Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1790] >1792< [1794] ... [1867]

#865 SP

Start: 20.12.10 15:00
Koniec: 20.12.10 22:00
Opis:
  • 1,2,3 punkt regulaminu nie obowiązuje.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 10 pól.
  • Maksymalna liczba graczy w plemieniu 5.
  • Brak możliwości ataku współplemieńca.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia.
  • rycerz, łucznicy, rozbudowana technologia
  • wioska startowa: 6 poziom tartaku, cegielni i huty
  • Tryb snu należy zaplanować z 30 minutowym wyprzedzeniem.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 20 PP
Prędkość 360
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#864 SP

Start: 20.12.10 07:00
Koniec: 20.12.10 12:00
Opis:
  • monety, rycerz, łucznicy, uproszczona technologia
  • brak możliwości atakowania członków własnego plemienia
  • brak możliwości odejścia od plemienia
  • maksymalny limit graczy w plemieniu: 10
  • można uruchomić tryb snu- należy ustawić z 15 minutowym wyprzedzeniem.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 PP
Prędkość 370
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#863 SP

Start: 19.12.10 12:00
Koniec: 19.12.10 19:00
Opis:
  • Wioska startowa 26 pkt.
  • Plemię maksymalnie 2 osoby
  • Przesyłanie wsparcia i surowców tylko w ramach plemienia.
  • łucznicy, monety, uproszczona technologia.
  • Szlachcic zbija poparcie od 15-45.
  • Brak ochrony początkowej.
  • Przez godzinę nie można zostać zaatakowanym przez gracza mającego ponad 20 razy więcej punktów.
  • Tryb snu należy ustawić na 30 minut przed planowaną aktywacją.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 40 PP
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#862 SP

Start: 18.12.10 23:00
Koniec: 19.12.10 05:00
Opis:
  • Maksymalny zasięg szlachcica 10 pól
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu 4
  • rycerz, monety, uproszczona technologia
  • Brak możliwości wolnego przesyłania surowców.
  • Wsparcie tylko w ramach plemienia.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia.
  • Możliwość uruchomienia trybu snu- wymaga ustawienia 30 minut wcześniej.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#861 SP

Start: 18.12.10 09:00
Koniec: 18.12.10 19:00
Opis:
  • Wioska startowa 26 pkt.
  • Rycerz, monety, uproszczona technologia
  • Ochrona początkowa 45 min.
  • Plemię maksymalnie 2 członków
  • Przesyłanie wojska i surowców tylko wewnątrz plemienia
  • Brak możliwości ataku współplemieńca
  • Brak możliwości odejścia od plemienia
  • Tryb snu należy ustawić na 30 minut przed włączeniem. Czas trwania 2-4h Tryb snu nie musi być włączony.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 20 PP
Prędkość 370
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#859 Jamnik

Start: 13.12.10 17:00
Koniec: 17.12.10 19:00
Opis:
  • Wioska startowa 26 pkt.
  • Rycerz, łucznicy, monety, uproszczona technologia
  • Przez 96h od startu każdy nie może być atakowany przez gracza o 10 razy silniejszego i na odwrót
  • Plemię maksymalnie 4 członków
  • Przesyłanie wojska i surowców tylko wewnątrz plemienia
  • Brak możliwości ataku współplemieńca
  • Brak możliwości odejścia od plemienia
  • Tryb snu należy uruchomić w zakresie od 8 do 36h gry, na czas od 6 do 18h
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Plemię top 1, o ile wszyscy gracze znajdą się w top 10, po 40 PP
Prędkość 200
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#858 oldtime

Start: 12.12.10 09:00
Koniec: 12.12.10 21:00
Opis:
  • Stary styl graficzny mapy
  • Paczki surowców
  • 3 szlachciców na wioskę
  • Przesyłanie wsparcia i surowców tylko w ramach plemienia
  • Wioska startowa 26 pkt.
  • Klasyczny system technologi
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 50 PP
Prędkość 370
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#857 CAT

Start: 11.12.10 18:00
Koniec: 11.12.10 23:00
Opis:
  • Szlachcic nie przejmuje wiosek
  • Rycerz, łucznicy
  • 4 graczy na plemię
  • Brak możliwości przesyłania surowców
  • Przesyłanie wsparcia tylko między plemieniem
  • Wioska startowa 26 pkt.
  • Uproszczona technologia
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów- 20 PP
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#856 SP

Start: 11.12.10 08:00
Koniec: 11.12.10 16:00
Opis:
  • Maksymalny zasięg szlachcica 8 pól
  • Brak rycerza i łuczników
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia
  • monety
  • Wioska startowa: 26 pkt
  • Uproszczona technologia
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 50 PP
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#855 SP

Start: 10.12.10 22:00
Koniec: 11.12.10 03:00
Opis:
  • Reguła zagrody 300
  • Wioska startowa 23 poziom huty, cegielni i tartaku
  • rozbudowana technologie
  • monety, rycerz
  • 3 graczy w plemieniu
  • Przesyłanie wsparcia i surowców tylko w ramach plemienia
  • Szlachcic zbija poparcie od 30 do 60
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 40 PP
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)