SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 17.09.10 22:00 |
Koniec: | 18.09.10 05:00 |
Opis: | Wioska startowa 4. Reguła zagrody 600. Dwóch graczy na plemię Pełna współpraca tylko z plemieniem. 1 min. ochrony początkowej. Możliwa aktywacja snu. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt. top 1 agresorów 30 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 17.09.10 16:00 |
Koniec: | 17.09.10 20:00 |
Opis: | Szlachcic nie przejmuje wiosek. Reguła zagrody 300 Tech 0/1. Liczba graczy w plemieniu 5. Wioska startowa 1. Pełna współpraca tylko miedzy plemieniem. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów - 50 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 14.09.10 10:00 |
Koniec: | 16.09.10 23:00 |
Opis: | Brak morale. Ochrona trwa 30 minut. Rycerz nie posiada przedmiotów. Technologia nie wpływa na siłę jednostek. Ilość graczy w jednym plemieniu ograniczona do 3 osób. Brak możliwości opuszczenia plemienia. Dla najlepszego plemienia nagroda. [120 punktów na osobe |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 200 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 13.09.10 21:00 |
Koniec: | 14.09.10 04:00 |
Opis: | Runda typu Bash,ochrona trwa 5 minut. Technologia nie wpływa na siłę wojska. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.2 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 13.09.10 08:00 |
Koniec: | 13.09.10 16:00 |
Opis: | Ochrona początkowa - 30 min., rycerz, łucznicy, prosta technologia, monety na szlachtę, max. 15 osób w plemieniu, wioski bonusowe, sen wyłączony, zastępstwo dozwolone. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | 30 PP za 1 miejsce. |
Prędkość | 370 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 12.09.10 14:00 |
Koniec: | 12.09.10 19:00 |
Opis: | Runda typu CAT. limit graczy w jednym plemieniu ograniczony do 3 osób. Brak morale. Wysyłka surowców możliwa tylko do członków własnego plemienia. Ochrona trwa 5 minut. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 12.09.10 09:00 |
Koniec: | 12.09.10 13:00 |
Opis: | Runda typu BASH. Ochrona trwa 10 minut. Rycerz bez przedmiotów. Technologia nie wpływa na zdolności bojowe jednostek. Aktywna reguła zagrody. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 11.09.10 21:00 |
Koniec: | 12.09.10 03:00 |
Opis: | Ochrona trwa 5 minut. Limit 5 graczy w jednym plemieniu. Technologia w systemie 0-3. Runda z kościołem. |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 11.09.10 09:00 |
Koniec: | 11.09.10 16:00 |
Opis: | Ochrona trwa 15 minut. Rycerz nie posiada przedmiotów. Wioska startowa 26 punktów. Technologia w systemie 0-3. Wioski barbarzyńskie rozwijają się do 2500 punktów. Brak reguły zagrody. Aktywny tryb zastępstwa. Brak trybu snu. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 300 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 10.09.10 14:30 |
Koniec: | 10.09.10 19:50 |
Opis: | Szlachcic nie przejmuje wiosek. Reguła zagrody 1200. Tech 0/3. Brak rycerza i łuczników. Liczba graczy w plemieniu 3. Wioska startowa 1. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Top 1 agresorów- 30 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .