Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1791] >1793< [1795] ... [1867]

#854 sp

Start: 10.12.10 16:00
Koniec: 10.12.10 20:00
Opis:
  • szlachic nie przejmuje wiosek
  • Wioska startowa: 6 poziom cegielni huty i tartaku
  • Technologia rozbudowana
  • Brak rycerza i łuczników
  • Nie można opuścić plemienia
  • Nie można atakować członków plemienia
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 40 PP
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.2
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#853 sp

Start: 07.12.10 10:00
Koniec: 09.12.10 23:00
Opis: Brak możliwości burzenia swoich budynków!

Rycerz, łucznicy, monety, uproszczona technologia
Wioska startowa 26 pkt.
Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.
Tryb snu: maksymalny czas bez snu 20h, minimalny 3h
Czas snu od 3 do 10h. Należy zaplanować na 30 minut przed uruchomieniem.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 90 PP top 2- 40 PP
Prędkość 225
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#852 SP

Start: 06.12.10 21:00
Koniec: 07.12.10 04:00
Opis: Rycerz, łucznicy, monety, uproszczona technologia.
Wioska startowa 3- 10 poziom ratusza i barków, 15 poziom tartaku, huty i cegielni.
3 graczy w plemieniu.
Przesyłanie wsparcia i surowców tylko w ramach plemienia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 40 PP
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#851 sp

Start: 06.12.10 08:00
Koniec: 06.12.10 16:00
Opis: rycerz, łucznicy, monety, uproszczona technologia.
Wioska startowa 26 pkt.
Brak możliwości odejścia od plemienia.
Możliwość włączenia trybu snu.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 40 PP
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#850 SP

Start: 05.12.10 10:00
Koniec: 05.12.10 20:00
Opis: Klasyczny system technologii- 10 poziomów
Paczki surowców.
Możliwość wyprodukowania tylko 3 szlachciców w wiosce
Koszt pierwszych trzech szlachciców stały, każdy następny kosztuje więcej.
Brak rycerz i łuczników
Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia.
Brak możliwości odejścia od plemienia
Stara mapa
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 40 PP
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#849 SP

Start: 04.12.10 19:00
Koniec: 04.12.10 23:55
Opis: Dwóch graczy na plemię.
Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.
Uproszczona technologia
Rycerz, łucznicy, monety.
Wioska startowa typ 4 (drewno, glina, żelazo na 23 poziomie; ratusz, kuźnia, mur na 15 poziomie)
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: plemię top 1- po 40 PP na gracza (o ile obydwaj znajdują się w top 10)
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#847 BASH

Start: 04.12.10 09:00
Koniec: 04.12.10 17:00
Opis: Reguła zagrody 900.
Wioska startowa 26 pkt.
Brak rycerz i łuczników.
Paczki surowców.
Technologia rozbudowana
Brak możliwości odejścia od plemienia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów- 40 PP
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#846 SP

Start: 03.12.10 22:00
Koniec: 04.12.10 05:00
Opis: Rycerz, monety, uproszczona technologia.
Wioska startowa 26 pkt.
Zwiększona liczba wiosek bonusowych.
Liczba graczy w plemieniu: 2
Przesyłanie wsparcia i surowców tylko w ramach plemienia.
Brak możliwości odejścia od plemienia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 40 PP
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#845 CAT

Start: 03.12.10 14:30
Koniec: 03.12.10 19:50
Opis: Szlachcic nie przejmuje wiosek.
Reguła zagrody 600.
Rycerz, łucznicy.
Technologia- rozbudowana.
5 graczy w plemieniu.
Przesyłanie wsparcia i surowców tylko w ramach plemienia.
Wioska startowa 26 pkt.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Top 1- agresorów 40 PP
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#844 SP

Start: 02.12.10 09:00
Koniec: 02.12.10 23:00
Opis: 1,2,3 zasada regulaminu nie obowiązuje.
Możliwość przesyłania wsparcia i surowców tylko w ramach plemienia.
Rycerz, łucznicy, technologia uproszczona, monety.
Wioska startowa 26 pkt.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Top 1- 50 PP
Prędkość 360
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)