SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 20.11.10 23:00 |
Koniec: | 21.11.10 05:00 |
Opis: | Szlachcic nie przejmuje wiosek!Wioska startowa 26 pkt.Technologia uproszczona.Liczba graczy w plemieniu: 2.Rycerz, brak łuczników Brak możliwości szpiegowania jednostek będących poza wioską.Brak możliwości opuszczania plemienia.Każdy gracz jest zobowiązany do uruchomienia trybu snu na co najmniej 1h. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów- 40 PP |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 20.11.10 09:00 |
Koniec: | 20.11.10 19:00 |
Opis: | Szlachcic zbija poparcie od 40 do 70.Brak możliwości odejścia od plemienia.Przesyłanie surowców i wsparcia tylko do własnego plemienia.Technologia czteropoziomowa.Monety.W przeciągu całej gry należy co najmniej raz uruchomić tryb snu. Sen należy ustawić 30 minut przed czasem włączenia. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 40 PP top 2- 20 PP |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 19.11.10 20:00 |
Koniec: | 19.11.10 23:00 |
Opis: | Tylko dla reprezentacji. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.2 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 15.11.10 17:00 |
Koniec: | 19.11.10 19:00 |
Opis: | Liczba graczy na plemię: 5. Brak możliwości przesyłu surowców do innych graczy. Brak możliwości wysyłania wsparcia poza osób z plemienia. Wioska startowa 26 punktów. Rycerz, łucznicy. Technologia uproszczona. Sen uruchamiany w przedziale 8-16 godzin. Sen należy ustawić najpóźniej w 23 godzinie gry, a najwcześniej po 12 godzinach od ostatniego. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 100 PP top 1 agresorów 100 PP |
Prędkość | 180 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 14.11.10 09:00 |
Koniec: | 14.11.10 21:00 |
Opis: | Reguła zagrody 760. 5 graczy na plemię. Rycerz, łucznicy, wioska startowa 26p. Technologia 0/1. Możliwość szpiegowania tylko jednostek. Należy co najmniej raz w ciągu całej rozgrywki uruchomić tryb snu na co najmniej 1h. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów- 40 PP |
Prędkość | 300 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 13.11.10 18:00 |
Koniec: | 13.11.10 23:00 |
Opis: | Ograniczona ilość wiosek barbarzyńskich i koczowniczych. 4 graczy na plemię. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Technologia 0/3. Brak rycerza i łuczników. Zasięg szlachcica ograniczony do 8 pól. Paczki surowców. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 70 PP top 2- 30 PP |
Prędkość | 375 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 13.11.10 08:00 |
Koniec: | 13.11.10 16:00 |
Opis: | Dwóch graczy na plemię. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Tech 0/1, monety. Rycerz. Wioska startowa 26p. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 50 PP |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 12.11.10 22:00 |
Koniec: | 13.11.10 03:00 |
Opis: | 1,2,3 punkt regulaminu nie obowiązuje. Brak możliwości przesyłania surowców. Zasięg szlachcica 8. Brak możliwości odejścia od plemienia. Wioska startowa ze zwiększoną ilością punktów (1). Możliwość uruchomienia trybu snu. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 PP |
Prędkość | 380 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 12.11.10 16:00 |
Koniec: | 12.11.10 20:00 |
Opis: | Szlachcic nie przejmuje wiosek. 2 osoby na plemię, pełna współpraca tylko z plemieniem. Rycerz. Wioska startowa 26p. Reguła zagrody 800. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów- 30 PP |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 09.11.10 10:00 |
Koniec: | 11.11.10 23:00 |
Opis: | 10 osób na plemię. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Rycerz, tech. 0/1, monety, brak możliwości szpiegowania jednostek poza wioską, wioska startowa 0, max. zasięg szlachty 10 pól. Sen: czas gry bez snu-> 4-12h, czas snu-> 3-12h, konieczność zgłoszenia 60 minut wcześniej |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1-> 200 PP |
Prędkość | 200 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .