Ochrona trwa Brak.
  • Wioska startowa surowce poziom 30 koszary poziom 25.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak.
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 150.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 40-55.
  • Reguła zagrody: 50.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.2
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)