Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1788] >1790< [1792] ... [1867]

#887 Pedro Costa

Start: 08.01.11 11:00
Koniec: 08.01.11 19:30
Opis:
  • Wioska startowa 3- 15 poziom tartaku, cegielni i huty; 10 poziom ratusza i baraków.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 3.
  • monety, rycerz, łucznicy, uproszczona technologia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Top 1- 30 PP
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#886 SP

Start: 07.01.11 23:00
Koniec: 08.01.11 10:00
Opis:
  • Maksymalny zasięg szlachcica 10 pól
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu 4
  • rycerz, monety, uproszczona technologia
  • Brak możliwości wolnego przesyłania surowców.
  • Wsparcie tylko w ramach plemienia.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia.
  • Możliwość uruchomienia trybu snu- wymaga ustawienia 30 minut wcześniej.
  • Wioska startowa 26 pkt.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 PP
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#885 SP

Start: 07.01.11 11:30
Koniec: 07.01.11 21:30
Opis:
  • Maksymalny zasięg szlachcica 12.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie 20- 40.
  • 1,2,3 punkt regulaminu nie obowiązuje.
  • Wioska startowa 26 pkt.
  • monety, uproszczona technologia.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 10.
  • W razie potrzeby można uruchomić tryb snu.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1 rankingu agresorów- 40 PP
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#884 SP

Start: 06.01.11 18:00
Koniec: 06.01.11 23:00
Opis:
  • Wioska startowa 3- 15 poziom tartaku, cegielni i huty; 10 poziom ratusza i baraków.
  • monety, rycerz, łucznicy, uproszczona technologia.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 5.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 PP
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#883 stx*1

Start: 06.01.11 08:00
Koniec: 06.01.11 17:00
Opis:
  • Technologia zbadane/nie zbadane.
  • Brak rycerza i kościoła.
  • 3 szlachty na wioskę.
  • Szybki rozwój wiosek barbarzyńskich.
  • Wioska startowa 26 pkt.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30 pp na głowę, jeżeli każdy członek plemienia będzie w TOP 20.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#882 pawelf12

Start: 04.01.11 18:00
Koniec: 05.01.11 17:00
Opis:
  • Rycerz, uproszczona technologia
  • Plemiona 8 osobowe.
  • Szlachcic zbija poparcie 30-40.
  • Wioska startowa 26 pkt.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia.
  • Tryb snu należy uruchomić najpóźniej po 12h gry.
  • Tryb snu można uruchomić od 3 do 12h, należy ustawić na 30 minut przed włączeniem.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Wygrywa plemię które zdobędzie 1 200 000p i utrzyma je przez 3h. Po 30 PP dla pierwszych czterech członków wygranego plemienia, mających największą ilość punktów.
Prędkość 200
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#881 pawelf12

Start: 04.01.11 08:00
Koniec: 04.01.11 14:30
Opis:
  • Wioska startowa 1-
  • monety, rycerz, łucznicy, uproszczona technologia.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 3.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1- 30 PP
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #880 poxop

    Start: 03.01.11 22:30
    Koniec: 04.01.11 04:00
    Opis:
    • Wioska startowa 4- 23 poziom tartaku, cegielni i huty; 15 poziom ratusza i baraków.
    • Reguła zagrody: 280.
    • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 3.
    • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.
    • monety, rycerz, łucznicy, uproszczona technologia.
    • Brak możliwości odejścia od plemienia.
    Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1 - 30 PP
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #879 Pedro Costa

    Start: 03.01.11 17:00
    Koniec: 03.01.11 21:30
    Opis:
    • Szlachcic nie przejmuje wiosek.
    • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 10.
    • Stary system technologi (10 poziomów).
    • Brak możliwości ataku współplemieńca.
    • Wioska startowa 26 pkt.
    Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Top 1 rankingu agresorów- 30 PP
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.2
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #878 Nocny marek

    Start: 02.01.11 00:01
    Koniec: 02.01.11 23:59
    Opis:
    • Wioska startowa 26 pkt.
    • monety, rycerz, łucznicy, uproszczona technologia.
    • Można wyszpiegować tylko jednostki.
    • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.
    • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 3.
    • Brak możliwości odejścia od plemienia i atakowania współplemieńców.
    • Po 12 godzinach gry należy uruchomić tryb snu.
    • Tryb snu należy zaplanować na 60 minut przed aktywacją. Zakres trwania snu od 1h do 6h
    Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Zwycięża plemię, które jako pierwsze osiągnie 2,000,000 punktów i utrzyma się powyżej tej wartości ponad 5h. Po osiągnięciu warunku wygranej runda zostaje zakończona. Nagroda dla plemienia: 300 PP
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)