Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1784] >1786< [1788] ... [1867]

#932 Szybkie

Start: 02.02.11 08:00
Koniec: 02.02.11 13:00
Opis:
  • Wioska startowa 4- 23 poziom tartaku, cegielni i huty; 15 poziom ratusza i baraków.
  • Ochrona trwa 10minut.
  • Brak rycerza.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 3.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #931 Szybkie

    Start: 01.02.11 15:00
    Koniec: 01.02.11 20:00
    Opis: Runda typu Bash.
    Ochrona trwa 10 minut
    Prosty system technologi
    Zwad widzi tylko jednostki
    Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #930 Szybkie

    Start: 01.02.11 09:00
    Koniec: 01.02.11 13:00
    Opis: Brak możliwości odejścia od plemienia
    Wioska startowa 26 pkt.
    Ochrona trwa 5 minut.
    Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #929 Pożegnanie z Corpusem

    Start: 31.01.11 22:00
    Koniec: 01.02.11 04:00
    Opis:
  • Maksymalny zasięg szlachcica 15.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 10.
  • Wioska startowa 26 pkt.
  • Przez 60 minut nowy gracz nie może być atakowany przez gracza mającego ponad 10-krotnie więcej punktów od niego- działa w dwie strony.
  • Monety tańsze o 50% w stosunku do standardowych.
  • 50% wiosek bonusowych.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1- 100 PP
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #928 SP

    Start: 31.01.11 17:00
    Koniec: 31.01.11 21:30
    Opis:
  • Wioska startowa 26 pkt.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu:2.
  • monety, rycerz, uproszczona technologia.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1- 100 PP
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #927 SP

    Start: 30.01.11 18:30
    Koniec: 30.01.11 23:30
    Opis:
  • 1,2,3 punkt regulaminu nie obowiązuje.
  • Wioska startowa 26 pkt.
  • monety, rycerz, łucznicy, uproszczona technologia.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 7.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1- 100 PP
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #925 no rules

    Start: 30.01.11 09:00
    Koniec: 30.01.11 16:00
    Opis:
  • 1,2,3 punkt regulaminu nie obowiązuje.
  • Wioska startowa 26 pkt.
  • monety, rycerz, łucznicy, uproszczona technologia.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 7.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #924 CAT

    Start: 29.01.11 20:00
    Koniec: 30.01.11 02:00
    Opis:
  • Szlachcic nie przejmuje wiosek.
  • Wioska startowa 26 pkt.
  • Rycerz, łucznicy, uproszczona technologia.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 3.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów 40 PP
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #923 SP

    Start: 29.01.11 11:00
    Koniec: 29.01.11 18:30
    Opis:
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 7.
  • Wioska startowa 26 pkt.
  • paczki surowców, rycerz, łucznicy, uproszczona technologia.
  • Reguła zagrody: 1100.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1- 50 PP
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #922 SP

    Start: 28.01.11 22:00
    Koniec: 29.01.11 09:00
    Opis:
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.
  • Brak możliwości odejścia od plemienia.
  • Maksymalna ilość graczy w plemieniu: 5.
  • Wioska startowa 26 pkt.
  • paczki surowców, rycerz, łucznicy, rozbudowana technologia.
  • 3 szlachciców na wioskę.
  • Najpóźniej po 5 godzinie gry musi zostać uruchomiony tryb snu.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: top 1 - 100 PP
    Prędkość 350
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)