Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1788] >1790< [1792] ... [1868]

#890 SP

Start: 09.01.11 14:55
Koniec: 09.01.11 21:00
Opis:
  • 1,2,3 punkt regulaminu nie obowiązuje.
  • Wioska startowa 26 pkt.
  • monety, rozbudowana technologia.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 7.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 10
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1- 40 PP
    Prędkość 350
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #889 SP

    Start: 09.01.11 09:00
    Koniec: 09.01.11 13:30
    Opis:
    • Wioska startowa 4- 23 poziom tartaku, cegielni i huty; 15 poziom ratusza i baraków.
    • monety, rycerz, łucznicy, uproszczona technologia.
    • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.
    • Brak możliwości odejścia od plemienia.
    • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 6.
    Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1- 30 PP
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #888 SP

    Start: 08.01.11 21:00
    Koniec: 09.01.11 03:30
    Opis:
  • Reguła zagrody: 700.
  • Wioska startowa 26 pkt.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 3.
  • Paczki surowców, rozbudowana technologia
  • Łucznicy
  • Można uruchomić tryb snu, należy ustawić na 30 minut przed aktywacją.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1- 50 PP
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #887 Pedro Costa

    Start: 08.01.11 11:00
    Koniec: 08.01.11 19:30
    Opis:
    • Wioska startowa 3- 15 poziom tartaku, cegielni i huty; 10 poziom ratusza i baraków.
    • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.
    • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 3.
    • monety, rycerz, łucznicy, uproszczona technologia.
    Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Top 1- 30 PP
    Prędkość 350
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #886 SP

    Start: 07.01.11 23:00
    Koniec: 08.01.11 10:00
    Opis:
    • Maksymalny zasięg szlachcica 10 pól
    • Maksymalna ilość graczy w plemieniu 4
    • rycerz, monety, uproszczona technologia
    • Brak możliwości wolnego przesyłania surowców.
    • Wsparcie tylko w ramach plemienia.
    • Brak możliwości odejścia od plemienia.
    • Możliwość uruchomienia trybu snu- wymaga ustawienia 30 minut wcześniej.
    • Wioska startowa 26 pkt.
    Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1- 30 PP
    Prędkość 350
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #885 SP

    Start: 07.01.11 11:30
    Koniec: 07.01.11 21:30
    Opis:
    • Maksymalny zasięg szlachcica 12.
    • Szlachcic zbija poparcie w zakresie 20- 40.
    • 1,2,3 punkt regulaminu nie obowiązuje.
    • Wioska startowa 26 pkt.
    • monety, uproszczona technologia.
    • Brak możliwości odejścia od plemienia.
    • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 10.
    • W razie potrzeby można uruchomić tryb snu.
    Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1 rankingu agresorów- 40 PP
    Prędkość 350
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #884 SP

    Start: 06.01.11 18:00
    Koniec: 06.01.11 23:00
    Opis:
    • Wioska startowa 3- 15 poziom tartaku, cegielni i huty; 10 poziom ratusza i baraków.
    • monety, rycerz, łucznicy, uproszczona technologia.
    • Brak możliwości odejścia od plemienia.
    • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 5.
    Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1- 30 PP
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #883 stx*1

    Start: 06.01.11 08:00
    Koniec: 06.01.11 17:00
    Opis:
    • Technologia zbadane/nie zbadane.
    • Brak rycerza i kościoła.
    • 3 szlachty na wioskę.
    • Szybki rozwój wiosek barbarzyńskich.
    • Wioska startowa 26 pkt.
    Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30 pp na głowę, jeżeli każdy członek plemienia będzie w TOP 20.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #882 pawelf12

    Start: 04.01.11 18:00
    Koniec: 05.01.11 17:00
    Opis:
    • Rycerz, uproszczona technologia
    • Plemiona 8 osobowe.
    • Szlachcic zbija poparcie 30-40.
    • Wioska startowa 26 pkt.
    • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.
    • Brak możliwości odejścia od plemienia.
    • Tryb snu należy uruchomić najpóźniej po 12h gry.
    • Tryb snu można uruchomić od 3 do 12h, należy ustawić na 30 minut przed włączeniem.
    Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Wygrywa plemię które zdobędzie 1 200 000p i utrzyma je przez 3h. Po 30 PP dla pierwszych czterech członków wygranego plemienia, mających największą ilość punktów.
    Prędkość 200
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #881 pawelf12

    Start: 04.01.11 08:00
    Koniec: 04.01.11 14:30
    Opis:
  • Wioska startowa 1-
  • monety, rycerz, łucznicy, uproszczona technologia.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 3.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1- 30 PP
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)