Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1785] >1787< [1789] ... [1867]

#921 SP

Start: 25.01.11 18:00
Koniec: 28.01.11 18:30
Opis:
  • Wioska startowa 26 pkt.
  • monety, rycerz, łucznicy, uproszczona technologia.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 7.
  • Tryb snu 2-8h. Maksymalny czas gry 8h.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1- 100PP top 2- 50PP
    Prędkość 250
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #919 SP

    Start: 25.01.11 09:00
    Koniec: 25.01.11 15:00
    Opis:
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 4.
  • 1 minuta ochrony początkowej.
  • Wioska startowa 26 pkt.
  • monety, rycerz, rozbudowana technologia.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1- 60 PP
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #918 SP

    Start: 24.01.11 23:00
    Koniec: 25.01.11 04:00
    Opis:
  • Szlachcic nie przejmuje wiosek.
  • Wioska startowa 26pkt.
  • Rycerz, łucznicy, uproszczona technologia.
  • Reguła zagrody 1500
  • Brak możliwości odejścia od plemienia.
  • Ilość graczy w plemieniu: 3.
  • Możliwe uruchomienie snu.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1- 40 PP
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #917 SP

    Start: 24.01.11 16:30
    Koniec: 24.01.11 21:00
    Opis:
  • Wioska startowa 3- 15 poziom tartaku, cegielni i huty; 10 poziom ratusza i baraków.
  • monety, rycerz, łucznicy, uproszczona technologia.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 4.
  • Fake limit 2%
  • Trzech szlachciców na wioskę.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1- 50PP
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #916 Qraj

    Start: 24.01.11 08:30
    Koniec: 24.01.11 15:00
    Opis:
  • Wioska startowa 26 pkt.
  • Monety, rycerz, uproszczona technologia.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 2.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1- 40 PP
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #915 SP

    Start: 23.01.11 17:00
    Koniec: 23.01.11 23:00
    Opis:
  • Maksymalny zasięg szlachcica 10.
  • Wioska startowa 3- 15 poziom tartaku, cegielni i huty; 10 poziom ratusza i baraków.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 5.
  • monety, rycerz, łucznicy, uproszczona technologia.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1- 50 PP
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #914 SP

    Start: 23.01.11 10:00
    Koniec: 23.01.11 15:30
    Opis:
  • Szlachcic nie przejmuje wiosek.
  • Monet, łucznicy, rozbudowana technologia.
  • Brak możliwości przesyłania surowców.
  • Jedna osoba w plemieniu.
  • Brak możliwości przesyłania wsparcia.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów- 30 PP
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #912 SP

    Start: 22.01.11 22:00
    Koniec: 23.01.11 07:00
    Opis:
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 7.
  • Uproszczona technologia.
  • Wioska startowa 26 pkt.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie 10-70
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1- 50 PP
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #911 Longer

    Start: 21.01.11 18:00
    Koniec: 22.01.11 20:00
    Opis:
  • 1,2,3 punkt regulaminu nie obowiązuje.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 15.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 4.
  • Wioska startowa 26 pkt.
  • Tryb snu należy uruchomić po 6h gry.
  • Czas trwania snu 2-6h.
  • monety, rycerz, łucznicy, uproszczona technologia.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1 - 60 PP
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #910 BASH

    Start: 21.01.11 10:00
    Koniec: 21.01.11 16:00
    Opis:
  • Reguła zagrody: 700.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 10.
  • Wioska startowa 3- 15 poziom tartaku, cegielni i huty; 10 poziom ratusza i baraków.
  • monety, rycerz, łucznicy, uproszczona technologia.
  • Możliwość uruchomienia trybu snu.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1- 30 PP
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)