SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 03.09.10 23:17 |
Koniec: | 04.09.10 03:57 |
Opis: | 1,2,3 punkt regulaminu nie obowiązuje. Wioska startowa 0. Max zasięg szlachty:7. 3 graczy w plemieniu. Max czas gry bez snu 4h. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 03.09.10 14:30 |
Koniec: | 03.09.10 20:00 |
Opis: | 10 osób na plemię. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Wioska startowa 3. Brak rycerza i łuczników. Paczki surowców. Reguła zagrody 700 |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 02.09.10 23:00 |
Koniec: | 03.09.10 06:00 |
Opis: | Monety, rycerz, łucznicy. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Liczba graczy w plemieniu: 4. Min 1h snu. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 02.09.10 09:00 |
Koniec: | 02.09.10 20:00 |
Opis: | Ochrona trwa 10 minut. Szlachta idzie najdalej 20 pól. Wioska rozbudowana [3]. Ilość graczy w plemieniu 3. Brak możliwości opuszczenia plemienia. Wsparcie wojskowe i wysyłka surowców możliwa tylko do członków własnego plemienia. Rycerz nie posiada przedmiotów. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 01.09.10 14:32 |
Koniec: | 01.09.10 17:32 |
Opis: | Ochrona trwa 5 minut. Wysyłka surowców i wsparcie wojskowe możliwe tylko do członków własnego plemienia. Ilość osób w plemieniu 5, brak możliwości jego opuszczenia. Brak rycerza i łuczników. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 01.09.10 09:00 |
Koniec: | 01.09.10 12:00 |
Opis: | Szlachcic max. o 10 pól. Brak rycerza i łuczników. Paczki surowców. Tech 0/3. 5 graczy w plemieniu. Pełna współpraca tylko z plemieniem. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 380 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 31.08.10 17:27 |
Koniec: | 31.08.10 23:30 |
Opis: | !Runda testowa- możliwe błędy! RUNDA STARTUJE O 19:00 2 plemiona- przydział losowy. Szlachcic porusza się max. o 10 pól. Wioska startowa 4. Ochrona początkowa 2 minut. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów- 50 pkt. top 2 agresorów- 30 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 31.08.10 14:00 |
Koniec: | 31.08.10 17:00 |
Opis: | Liczba graczy w plemieniu: 2. Reguła zagrody 1000. Wioska startowa 4. Ochrona początkowa 2. Szpiegowanie tylko jednostek. Monety, rycerz, łucznicy. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Plemię top 1, o ile obydwaj gracze znajdują się w top 5, po 30 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 31.08.10 08:00 |
Koniec: | 31.08.10 13:00 |
Opis: | szlachcic nie przejmuje wiosek. 2 graczy na plemię. Wioska startowa 1. Reguła zagrody 800. |
Warunki zwycięstwa: | Top 1 pokonanych przeciwników- 30 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 30.08.10 23:03 |
Koniec: | 31.08.10 04:33 |
Opis: | Wioska startowa 3. Reguła zagrody 500. Limit graczy na plemię: 3. Szlachcic zbija poparcie od 25 do 49. Pomiędzy 2 a 3 w nocy tryb nocny- obrona jest 2x silniejsza. Tech 0/1. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów- 30 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .