SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 03.11.10 21:30 |
Koniec: | 04.11.10 01:00 |
Opis: | |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 02.11.10 14:00 |
Koniec: | 03.11.10 21:00 |
Opis: | Zasięg szlachcica 10. Sen należy ustawić na 20 minut przed aktywacją. Aktywacja po 9h gry na czas od 2-8h. Rycerz, łucznicy, monety, tech 0/1. 4 graczy na plemię, pełna współpraca tylko z plemieniem. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 50 pkt. top 2- 30 pkt. |
Prędkość | 300 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 02.11.10 08:00 |
Koniec: | 02.11.10 13:00 |
Opis: | Wioska startowa 3. Tech 0/3. 25 osób na plemię. Brak możliwości opuszczenia plemienia. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 01.11.10 20:20 |
Koniec: | 01.11.10 23:30 |
Opis: | Runda treningowa tylko dla reprezentacji. Osoby nie pełniące takiej funkcji będą blokowane. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 01.11.10 15:00 |
Koniec: | 01.11.10 20:00 |
Opis: | Zasięg szlachty- 5 pól. Rycerz, tech 0/1, monety. Alternatywny sen. Wioska startowa 1. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 50 pkt. |
Prędkość | 390 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 01.11.10 09:00 |
Koniec: | 01.11.10 13:00 |
Opis: | Szlachcic nie przejmuje wiosek. Rycerz, łucznicy. 8 osób na plemię. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Reguła zagrody 950 |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1 pokonanych przeciwników- 40 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.2 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 31.10.10 23:30 |
Koniec: | 01.11.10 04:00 |
Opis: | 7 graczy na plemię. Szlachcic pokonuje max. 5 pól. Alternatywny sen. Wioska startowa 1. Rycerz, łucznicy. monety, tech 0/1. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 50 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 29.10.10 00:05 |
Koniec: | 31.10.10 22:05 |
Opis: | rycerz, łucznicy, limit graczy na plemię- 4, pełna współpraca tylko z plemieniem- brak możliwości odejścia od plemienia, wsparcie i surowce mogą być przesyłane tylko do członków plemienia, technologia- 0/1, monety, wioska startowa- 26 punktów, Możliwość szpiegowania zarówno wojsk w wiosce i poza, surowców, jak i poziomu budynków, Blokada fake'ów- 1%. Sen uruchamiany po 7 godzinach gry. Warto tryb snu ustawić samemu. Należy to zrobić przed upływem 6 godziny. |
Limit graczy: | 365 |
Warunki zwycięstwa: | Zadaniem jest zdobycie wiosek: "świeczek urodzinowych". Każda świeczka składa się z podstawy i swojego płomienia. 31.10.10 o godzinie 22.00 wystrzelą szampany i rozpoczną się tańce - osoba, która będzie posiadała całą świeczkę, czyli podstawę i pasujący do niej płomień- otrzyma 200 Punktów Premium. Osoba, która posiada tylko podstawę otrzyma 50 PP. Osoba, która posiada podstawę i niepasujący do niej płomień otrzyma 50 PP. Osoba, która posiada tylko płomień- nie otrzymuje za to PP. |
Prędkość | 225 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 28.10.10 23:48 |
Koniec: | 28.10.10 23:53 |
Opis: | test |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | test |
Prędkość | 225 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 28.10.10 09:00 |
Koniec: | 28.10.10 20:00 |
Opis: | Zasięg szlachcica 5. Technologia 0/1 Monety, rycerz łucznicy. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Możliwy sen. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 60 pkt. |
Prędkość | 320 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .