Graj teraz
Rise of Cultures – Zbuduj miasto, odblokuj dawne cywilizacje i rozgrywaj kluczowe bitwy!
Odkrywaj świat pełen sekretów, doświadczaj przygód i dbaj o swoją wioskę!
Prowadź swoje miasto przez wieki ludzkości, poczynając od epoki kamienia, i stwórz wielkie imperium!
Opowiedz się po stronie ludzi lub elfów i zbuduj mistyczne miasto w świecie fantasy!
Zbuduj majestatyczne miasta, zawrzyj potężne sojusze, wybierz swojego boga i podbij świat!
Tribal Wars 2 – build and fortify your medieval castle
Odkryj dziewicze terytoria, przeżyj pasjonujące przygody i pojedynkuj się z innymi graczami. The West czeka na ciebie!
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 28.10.10 09:00 |
Koniec: | 28.10.10 20:00 |
Opis: | Zasięg szlachcica 5. Technologia 0/1 Monety, rycerz łucznicy. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Możliwy sen. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 60 pkt. |
Prędkość | 320 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 27.10.10 19:41 |
Koniec: | 27.10.10 23:00 |
Opis: | Trening reprezentacji |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 27.10.10 19:30 |
Koniec: | 27.10.10 19:40 |
Opis: | Zakaz wejścia |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 27.10.10 19:24 |
Koniec: | 27.10.10 19:28 |
Opis: | |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 27.10.10 19:14 |
Koniec: | 27.10.10 19:20 |
Opis: | Trening reprezentacji |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 27.10.10 18:55 |
Koniec: | 27.10.10 19:10 |
Opis: | Trening reprezentacji- sesja zamknięta. Osoby spoza zostaną usunięte. |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 27.10.10 18:49 |
Koniec: | 27.10.10 18:52 |
Opis: | Trening reprezentacji - RUNDA ZAMKNIĘTA- wszystkie osoby spoza reprezentacji zostaną usunięte. |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 27.10.10 18:40 |
Koniec: | 27.10.10 18:45 |
Opis: | Trening reprezentacji - RUNDA ZAMKNIĘTA- wszystkie osoby spoza reprezentacji zostaną usunięte. |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 27.10.10 18:32 |
Koniec: | 27.10.10 18:39 |
Opis: | Trening reprezentacji-runda zamknięta |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 27.10.10 14:00 |
Koniec: | 27.10.10 17:00 |
Opis: | Szlachcic nie przejmuje wiosek. Reguła zagrody 1000. wioska startowa 1. Tech 0/1 rycerz, łucznicy. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów - 40 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .