Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1803] >1805< [1807] ... [1867]

#726 BASH

Start: 17.09.10 22:00
Koniec: 18.09.10 05:00
Opis: Wioska startowa 4. Reguła zagrody 600. Dwóch graczy na plemię Pełna współpraca tylko z plemieniem. 1 min. ochrony początkowej. Możliwa aktywacja snu.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 pkt. top 1 agresorów 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#725 CAT

Start: 17.09.10 16:00
Koniec: 17.09.10 20:00
Opis: Szlachcic nie przejmuje wiosek. Reguła zagrody 300 Tech 0/1. Liczba graczy w plemieniu 5. Wioska startowa 1. Pełna współpraca tylko miedzy plemieniem.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów - 50 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#724 Szybkie

Start: 14.09.10 10:00
Koniec: 16.09.10 23:00
Opis: Brak morale. Ochrona trwa 30 minut. Rycerz nie posiada przedmiotów. Technologia nie wpływa na siłę jednostek. Ilość graczy w jednym plemieniu ograniczona do 3 osób. Brak możliwości opuszczenia plemienia. Dla najlepszego plemienia nagroda. [120 punktów na osobe
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 200
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#723 Szybkie

Start: 13.09.10 21:00
Koniec: 14.09.10 04:00
Opis: Runda typu Bash,ochrona trwa 5 minut. Technologia nie wpływa na siłę wojska.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.2
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#722 Szybkie

Start: 13.09.10 08:00
Koniec: 13.09.10 16:00
Opis: Ochrona początkowa - 30 min., rycerz, łucznicy, prosta technologia, monety na szlachtę, max. 15 osób w plemieniu, wioski bonusowe, sen wyłączony, zastępstwo dozwolone.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: 30 PP za 1 miejsce.
Prędkość 370
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#721 Szybkie

Start: 12.09.10 14:00
Koniec: 12.09.10 19:00
Opis: Runda typu CAT. limit graczy w jednym plemieniu ograniczony do 3 osób. Brak morale. Wysyłka surowców możliwa tylko do członków własnego plemienia. Ochrona trwa 5 minut.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#720 Szybkie

Start: 12.09.10 09:00
Koniec: 12.09.10 13:00
Opis: Runda typu BASH. Ochrona trwa 10 minut. Rycerz bez przedmiotów. Technologia nie wpływa na zdolności bojowe jednostek. Aktywna reguła zagrody.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#719 Szybkie

Start: 11.09.10 21:00
Koniec: 12.09.10 03:00
Opis: Ochrona trwa 5 minut. Limit 5 graczy w jednym plemieniu. Technologia w systemie 0-3. Runda z kościołem.
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#718 Szybkie

Start: 11.09.10 09:00
Koniec: 11.09.10 16:00
Opis: Ochrona trwa 15 minut. Rycerz nie posiada przedmiotów. Wioska startowa 26 punktów. Technologia w systemie 0-3. Wioski barbarzyńskie rozwijają się do 2500 punktów. Brak reguły zagrody. Aktywny tryb zastępstwa. Brak trybu snu.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#716 SP

Start: 10.09.10 14:30
Koniec: 10.09.10 19:50
Opis: Szlachcic nie przejmuje wiosek. Reguła zagrody 1200. Tech 0/3. Brak rycerza i łuczników. Liczba graczy w plemieniu 3. Wioska startowa 1.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Top 1 agresorów- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)