Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1789] >1791< [1793] ... [1867]

#877 SP

Start: 01.01.11 14:00
Koniec: 01.01.11 20:00
Opis:
  • Wioska startowa 26 pkt.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie 21-38
  • monety, uproszczona technologia.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 4.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 40PP
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#875 Runda sylwestrowa

Start: 30.12.10 08:12
Koniec: 01.01.11 06:00
Opis:
  • Start serwera nastąpi o godzinie 9.00
  • Przesyłanie surowca i wsparcia tylko pomiędzy graczami z plemienia.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia.
  • Wioska startowa 26 pkt.
  • Rycerz
  • Paczki surowców
  • Rozbudowana technologia
  • Tryb snu należy zaplanować z 30 minutowym wyprzedzeniem.
  • Tryb snu może trwać od 2 do 8h.
  • Tryb snu musi być uruchomiony najpóźniej po 16h gry.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
  • 50 PP otrzyma 10 pierwszych osób z wygranego plemienia, które znalazły się w top 50
Prędkość 320
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#874 Runda świąteczna

Start: 25.12.10 09:00
Koniec: 26.12.10 10:16
Opis:
  • Liczba graczy w plemieniu: 2
  • Przesyłanie surowca i wsparcia tylko pomiędzy graczami z plemienia.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia.
  • Wioska startowa 26 pkt.
  • Rycerz, łucznicy.
  • Uproszczona technologia.
  • Monety.
  • Tryb snu należy zaplanować z 60 minutowym wyprzedzeniem.
  • Tryb snu może trwać od 2 do 12h.
  • Tryb snu musi być uruchomiony najpóźniej po 12h gry.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
  • Zadanie: Plemię ma zdobyć 50 wiosek i utrzymać je przez 7h.
  • Spełnienie warunku powoduje zakończenie rozgrywki.
  • W przypadku niespełnienia, runda zakończy się 29.12 o godzinie 20.00.
Prędkość 280
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#873 SP

Start: 23.12.10 09:00
Koniec: 23.12.10 20:00
Opis:
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie 5- 60.
  • Brak możliwości burzenia własnych budynków.
  • Wioska startowa 3- 15 poziom tartaku, cegielni i huty; 10 poziom ratusza i baraków.
  • monety, rycerz, łucznicy, uproszczona technologia.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 5.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 10 PP
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.9
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#872 no rules

Start: 22.12.10 14:00
Koniec: 22.12.10 17:00
Opis:
  • 1,2,3 punkt regulaminu nie obowiązuje.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 4.
  • Wioska startowa 4- 23 poziom tartaku, cegielni i huty; 15 poziom ratusza i baraków.
  • Łucznicy, uproszczona technologia, monety.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie od 15 do 40.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 10 PP
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#871 SP

Start: 22.12.10 09:00
Koniec: 22.12.10 12:00
Opis:
  • Wioska startowa 4- 23 poziom tartaku, cegielni i huty; 15 poziom ratusza i baraków.
  • paczki surowców, klasyczna 10 poziomowa technologia
  • stara mapa
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 10 PP
Prędkość 399
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#870 SPC

Start: 21.12.10 19:00
Koniec: 21.12.10 23:30
Opis:
  • Szlachcic nie przejmuje wiosek.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia
  • monety, rozbudowana technologia.
  • Wioska startowa 4- 23 poziom tartaku, cegielni i huty; 15 poziom ratusza i baraków.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 4.
  • Ochrona początkowa 2 minuty.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów- 40 PP
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #869 SPF

    Start: 21.12.10 14:00
    Koniec: 21.12.10 17:30
    Opis:
  • Szlachcic nie przejmuje wiosek.
  • Reguła zagrody: 700.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia
  • monety, rycerz, łucznicy, uproszczona technologia.
  • Wioska startowa 4- 23 poziom tartaku, cegielni i huty; 15 poziom ratusza i baraków.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 5.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów 30 PP
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #868 SPG

    Start: 21.12.10 08:00
    Koniec: 21.12.10 13:00
    Opis:
  • Szlachcic nie przejmuje wiosek.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia
  • monety, rycerz, łucznicy, rozbudowana technologia.
  • Wioska startowa 4- 23 poziom tartaku, cegielni i huty; 15 poziom ratusza i baraków.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 7.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów- 10 PP
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #866 SP

    Start: 20.12.10 23:00
    Koniec: 21.12.10 04:30
    Opis:
    • Reguła zagrody 900.
    • Maksymalny zasięg szlachcica 10 pól.
    • Szlachcic zbija poparcie od 18 do 42.
    • Brak możliwości odejścia od plemienia.
    • Wioska startowa 3- 15 poziom tartaku, cegielni i huty żelaza, 10 poziom baraków i ratusza.
    • monety, łucznicy, rycerz, uproszczona technologia.
    • Tryb snu należy zaplanować na 30 minut przed startem.
    Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1- 40 PP
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)