Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1782] >1784< [1786] ... [1867]

#956 Szybkie

Start: 15.02.11 15:40
Koniec: 15.02.11 18:30
Opis:
  • Ochrona trwa: 5
  • Wioska startowa : Poziom 4
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Tak
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 5.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: Klasyczny system technologiczny.
  • Zwiadowcy: Widzi wszystko..
  • Maksymalny zasięg szlachcica 200.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: Nie
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Nie
  • Wioski barbarzyńskie: 5000.
  • Limit graczy: 50
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #954 Szybkie

    Start: 15.02.11 09:00
    Koniec: 15.02.11 14:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 5
  • Wioska startowa : wioska startowa 26 punktów
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: Klasyczny system technologiczny.
  • Zwiadowcy: Widzi tylko jednostki.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 200.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: Nie
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 3000.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 100pp nagrody.
    Prędkość 350
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #955 Szybkie

    Start: 14.02.11 22:30
    Koniec: 15.02.11 03:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: Brak
  • Wioska startowa : poziom 4
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 5.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: Klasyczny system technologiczny.
  • Zwiadowcy: Widzi tylko jednostki.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: Tak 10
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 3000.
  • Limit graczy: 50
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #953 Szybkie

    Start: 14.02.11 18:00
    Koniec: 14.02.11 22:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 20
  • Wioska startowa : poziom 4
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 5.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: Klasyczny system technologiczny.
  • Zwiadowcy: Widzi tylko jednostki.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:1-100.
  • Reguła zagrody: Nie
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 3000.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #951 Szybkie

    Start: 14.02.11 08:30
    Koniec: 14.02.11 16:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15
  • Wioska startowa 1
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Tak
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 5.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: Klasyczny system technologiczny.
  • Zwiadowcy: Nie widzi wojska poza wioską.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: Tak 3000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Nie
  • Wioski barbarzyńskie: 1500.
  • Limit graczy: 50
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #950 Szybkie

    Start: 13.02.11 09:00
    Koniec: 13.02.11 14:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 5
  • Wioska startowa 3
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Tak
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 5.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: Klasyczny system technologiczny.
  • Zwiadowcy: Nie widzi wojska poza wioską.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:5-60.
  • Reguła zagrody: Nie
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 3000.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 370
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #949 Szybkie

    Start: 12.02.11 17:00
    Koniec: 12.02.11 22:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30
  • Wioska startowa 4
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Tak
  • Kościół:Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 25.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: Klasyczny system technologiczny.
  • Zwiadowcy: Nie widzi wojska poza wioską.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Nie
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 3000.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 350
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #947 Szybkie

    Start: 12.02.11 09:30
    Koniec: 12.02.11 15:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15
  • Wioska startowa 4
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 4.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie
  • Technologia: Potrzebna tylko do rekrutacji jednostek.
  • Zwiadowcy: Nie widzi wojska poza wioską.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Tak,25.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 3000.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #946 Szybkie

    Start: 11.02.11 22:00
    Koniec: 12.02.11 03:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 5
  • Wioska startowa 4
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: Potrzebna tylko do rekrutacji jednostek.
  • Zwiadowcy: Nie widzi wojska poza wioską.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 100.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Tak,25.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: Nie ma.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia, po 50pp[wszyscy gracze muszą być w top 5]
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #945 Szybkie

    Start: 11.02.11 14:30
    Koniec: 11.02.11 20:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15
  • Wioska startowa 2
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 5
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie
  • Technologia: Potrzebna tylko do rekrutacji jednostek.
  • Zwiadowcy: Widzi wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 150
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Nie
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Nie
  • Wioski barbarzyńskie: Nie ma
  • Limit graczy: 50
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)