Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1793] >1795< [1797] ... [1867]

#832 SP

Start: 25.11.10 09:00
Koniec: 25.11.10 20:00
Opis: Rycerz, uproszczona technologia.
Monety.
Liczba graczy na plemię: 2.
Przesyłania surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.
Możliwość włączenia trybu snu- ustawić należy na 30 minut przed planowanym czasem aktywacji.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30PP
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#831 CAT

Start: 24.11.10 14:00
Koniec: 24.11.10 17:00
Opis: Szlachcic nie przejmuje wiosek.
3 graczy w plemieniu.
Brak możliwości opuszczenia plemienia
Technologia rozbudowa- 4 poziomy
Wioska startowa 0- 26 pkt.
Brak rycerza i łuczników
Reguła zagrody 800.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów 30PP
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.2
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#830 SP

Start: 24.11.10 09:00
Koniec: 24.11.10 12:00
Opis: Reguła zagrody 250
Wioska startowa 1- 3 poziom cegielni, tartaku i huty
Trzech graczy w plemieniu.
rycerz, łucznicy, monety, uproszczona technologia
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 PP
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#829 Szybkie

Start: 23.11.10 19:00
Koniec: 23.11.10 23:30
Opis: Ochrona trwa 10 minut. Ilość graczy w plemieniu 5 osób. Szlachta idzie najdalej 50 pól. Brak rycerza.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#828 SP

Start: 23.11.10 14:00
Koniec: 23.11.10 17:30
Opis: Reguła zagrody 250
Wioska startowa 1- 3 poziom cegielni, tartaku i huty
Jeden gracz w plemieniu, brak możliwości przesyłu jednostek.
rycerz, łucznicy, monety, uproszczona technologia
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów - 30 PP
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#827 SP

Start: 23.11.10 08:00
Koniec: 23.11.10 13:00
Opis: Monety, rycerz.
Liczba graczy w plemieniu 2.
Przesyłanie surowców i wsparcie tylko pomiędzy plemieniem.
Technologia uproszczona.
Wioska startowa 4-produkcja drewna, gliny, żelaza na 23 poziomie. Ratusz, koszary na 15 poziomie.
Ochrona początkowa 2 minuty.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30PP
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#826 BASH

Start: 22.11.10 23:00
Koniec: 23.11.10 04:30
Opis: Reguła zagrody 200.
Technologia uproszczona.
6 poziom tartaku, cegielni i huty żelaza w wiosce startowej, ratusz na poziomie 3 (typ 1)
Brak możliwości przesyłania surowców.
Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia.
Brak możliwości odejścia od plemienia.
Łucznicy, monety.
Rozgrywka wymaga włączenia trybu snu najpóźniej po 5h od rozpoczęcia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów 30 PP
Prędkość 385
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#825 SP

Start: 22.11.10 15:00
Koniec: 22.11.10 22:00
Opis: Szlachcic zbija poparcie od 20-60%
Zasięg szlachcica 10 pól.
Wioska startowa 26 pkt.
Technologia 4 poziomowa.
Szpiegowanie zależne od poziomu technologi
Limit 4 graczy na plemię.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 PP
Prędkość 390
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#824 no rules

Start: 22.11.10 07:00
Koniec: 22.11.10 12:00
Opis: 1,2,3 zasada regulaminu nie obowiązuje.
Rycerz, łucznicy, monety.
Uproszczona technologia.
Brak możliwości opuszczana plemienia.
Maksymalny zasięg szlachcica wynosi 6 pół.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 PP
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#823 SP

Start: 21.11.10 12:00
Koniec: 21.11.10 19:00
Opis: Dwóch graczy w plemieniu.
Przesyłanie surowców tylko i wsparcia tylko w obrębie plemienia.
Rycerz, technologia uproszczona, monety.
Wioska startowa 26 pkt.
Szpiegować można tylko jednostki.
W razie potrzeby możliwość uruchomienia trybu snu na okres od 1 do 2h. Czas snu należy ustawić na 30 min. przed uruchomieniem.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 40 PP
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)