Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1787] >1789< [1791] ... [1868]

#901 SP

Start: 16.01.11 12:00
Koniec: 16.01.11 20:00
Opis:
  • Wioska startowa 26 pkt.
  • monety, rycerz, łucznicy, uproszczona technologia.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 2.
  • Możliwość uruchomienia trybu snu.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1- 30 PP
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #900 SP

    Start: 16.01.11 00:01
    Koniec: 16.01.11 11:11
    Opis:
  • Wioska startowa 26 pkt.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 7.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie 19-41.
  • Rozbudowana technologia
  • Tryb snu należy ustawić na 30 minut przed aktywacją
  • Tryb snu może trać maksymalnie 6h.
  • Tryb snu należy należy uruchomić najpóźniej po 6 godzinach gry.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1- 50 PP top 2- 30 PP
    Prędkość 350
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #899 SP

    Start: 15.01.11 16:00
    Koniec: 15.01.11 22:00
    Opis:
    • Maksymalny zasięg szlachcica 10 pól
    • Maksymalna ilość graczy w plemieniu 4
    • rycerz, monety, uproszczona technologia
    • Brak możliwości wolnego przesyłania surowców.
    • Wsparcie tylko w ramach plemienia.
    • Brak możliwości odejścia od plemienia.
    • Możliwość uruchomienia trybu snu- wymaga ustawienia 30 minut wcześniej.
    Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1- 30 PP
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #898 no rules

    Start: 15.01.11 09:00
    Koniec: 15.01.11 13:00
    Opis:
    • 1,2,3 punkt regulaminu nie obowiązuje.
    • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 4.
    • Wioska startowa 4- 23 poziom tartaku, cegielni i huty; 15 poziom ratusza i baraków.
    • Łucznicy, uproszczona technologia, monety.
    • Szlachcic zbija poparcie w zakresie od 15 do 40.
    Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1- 30 PP
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #896 SP

    Start: 14.01.11 23:00
    Koniec: 15.01.11 05:00
    Opis:
  • Wioska startowa 4- 23 poziom tartaku, cegielni i huty; 15 poziom ratusza i baraków.
  • monety, rycerz, łucznicy, uproszczona technologia.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 5.
  • Ochrona początkowa 1 minuta.
  • Ochrona wynikająca ze stosunku punktowego 120 min. Nie można atakować ani być atakowanym przez gracza mającego ponad 10 razy więcej punktów.
  • Tryb snu należy uruchomić na 30 minut przed aktywacją. Czas trwania od 1 do 5h.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1- 40 PP
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #895 SP

    Start: 14.01.11 16:00
    Koniec: 14.01.11 22:00
    Opis:
  • Wioska startowa 26 pkt.
  • monety, rycerz, łucznicy, uproszczona technologia.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 2.
  • 10 minuty ochrony początkowej.
  • Reguła zagrody: 700.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1- 40 PP
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #894 SP

    Start: 14.01.11 09:00
    Koniec: 14.01.11 13:00
    Opis:
  • Wioska startowa 4- 23 poziom tartaku, cegielni i huty; 15 poziom ratusza i baraków.
  • monety, rycerz, łucznicy, uproszczona technologia.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 2.
  • 2 minuty ochrony początkowej.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1- 50 PP
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #893 SP

    Start: 13.01.11 20:10
    Koniec: 14.01.11 02:30
    Opis:
  • Wioska startowa 4- 23 poziom tartaku, cegielni i huty; 15 poziom ratusza i baraków.
  • monety, rycerz, łucznicy, uproszczona technologia.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 5.
  • Ochrona początkowa 1 minuta.
  • Ochrona wynikająca ze stosunku punktowego 120 min. Nie można atakować ani być atakowanym przez gracza mającego ponad 10 razy więcej punktów.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1- 30 PP
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #892 SARNISKO**

    Start: 10.01.11 17:00
    Koniec: 13.01.11 20:00
    Opis:
    • monety, rycerz, łucznicy, uproszczona technologia.
    • Wioska startowa 26 pkt.
    • Brak kolejki budowy.
    • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.
    • Brak możliwości odejścia od plemienia.
    • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 4.
    • 90 minut ochrony początkowej.
    • Tryb snu należy uruchomić po max. 16h gry.
    • Czas trwania snu od 3 do 12h.
    • Wioski barbarzyńskie rozwijają się do 1000 punktów.
    Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: plemię top jeden o ile wszyscy gracze tego plemienia będą w top 10- po 70 PP
    Prędkość 200
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #891 SP

    Start: 10.01.11 09:00
    Koniec: 10.01.11 16:00
    Opis:
  • Wioska startowa 26 pkt.
  • paczki surowców, rozbudowana technologia.
  • 3 szlachciców na wioskę.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1- 30 PP
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)