Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1802] >1804< [1806] ... [1867]

#736 CAT

Start: 27.09.10 23:00
Koniec: 28.09.10 04:30
Opis: Szlachcic nie przejmuje wiosek. ochrona 5 minut. Liczba graczy na plemię: 1. Rycerz łucznicy. Tech 0/3. Max 5h bez snu. Wioska startowa 3.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Top 1 agresorów- 50 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#735 SP

Start: 27.09.10 16:10
Koniec: 27.09.10 22:00
Opis: Liczba graczy na plemię 2. Wioska startowa 4. Pełna współpraca między plemieniem. Rycerz.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#734 SP

Start: 27.09.10 07:00
Koniec: 27.09.10 12:00
Opis: 4 graczy na plemię. Pełna współpraca między plemieniem. Tech 0/1. Wioska startowa 4.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#733 SP

Start: 26.09.10 12:00
Koniec: 26.09.10 19:00
Opis: Liczba graczy na plemię: 3. Pełna współpraca tylko pomiędzy plemieniem. tech 0/1. Rycerz łucznicy. Wioska startowa 0.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 40 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#732 CAT

Start: 25.09.10 23:00
Koniec: 26.09.10 05:00
Opis: Szlachcic nie przejmuje wiosek. Sen obowiązkowy co najmniej 1h. Liczba graczy na plemię 2. Wioska startowa 1. Reguła zagrody 1200. Tech 0/1 Rycerz.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#731 BASH

Start: 25.09.10 09:00
Koniec: 25.09.10 19:00
Opis: Reguła zagrody 560. Liczba graczy na plemię: 3. Brak rycerza i łuczników. Paczki surowców. Tech 0/3.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Top 1 agresorów- 40 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#730 Longer

Start: 20.09.10 17:00
Koniec: 24.09.10 19:00
Opis: Max czas gry bez snu 24h. Limit graczy na plemię- współpraca tylko z plemieniem. Noc 2-5. Zasięg szlachcica 8 pól. Monety, rycerz, łucznicy, tech 0/1
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 100 pkt. top 1 pokonanych przeciwników- 100 pkt.
Prędkość 100
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#729 BASH

Start: 19.09.10 09:00
Koniec: 19.09.10 21:02
Opis: Wioska startowa 4. Reguła zagrody 1150. Tech 0/3. Monety, liczba graczy na plemię 3. Alternatywny sen. Max. zasięg szlachcica 5.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1 pokonanych przeciwników- 50 pkt.
Prędkość 370
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#728 SP

Start: 18.09.10 18:00
Koniec: 18.09.10 23:01
Opis: Paczki surowców. 2 osoby na plemię. Rycerz, pełna współpraca tylko z plemieniem. Wioska startowa 1.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 pkt.
Prędkość 390
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#727 no rules

Start: 18.09.10 08:00
Koniec: 18.09.10 16:00
Opis: 1,2,3 paragraf regulaminu nie obowiązuje. limit graczy na plemię 10. brak możliwości opuszczenia plemienia. szlachcic pokonuje max 10 pól
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)