SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 30.11.10 14:00 |
Koniec: | 01.12.10 21:00 |
Opis: | Do 12h gry należy uruchomić tryb snu na co najmniej 2h.Rycerz, łucznicy, uproszczone technologie, monety. Maksymalny zasięg szlachty 6 pól. Reguła zagrody 800. Wioska startowa 26 pkt. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów- 80 PP |
Prędkość | 280 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 30.11.10 08:00 |
Koniec: | 30.11.10 13:00 |
Opis: | Rycerz, łucznicy, monety, uproszczona technologia.Brak możliwości odejścia od plemieniaReguła zagrody 700.Szlachcic zbija poparcie od 10 do 45 pkt. Wioska startowa 26 pkt. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 20 PP |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 29.11.10 15:00 |
Koniec: | 29.11.10 20:00 |
Opis: | Brak możliwości przesyłania surowców do innych graczy.Brak rycerza i łuczników. Stary system technologii- 10 poziomów.Stara mapa. Paczki surowców.Wioska startowa 4- 23 poziom huty żelaza, tartaku; 10 poziom stajni; 15 poziom koszar i ratusza.4 graczy w plemieniu, brak możliwości odejścia od plemienia.Możliwość uruchomienia trybu snu. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 50 PP |
Prędkość | 399 |
Prędkość jednostek: | 0.9 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 29.11.10 09:00 |
Koniec: | 29.11.10 13:00 |
Opis: | Przesyłanie wsparcia i surowców tylko w ramach plemienia.Liczba graczy w plemieniu: 2.Technologia uproszczona, monety, rycerzBrak możliwości odejścia od plemieniaBrak możliwości burzenia swoich budynków!Maksymalny zasięg szlachcica 10 pól.W razie potrzeby można uruchomić tryb snu. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 40 PP |
Prędkość | 390 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 28.11.10 11:00 |
Koniec: | 28.11.10 18:00 |
Opis: | Przesyłanie wsparcia i surowców tylko w ramach plemienia.Liczba graczy w plemieniu: 2.Technologia uproszczona, monety, rycerz, łucznicyBrak możliwości odejścia od plemieniaBrak możliwości burzenia swoich budynków!Maksymalny zasięg szlachcica 10 pól.W razie potrzeby można uruchomić tryb snu. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 50 PP |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 27.11.10 18:00 |
Koniec: | 27.11.10 23:00 |
Opis: | Szlachcic zbija poparcie od 19 do 32Liczba graczy w plemieniu 5. Brak możliwości przesyłu surowców.Wsparcie można przesyłać tylko do graczy z plemienia.Uproszczona technologia, monety, rycerz, łucznicy.Wioska startowa 26 pkt.Szybko rozwijające się wioski barbarzyńskie. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 50 PP |
Prędkość | 399 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 27.11.10 08:00 |
Koniec: | 27.11.10 16:00 |
Opis: | Reguła zagrody 625Wioska startowa 26 pkt.Paczki surowców, rozbudowana technologia. Zasięg szlachcica 8 pól. Liczba graczy w plemieniu 3.Możliwość włączenia snu. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów- 40 PP |
Prędkość | 380 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 26.11.10 23:17 |
Koniec: | 27.11.10 00:48 |
Opis: | Szlachcic nie przejmuje wiosekReguła zagrody 5005 osób w plemieniu.Przesyłanie wsparcia i wojsk tylko w ramach plemienia.Technologia uproszczona, rycerz.Tryb snu alternatywny. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów- 50PP |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.2 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 26.11.10 14:30 |
Koniec: | 26.11.10 20:00 |
Opis: | 1,2,3 zasada regulaminu nie obowiązujeUproszczona technologia, rycerz, łucznicy.Wioska startowa 26 pkt. Monety. Brak ograniczeń wielkości plemienia.Ochrona początkowa 2 min.Tryb snu alternatywny. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 40PP |
Prędkość | 380 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 25.11.10 23:00 |
Koniec: | 26.11.10 06:00 |
Opis: | Nie ma możliwości zmniejszenia poziomu budowy w swojej wiosce.Szlachcic zbija poparcie w zakresie 20-50.Zasięg szlachcica- 8 pól.Paczki surowców, brak rycerza i łuczników. Technologia 4 poziomowa- rozbudowana.Maksymalnie 10 osób w plemieniu. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 40PP |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.2 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .