Rundy Szybkich
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
#1289 Speed
Start: | 09.07.11 16:00 |
Koniec: | 09.07.11 16:20 |
Opis: | Mecz tylko dla członków Reprezentacji speed: 400 unit speed: 0.5moral: nosleep mode: noaccount sitter: no20 minutes beginner protection.with paladin, no weapons.no archers.* tech up to 15. no fake limitbarbs grow to 661 points. (coin academy20-member tribe limit.no attacking tribemates. no leaving tribe. no outside support.
* normal distance of villages.
* players can choose their starting location.
* win: most tribe points
* players start with increased building levels:
(HQ=10, baracks=10, stable=5, workshop=5, academy=0, smithy=5, rally=1, statue=0, market=15, ressources=15, warehouse=15, farm=10, wall=10) . |
Limit graczy: | 45 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#1288 Szybkie
Start: | 09.07.11 07:00 |
Koniec: | 09.07.11 12:00 |
Opis: | Ochrona trwa 10 minut. Wioska startowa 26 punktów. Chłopi: Nie. Rycerz: Nie. Kościół: Tak. Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby. Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak Technologia: Prosta. Zwiadowcy: Widzą wszystko. Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35. Reguła zagrody: Brak. Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia po 150pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#1287 Szybkie
Start: | 08.07.11 21:00 |
Koniec: | 09.07.11 02:00 |
Opis: | Ochrona trwa 30 minut. Wioska startowa 4600 punktów. Chłopi: Nie. Rycerz: Tak. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 4 osoby. Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak Technologia: Prosta. Zwiadowcy: Widzą wszystko. Maksymalny zasięg szlachcica: 500. Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 100-100. Reguła zagrody: Brak. Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#1286 Szybkie
Start: | 08.07.11 12:00 |
Koniec: | 08.07.11 19:00 |
Opis: | Ochrona trwa 30 minut. Wioska startowa 653 punkty. Chłopi: Nie. Rycerz: Tak. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby. Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie Technologia: Prosta. Zwiadowcy: Widzą wszystko. Maksymalny zasięg szlachcica: 200. Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 40-55. Reguła zagrody: Brak. Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#1285 Szybkie
Start: | 08.07.11 07:00 |
Koniec: | 08.07.11 11:00 |
Opis: | Ochrona trwa 15 minut. Wioska startowa 2138 punkty. Chłopi: Nie. Rycerz: Tak. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 5 osób. Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak Technologia: Prosta. Zwiadowcy: Widzą wszystko. Maksymalny zasięg szlachcica: 100. Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 40-55. Reguła zagrody: Brak. Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#1284 Szybkie
Start: | 07.07.11 19:00 |
Koniec: | 07.07.11 23:59 |
Opis: | Ochrona trwa 40 minut. Wioska startowa 36 punktów. Chłopi: Nie. Rycerz: Tak. Kościół: Tak. Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba. Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak. Technologia: 1-3. Zwiadowcy: Widzą wszystko. Maksymalny zasięg szlachcica: 500. Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35. Reguła zagrody: 200. Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#1283 Szybkie
Start: | 07.07.11 11:30 |
Koniec: | 07.07.11 17:00 |
Opis: | Ochrona trwa 20 minut. Wioska startowa 26 punktów. Chłopi: Nie. Rycerz: Tak. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby. Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak. Technologia: 1-3. Zwiadowcy: Widzą wszystko. Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35. Reguła zagrody: Brak. Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#1281 Szybkie
Start: | 07.07.11 08:00 |
Koniec: | 07.07.11 11:00 |
Opis: | Ochrona trwa 15 minut. Wioska startowa 36 punktów. Chłopi: Nie. Rycerz: Tak. Kościół: Tak. Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby. Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak. Technologia: 1-3. Zwiadowcy: Widzą wszystko. Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35. Reguła zagrody: Brak. Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#1282 Szybkie z zaskoczenia
Start: | 06.07.11 23:15 |
Koniec: | 07.07.11 03:15 |
Opis: | Ochrona trwa 15 minut. Wioska startowa 653 punkty. Chłopi: Nie. Rycerz: Tak. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby. Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak Technologia: Prosta. Zwiadowcy: Widzą wszystko. Maksymalny zasięg szlachcica: 100. Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 40-55. Reguła zagrody: Brak. Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#1280 Szybkie
Start: | 05.07.11 09:00 |
Koniec: | 06.07.11 22:00 |
Opis: | Ochrona trwa 60 minut. Wioska startowa 653 punkty. Chłopi: Nie. Rycerz: Tak. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby. Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak Technologia: 1-3. Zwiadowcy: Widzą wszystko. Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35. Reguła zagrody: Brak. Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza 100pp |
Prędkość | 300 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |