Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1790] >1792< [1794] ... [1868]

#869 SPF

Start: 21.12.10 14:00
Koniec: 21.12.10 17:30
Opis:
  • Szlachcic nie przejmuje wiosek.
  • Reguła zagrody: 700.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia
  • monety, rycerz, łucznicy, uproszczona technologia.
  • Wioska startowa 4- 23 poziom tartaku, cegielni i huty; 15 poziom ratusza i baraków.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 5.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów 30 PP
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #868 SPG

    Start: 21.12.10 08:00
    Koniec: 21.12.10 13:00
    Opis:
  • Szlachcic nie przejmuje wiosek.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia
  • monety, rycerz, łucznicy, rozbudowana technologia.
  • Wioska startowa 4- 23 poziom tartaku, cegielni i huty; 15 poziom ratusza i baraków.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 7.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów- 10 PP
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #866 SP

    Start: 20.12.10 23:00
    Koniec: 21.12.10 04:30
    Opis:
    • Reguła zagrody 900.
    • Maksymalny zasięg szlachcica 10 pól.
    • Szlachcic zbija poparcie od 18 do 42.
    • Brak możliwości odejścia od plemienia.
    • Wioska startowa 3- 15 poziom tartaku, cegielni i huty żelaza, 10 poziom baraków i ratusza.
    • monety, łucznicy, rycerz, uproszczona technologia.
    • Tryb snu należy zaplanować na 30 minut przed startem.
    Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1- 40 PP
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #865 SP

    Start: 20.12.10 15:00
    Koniec: 20.12.10 22:00
    Opis:
    • 1,2,3 punkt regulaminu nie obowiązuje.
    • Maksymalny zasięg szlachcica 10 pól.
    • Maksymalna liczba graczy w plemieniu 5.
    • Brak możliwości ataku współplemieńca.
    • Brak możliwości odejścia od plemienia.
    • rycerz, łucznicy, rozbudowana technologia
    • wioska startowa: 6 poziom tartaku, cegielni i huty
    • Tryb snu należy zaplanować z 30 minutowym wyprzedzeniem.
    Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1- 20 PP
    Prędkość 360
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #864 SP

    Start: 20.12.10 07:00
    Koniec: 20.12.10 12:00
    Opis:
    • monety, rycerz, łucznicy, uproszczona technologia
    • brak możliwości atakowania członków własnego plemienia
    • brak możliwości odejścia od plemienia
    • maksymalny limit graczy w plemieniu: 10
    • można uruchomić tryb snu- należy ustawić z 15 minutowym wyprzedzeniem.
    Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1- 30 PP
    Prędkość 370
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #863 SP

    Start: 19.12.10 12:00
    Koniec: 19.12.10 19:00
    Opis:
    • Wioska startowa 26 pkt.
    • Plemię maksymalnie 2 osoby
    • Przesyłanie wsparcia i surowców tylko w ramach plemienia.
    • łucznicy, monety, uproszczona technologia.
    • Szlachcic zbija poparcie od 15-45.
    • Brak ochrony początkowej.
    • Przez godzinę nie można zostać zaatakowanym przez gracza mającego ponad 20 razy więcej punktów.
    • Tryb snu należy ustawić na 30 minut przed planowaną aktywacją.
    Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1- 40 PP
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #862 SP

    Start: 18.12.10 23:00
    Koniec: 19.12.10 05:00
    Opis:
    • Maksymalny zasięg szlachcica 10 pól
    • Maksymalna ilość graczy w plemieniu 4
    • rycerz, monety, uproszczona technologia
    • Brak możliwości wolnego przesyłania surowców.
    • Wsparcie tylko w ramach plemienia.
    • Brak możliwości odejścia od plemienia.
    • Możliwość uruchomienia trybu snu- wymaga ustawienia 30 minut wcześniej.
    Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #861 SP

    Start: 18.12.10 09:00
    Koniec: 18.12.10 19:00
    Opis:
    • Wioska startowa 26 pkt.
    • Rycerz, monety, uproszczona technologia
    • Ochrona początkowa 45 min.
    • Plemię maksymalnie 2 członków
    • Przesyłanie wojska i surowców tylko wewnątrz plemienia
    • Brak możliwości ataku współplemieńca
    • Brak możliwości odejścia od plemienia
    • Tryb snu należy ustawić na 30 minut przed włączeniem. Czas trwania 2-4h Tryb snu nie musi być włączony.
    Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1- 20 PP
    Prędkość 370
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #859 Jamnik

    Start: 13.12.10 17:00
    Koniec: 17.12.10 19:00
    Opis:
    • Wioska startowa 26 pkt.
    • Rycerz, łucznicy, monety, uproszczona technologia
    • Przez 96h od startu każdy nie może być atakowany przez gracza o 10 razy silniejszego i na odwrót
    • Plemię maksymalnie 4 członków
    • Przesyłanie wojska i surowców tylko wewnątrz plemienia
    • Brak możliwości ataku współplemieńca
    • Brak możliwości odejścia od plemienia
    • Tryb snu należy uruchomić w zakresie od 8 do 36h gry, na czas od 6 do 18h
    Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Plemię top 1, o ile wszyscy gracze znajdą się w top 10, po 40 PP
    Prędkość 200
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #858 oldtime

    Start: 12.12.10 09:00
    Koniec: 12.12.10 21:00
    Opis:
    • Stary styl graficzny mapy
    • Paczki surowców
    • 3 szlachciców na wioskę
    • Przesyłanie wsparcia i surowców tylko w ramach plemienia
    • Wioska startowa 26 pkt.
    • Klasyczny system technologi
    Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1- 50 PP
    Prędkość 370
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)