SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 09.10.10 09:00 |
Koniec: | 09.10.10 17:00 |
Opis: | rycerz, łucznicy, tech 0/3. 7 graczy na plemię, brak wolnego przesyłu surowców. reguła zagrody: 800 wioska startowa 3. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 370 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 08.10.10 22:00 |
Koniec: | 09.10.10 05:00 |
Opis: | 2 graczy na plemię Pełna współpraca tylko z plemieniem. Rycerz, tech 0/1, monety. 1min ochrony początkowej. Możliwy tryb snu. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 08.10.10 14:30 |
Koniec: | 08.10.10 19:50 |
Opis: | Tech 0/1 15 osób na plemię. Rycerz, łucznicy. 2% "fake limit" monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 50 pkt. |
Prędkość | 395 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 07.10.10 09:00 |
Koniec: | 07.10.10 23:00 |
Opis: | Reguła zagrody 1300. Liczba graczy na plemię 5. Tech 0/3. Brak rycerzy i łuczników. Pełna współpraca tylko z plemieniem. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt top 1 agresorów- 40 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 05.10.10 14:00 |
Koniec: | 06.10.10 21:00 |
Opis: | Wioska startowa 0. Reguła zagrody 500 TEch 0/1. rycerz i łucznicy. 3 graczy na plemię. Max czas bez snu 8h. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów- 30 pkt. top 1- 30 pkt. |
Prędkość | 300 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 05.10.10 08:00 |
Koniec: | 05.10.10 13:00 |
Opis: | 2 graczy na plemię. rycerz. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Wioska startowa 0. Reguła zagrody 1200. tech 0/1 |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 04.10.10 15:01 |
Koniec: | 04.10.10 20:01 |
Opis: | Wioska startowa 1. Rycerz, łucznicy. Tech 0/3. "fake limit" 1%. Reguła zagrody 500. 5 graczy na plemię. SZLACHCIC NIE PRZEJMUJE WIOSEK. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów- 30 PP |
Prędkość | 370 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 04.10.10 09:00 |
Koniec: | 04.10.10 13:00 |
Opis: | 4 graczy na plemię. reguła zagrody 610. rycerz łucznicy. wioska startowa 3. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 03.10.10 11:00 |
Koniec: | 03.10.10 18:00 |
Opis: | Wioska startowa 1. Tech 0/9. Brak rycerza i łuczników. 3 graczy na plemię |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 40 pkt. |
Prędkość | 380 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 02.10.10 18:00 |
Koniec: | 02.10.10 23:00 |
Opis: | Reguła zagrody 350. Rycerz, łucznicy. 5 graczy na plemię. Wioska startowa 1. Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów- 40 pkt. |
Prędkość | 390 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .