Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1794] >1796< [1798] ... [1867]

#822 CAT

Start: 20.11.10 23:00
Koniec: 21.11.10 05:00
Opis: Szlachcic nie przejmuje wiosek!
Wioska startowa 26 pkt.
Technologia uproszczona.
Liczba graczy w plemieniu: 2.
Rycerz, brak łuczników
Brak możliwości szpiegowania jednostek będących poza wioską.
Brak możliwości opuszczania plemienia.
Każdy gracz jest zobowiązany do uruchomienia trybu snu na co najmniej 1h.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów- 40 PP
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#820 SP

Start: 20.11.10 09:00
Koniec: 20.11.10 19:00
Opis: Szlachcic zbija poparcie od 40 do 70.
Brak możliwości odejścia od plemienia.
Przesyłanie surowców i wsparcia tylko do własnego plemienia.
Technologia czteropoziomowa.
Monety.
W przeciągu całej gry należy co najmniej raz uruchomić tryb snu. Sen należy ustawić 30 minut przed czasem włączenia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 40 PP top 2- 20 PP
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#819 Trening reprezentacji

Start: 19.11.10 20:00
Koniec: 19.11.10 23:00
Opis: Tylko dla reprezentacji.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.2
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#818 SP

Start: 15.11.10 17:00
Koniec: 19.11.10 19:00
Opis: Liczba graczy na plemię: 5. Brak możliwości przesyłu surowców do innych graczy. Brak możliwości wysyłania wsparcia poza osób z plemienia. Wioska startowa 26 punktów. Rycerz, łucznicy. Technologia uproszczona. Sen uruchamiany w przedziale 8-16 godzin. Sen należy ustawić najpóźniej w 23 godzinie gry, a najwcześniej po 12 godzinach od ostatniego.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 100 PP top 1 agresorów 100 PP
Prędkość 180
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#817 BASH

Start: 14.11.10 09:00
Koniec: 14.11.10 21:00
Opis: Reguła zagrody 760. 5 graczy na plemię. Rycerz, łucznicy, wioska startowa 26p. Technologia 0/1. Możliwość szpiegowania tylko jednostek. Należy co najmniej raz w ciągu całej rozgrywki uruchomić tryb snu na co najmniej 1h.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów- 40 PP
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#816 Rzeźnia

Start: 13.11.10 18:00
Koniec: 13.11.10 23:00
Opis: Ograniczona ilość wiosek barbarzyńskich i koczowniczych. 4 graczy na plemię. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Technologia 0/3. Brak rycerza i łuczników. Zasięg szlachcica ograniczony do 8 pól. Paczki surowców.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 70 PP top 2- 30 PP
Prędkość 375
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#815 SP

Start: 13.11.10 08:00
Koniec: 13.11.10 16:00
Opis: Dwóch graczy na plemię. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Tech 0/1, monety. Rycerz. Wioska startowa 26p.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 50 PP
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#814 no rules

Start: 12.11.10 22:00
Koniec: 13.11.10 03:00
Opis: 1,2,3 punkt regulaminu nie obowiązuje. Brak możliwości przesyłania surowców. Zasięg szlachcica 8. Brak możliwości odejścia od plemienia. Wioska startowa ze zwiększoną ilością punktów (1). Możliwość uruchomienia trybu snu.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 PP
Prędkość 380
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#813 CAT

Start: 12.11.10 16:00
Koniec: 12.11.10 20:00
Opis: Szlachcic nie przejmuje wiosek. 2 osoby na plemię, pełna współpraca tylko z plemieniem. Rycerz. Wioska startowa 26p. Reguła zagrody 800.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów- 30 PP
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#812 SP

Start: 09.11.10 10:00
Koniec: 11.11.10 23:00
Opis: 10 osób na plemię. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Rycerz, tech. 0/1, monety, brak możliwości szpiegowania jednostek poza wioską, wioska startowa 0, max. zasięg szlachty 10 pól. Sen: czas gry bez snu-> 4-12h, czas snu-> 3-12h, konieczność zgłoszenia 60 minut wcześniej
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1-> 200 PP
Prędkość 200
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)