Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1786] >1788< [1790] ... [1867]

#909 CAT

Start: 20.01.11 17:30
Koniec: 20.01.11 23:59
Opis:
  • Szlachcic nie przejmuje wiosek.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Wioska startowa 26 pkt.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 7.
  • Obowiązkowy tryb snu. Należy go włączyć najpóźniej po 3 godzinie gry na co najmniej 2h.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów- 30 PP
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #908 SP

    Start: 19.01.11 16:30
    Koniec: 20.01.11 15:00
    Opis:
  • Minimalna ilość wojsk atakujących wynosi 15% populacji wioski.
  • Wsparcie tylko w ramach plemienia.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 2.
  • Brak wolnego przesyłu surowców.
  • monety, rycerz, łucznicy, uproszczona technologia.
  • Wioska startowa 26 pkt.
  • Tryb snu musi być uruchomiony najpóźniej po 12h.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1- 70 PP
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #907 SP

    Start: 19.01.11 09:00
    Koniec: 19.01.11 15:00
    Opis:
  • Minimalna ilość wojsk atakujących wynosi 10% populacji wioski.
  • Wsparcie tylko w ramach plemienia.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 2.
  • Brak wolnego przesyłu surowców.
  • monety, rycerz, łucznicy, uproszczona technologia.
  • Wioska startowa 26 pkt.
  • Możliwość uruchomienia trybu snu.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1- 50 PP
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #906 SP

    Start: 18.01.11 21:00
    Koniec: 19.01.11 02:00
    Opis:
  • Maksymalny zasięg szlachcica 10.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 4.
  • Wioska startowa 3- 15 poziom tartaku, cegielni i huty; 10 poziom ratusza i baraków.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie 20-50
  • monety, rycerz, łucznicy, uproszczona technologia.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1- 40 PP
    Prędkość 390
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #905 SP

    Start: 18.01.11 13:00
    Koniec: 18.01.11 20:00
    Opis:
  • Reguła zagrody: 650.
  • Wioska startowa 4- 23 poziom tartaku, cegielni i huty; 15 poziom ratusza i baraków.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 7.
  • Możliwość uruchomienia trybu snu z 30 min. wyprzedzeniem.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1- 50 PP
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #904 Szybkie

    Start: 17.01.11 16:30
    Koniec: 17.01.11 22:00
    Opis: Runda typu Bash.Ochrona trwa 2 minuty. Aktywne morale.Technologia nie wpływa na zdolności bojowe jednostek. Zwiad nie widzi jednostek poza wioską.
    Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #902 SP

    Start: 17.01.11 08:30
    Koniec: 17.01.11 16:00
    Opis:
  • Wioska startowa 26 pkt.
  • Rozbudowana technologia.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 5.
  • Możliwość uruchomienia trybu snu.
  • Cena monety: 21000 drewna, 22000 kamienia, 23000 żelaza
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1- 60 PP
    Prędkość 390
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #901 SP

    Start: 16.01.11 12:00
    Koniec: 16.01.11 20:00
    Opis:
  • Wioska startowa 26 pkt.
  • monety, rycerz, łucznicy, uproszczona technologia.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 2.
  • Możliwość uruchomienia trybu snu.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1- 30 PP
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #900 SP

    Start: 16.01.11 00:01
    Koniec: 16.01.11 11:11
    Opis:
  • Wioska startowa 26 pkt.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 7.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie 19-41.
  • Rozbudowana technologia
  • Tryb snu należy ustawić na 30 minut przed aktywacją
  • Tryb snu może trać maksymalnie 6h.
  • Tryb snu należy należy uruchomić najpóźniej po 6 godzinach gry.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1- 50 PP top 2- 30 PP
    Prędkość 350
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #899 SP

    Start: 15.01.11 16:00
    Koniec: 15.01.11 22:00
    Opis:
    • Maksymalny zasięg szlachcica 10 pól
    • Maksymalna ilość graczy w plemieniu 4
    • rycerz, monety, uproszczona technologia
    • Brak możliwości wolnego przesyłania surowców.
    • Wsparcie tylko w ramach plemienia.
    • Brak możliwości odejścia od plemienia.
    • Możliwość uruchomienia trybu snu- wymaga ustawienia 30 minut wcześniej.
    Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1- 30 PP
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)