Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1783] >1785< [1787] ... [1867]

#944 Szybkie

Start: 08.02.11 10:00
Koniec: 10.02.11 22:00
Opis:
  • Ochrona trwa: 60 minut
  • Wioska startowa: 26 punktów.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Tak
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia:
  • Technologia: od 0 do 3.
  • Zwiadowcy: Widzi tylko jednostki w wiosce..
  • Maksymalny zasięg szlachcica 150.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Nie.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia
  • Wioski barbarzyńskie: do 9000 punktów.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Najlepsze plemie, jesli wszyscy bedą w top 10,dostanie po 50pp.
    Prędkość 150
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #943 Szybkie

    Start: 07.02.11 21:00
    Koniec: 08.02.11 02:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10
  • Wioska startowa 4
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: Bez limitu.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie
  • Technologia: Potrzebna tylko do rekrutacji jednostek.
  • Zwiadowcy: Widać wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Nie.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Nie
  • Wioski barbarzyńskie: do 4000 punktów.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Nagroda dla najlepszego agresora: 100pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #942 Szybkie

    Start: 07.02.11 09:00
    Koniec: 07.02.11 16:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 45 minut
  • Wioska startowa 3
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Tak
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 5
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia:
  • Technologia: Potrzebna tylko do rekrutacji jednostek.
  • Zwiadowcy: Widać wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Nie.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia
  • Wioski barbarzyńskie: do 6000 punktów.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Gracz top1:200pp top2:100pp top3:50pp Najlepszy agresor: 50pp.
    Prędkość
    Prędkość jednostek:
    Tryb śpiący:
    Zastępstwo:
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #940 Szybkie

    Start: 06.02.11 10:00
    Koniec: 06.02.11 20:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut
  • Wioska startowa 1
  • Chłopi: Tak
  • Rycerz: Tak
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3
  • Brak możliwości odejścia od plemienia.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia:
  • Technologia: Potrzebna tylko do rekrutacji jednostek.
  • Zwiadowcy: Nie widać wojska poza wioską
  • Maksymalny zasięg szlachcica 100.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Nie.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia
  • Wioski barbarzyńskie: do 1000 punktów.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Gracze z najlepszego plemienia jeśli, każdy z nich będzie w top 15 graczy dostana po 100pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #938 Szybkie

    Start: 05.02.11 19:00
    Koniec: 05.02.11 23:55
    Opis:
  • Wioska startowa 3- 15 poziom tartaku, cegielni i huty; 10 poziom ratusza i baraków
  • Maksymalny zasięg szlachcica 100.
  • Reguła zagrody: nie.
  • Rycerz,uproszczona technologia.
  • Ochrona trwa :5 minut.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Top 1:100pp Top 2:50pp
    Prędkość 360
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #937 Szybkie

    Start: 05.02.11 09:00
    Koniec: 05.02.11 17:00
    Opis:
  • Wioska startowa 26 pkt
  • Maksymalny zasięg szlachcica 25.
  • Reguła zagrody: nie.
  • Rycerz,łucznik.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 4.
  • Ochrona trwa : 15 minut.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #936 Szybkie

    Start: 04.02.11 22:00
    Koniec: 05.02.11 03:00
    Opis:
  • Ochrona trwa 10 minut.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie 35-50.
  • Reguła zagrody: 100.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
  • Gracz top1 : 100pp
  • Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #935 Szybkie

    Start: 04.02.11 14:30
    Koniec: 04.02.11 19:50
    Opis:
  • Brak morale
  • Ochrona trwa 10 minut.
  • Wioska startowa 4- 23 poziom tartaku, cegielni i huty; 15 poziom ratusza i baraków.
  • Reguła zagrody: 50.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 5.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #934 Szybkie

    Start: 03.02.11 09:00
    Koniec: 03.02.11 13:55
    Opis:
  • Brak morale
  • Wioska startowa 4- 23 poziom tartaku, cegielni i huty; 15 poziom ratusza i baraków.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 8
  • Ochrona trwa: 20 minut.
  • Dla Top 1 100pp. Top 2 50pp nagrody.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #933 Szybkie

    Start: 02.02.11 14:00
    Koniec: 02.02.11 21:00
    Opis:
  • Maksymalny zasięg szlachcica 10.
  • Aktywne morale.
  • Ilość graczy w jednym plemieniu, ograniczona do 5 osób.
  • Ochrona dla nowych graczy 5 minut.
  • Wioska startowa 26 pkt.
  • Zwiadowca widzi budynki oraz jednostki w wiosce i poza nią.
  • Brak kościoła oraz rycerza.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 350
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)