SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 25.11.10 09:00 |
Koniec: | 25.11.10 20:00 |
Opis: | Rycerz, uproszczona technologia.Monety.Liczba graczy na plemię: 2.Przesyłania surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia.Możliwość włączenia trybu snu- ustawić należy na 30 minut przed planowanym czasem aktywacji. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 30PP |
Prędkość | 300 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 24.11.10 14:00 |
Koniec: | 24.11.10 17:00 |
Opis: | Szlachcic nie przejmuje wiosek.3 graczy w plemieniu. Brak możliwości opuszczenia plemieniaTechnologia rozbudowa- 4 poziomyWioska startowa 0- 26 pkt. Brak rycerza i łucznikówReguła zagrody 800. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów 30PP |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.2 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 24.11.10 09:00 |
Koniec: | 24.11.10 12:00 |
Opis: | Reguła zagrody 250Wioska startowa 1- 3 poziom cegielni, tartaku i hutyTrzech graczy w plemieniu.rycerz, łucznicy, monety, uproszczona technologia |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 PP |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 23.11.10 19:00 |
Koniec: | 23.11.10 23:30 |
Opis: | Ochrona trwa 10 minut. Ilość graczy w plemieniu 5 osób. Szlachta idzie najdalej 50 pól. Brak rycerza. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 23.11.10 14:00 |
Koniec: | 23.11.10 17:30 |
Opis: | Reguła zagrody 250Wioska startowa 1- 3 poziom cegielni, tartaku i hutyJeden gracz w plemieniu, brak możliwości przesyłu jednostek.rycerz, łucznicy, monety, uproszczona technologia |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów - 30 PP |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 23.11.10 08:00 |
Koniec: | 23.11.10 13:00 |
Opis: | Monety, rycerz. Liczba graczy w plemieniu 2.Przesyłanie surowców i wsparcie tylko pomiędzy plemieniem.Technologia uproszczona. Wioska startowa 4-produkcja drewna, gliny, żelaza na 23 poziomie. Ratusz, koszary na 15 poziomie.Ochrona początkowa 2 minuty. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 30PP |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 22.11.10 23:00 |
Koniec: | 23.11.10 04:30 |
Opis: | Reguła zagrody 200.Technologia uproszczona.6 poziom tartaku, cegielni i huty żelaza w wiosce startowej, ratusz na poziomie 3 (typ 1)Brak możliwości przesyłania surowców.Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia.Brak możliwości odejścia od plemienia.Łucznicy, monety.Rozgrywka wymaga włączenia trybu snu najpóźniej po 5h od rozpoczęcia. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów 30 PP |
Prędkość | 385 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 22.11.10 15:00 |
Koniec: | 22.11.10 22:00 |
Opis: | Szlachcic zbija poparcie od 20-60%Zasięg szlachcica 10 pól.Wioska startowa 26 pkt.Technologia 4 poziomowa.Szpiegowanie zależne od poziomu technologiLimit 4 graczy na plemię. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 PP |
Prędkość | 390 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 22.11.10 07:00 |
Koniec: | 22.11.10 12:00 |
Opis: | 1,2,3 zasada regulaminu nie obowiązuje.Rycerz, łucznicy, monety.Uproszczona technologia.Brak możliwości opuszczana plemienia.Maksymalny zasięg szlachcica wynosi 6 pół. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 PP |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 21.11.10 12:00 |
Koniec: | 21.11.10 19:00 |
Opis: | Dwóch graczy w plemieniu. Przesyłanie surowców tylko i wsparcia tylko w obrębie plemienia. Rycerz, technologia uproszczona, monety. Wioska startowa 26 pkt. Szpiegować można tylko jednostki. W razie potrzeby możliwość uruchomienia trybu snu na okres od 1 do 2h. Czas snu należy ustawić na 30 min. przed uruchomieniem. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 40 PP |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .