Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1796] >1798< [1800] ... [1867]

#801 Trening reprezentacji.

Start: 03.11.10 21:30
Koniec: 04.11.10 01:00
Opis:
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#800 Połykacz wiosek

Start: 02.11.10 14:00
Koniec: 03.11.10 21:00
Opis: Zasięg szlachcica 10. Sen należy ustawić na 20 minut przed aktywacją. Aktywacja po 9h gry na czas od 2-8h. Rycerz, łucznicy, monety, tech 0/1. 4 graczy na plemię, pełna współpraca tylko z plemieniem.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 50 pkt. top 2- 30 pkt.
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#799 SP

Start: 02.11.10 08:00
Koniec: 02.11.10 13:00
Opis: Wioska startowa 3. Tech 0/3. 25 osób na plemię. Brak możliwości opuszczenia plemienia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#798 Runda treningowa dla reprezentacji.

Start: 01.11.10 20:20
Koniec: 01.11.10 23:30
Opis: Runda treningowa tylko dla reprezentacji. Osoby nie pełniące takiej funkcji będą blokowane.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#797 Akcja Znicz- Cluster

Start: 01.11.10 15:00
Koniec: 01.11.10 20:00
Opis: Zasięg szlachty- 5 pól. Rycerz, tech 0/1, monety. Alternatywny sen. Wioska startowa 1.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 50 pkt.
Prędkość 390
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#796 Akcja Znicz- CAT

Start: 01.11.10 09:00
Koniec: 01.11.10 13:00
Opis: Szlachcic nie przejmuje wiosek. Rycerz, łucznicy. 8 osób na plemię. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Reguła zagrody 950
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1 pokonanych przeciwników- 40 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.2
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#795 Wolny poniedziałek ;)

Start: 31.10.10 23:30
Koniec: 01.11.10 04:00
Opis: 7 graczy na plemię. Szlachcic pokonuje max. 5 pól. Alternatywny sen. Wioska startowa 1. Rycerz, łucznicy. monety, tech 0/1.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 50 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#794 Runda urodzinowa!

Start: 29.10.10 00:05
Koniec: 31.10.10 22:05
Opis: rycerz, łucznicy, limit graczy na plemię- 4, pełna współpraca tylko z plemieniem- brak możliwości odejścia od plemienia, wsparcie i surowce mogą być przesyłane tylko do członków plemienia, technologia- 0/1, monety, wioska startowa- 26 punktów, Możliwość szpiegowania zarówno wojsk w wiosce i poza, surowców, jak i poziomu budynków, Blokada fake'ów- 1%. Sen uruchamiany po 7 godzinach gry. Warto tryb snu ustawić samemu. Należy to zrobić przed upływem 6 godziny.
Limit graczy: 365
Warunki zwycięstwa: Zadaniem jest zdobycie wiosek: "świeczek urodzinowych". Każda świeczka składa się z podstawy i swojego płomienia. 31.10.10 o godzinie 22.00 wystrzelą szampany i rozpoczną się tańce - osoba, która będzie posiadała całą świeczkę, czyli podstawę i pasujący do niej płomień- otrzyma 200 Punktów Premium. Osoba, która posiada tylko podstawę otrzyma 50 PP. Osoba, która posiada podstawę i niepasujący do niej płomień otrzyma 50 PP. Osoba, która posiada tylko płomień- nie otrzymuje za to PP.
Prędkość 225
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#793 Runda testowa

Start: 28.10.10 23:48
Koniec: 28.10.10 23:53
Opis: test
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: test
Prędkość 225
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#784 SP

Start: 28.10.10 09:00
Koniec: 28.10.10 20:00
Opis: Zasięg szlachcica 5. Technologia 0/1 Monety, rycerz łucznicy. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Możliwy sen.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 60 pkt.
Prędkość 320
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)