SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 26.10.10 19:00 |
Koniec: | 26.10.10 23:30 |
Opis: | Tech 0/3. Reguła zagrody 700. Wioska startowa 4. 3 graczy na plemię. Paczki surowców. Zasięg szlachty: 7. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów- 30 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 26.10.10 14:00 |
Koniec: | 26.10.10 17:30 |
Opis: | wioska startowa 4. Rycerz, łucznicy. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Monety, tech 0/1. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 26.10.10 08:00 |
Koniec: | 26.10.10 13:00 |
Opis: | rycerz, łucznicy. Reguła zagrody 1000 Wioska startowa 4. Możliwy sen |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 25.10.10 23:00 |
Koniec: | 26.10.10 04:30 |
Opis: | dwóch graczy na plemię. Rycerz. Pełna współpraca tylko z plemieniem. 10 minut ochrony początkowej. Monety. TEch 0/1 Wioska startowa 4. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 40 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 25.10.10 15:01 |
Koniec: | 25.10.10 22:01 |
Opis: | Reguła zagrody 300. Rycerz, łucznicy. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Monety. Wioska startowa 1. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów- 30 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 25.10.10 07:00 |
Koniec: | 25.10.10 12:00 |
Opis: | Rycerz, łucznicy, tech 0/1 monety. Ograniczony zasięg szlachcica. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 24.10.10 12:00 |
Koniec: | 24.10.10 19:00 |
Opis: | SZlachcic nie zdobywa wiosek. 5 osób na plemię. tech 0/1. 2 minuty ochrony początkowej. Wioska startowa 0. Reguła zagrody 1000 |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów- 50pkt |
Prędkość | 390 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 23.10.10 23:00 |
Koniec: | 24.10.10 05:00 |
Opis: | Wioska startowa 0, Reguła zagrody 200, Technologie 0/3, plemię dwuosobowe. Zablokowana możliwość wspierania wojskiem i surowcami osób poza plemieniem, paczki surowców. Alternatywny sen. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | gracze plemienia top 1- 40 pkt. Warunek obydwaj w top 5 |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 23.10.10 09:00 |
Koniec: | 23.10.10 19:00 |
Opis: | 10 graczy na plemię. rycerz, łucznicy, tech 0/1, monety, "fake limit" 2%, wioska startowa 0. Reguła zagrody 860. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 50 pkt. |
Prędkość | 390 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 18.10.10 17:00 |
Koniec: | 22.10.10 19:00 |
Opis: | 2 graczy na plemię. monety, rycerz, łucznicy. Tech 0/1 Pełna współpraca tylko z plemieniem. Max zasięg szlachty 5. Obowiązkowy sen co 24h na długość od 3 do 8h. Sen musi być zgłoszony co najmniej 60 minut wcześniej. Wioska startowa 0. 30 minut ochrony początkowej. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Top 1- 100 pkt. Top 1 agresorów- 100 pkt. |
Prędkość | 300 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .