Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1805] >1807< [1809] ... [1867]

#707 Nocka no rules

Start: 03.09.10 23:17
Koniec: 04.09.10 03:57
Opis: 1,2,3 punkt regulaminu nie obowiązuje. Wioska startowa 0. Max zasięg szlachty:7. 3 graczy w plemieniu. Max czas gry bez snu 4h.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#706 SP

Start: 03.09.10 14:30
Koniec: 03.09.10 20:00
Opis: 10 osób na plemię. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Wioska startowa 3. Brak rycerza i łuczników. Paczki surowców. Reguła zagrody 700
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#705 SP

Start: 02.09.10 23:00
Koniec: 03.09.10 06:00
Opis: Monety, rycerz, łucznicy. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Liczba graczy w plemieniu: 4. Min 1h snu.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#704 Szybkie

Start: 02.09.10 09:00
Koniec: 02.09.10 20:00
Opis: Ochrona trwa 10 minut. Szlachta idzie najdalej 20 pól. Wioska rozbudowana [3]. Ilość graczy w plemieniu 3. Brak możliwości opuszczenia plemienia. Wsparcie wojskowe i wysyłka surowców możliwa tylko do członków własnego plemienia. Rycerz nie posiada przedmiotów.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#702 Szybkie

Start: 01.09.10 14:32
Koniec: 01.09.10 17:32
Opis: Ochrona trwa 5 minut. Wysyłka surowców i wsparcie wojskowe możliwe tylko do członków własnego plemienia. Ilość osób w plemieniu 5, brak możliwości jego opuszczenia. Brak rycerza i łuczników.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#701 SP

Start: 01.09.10 09:00
Koniec: 01.09.10 12:00
Opis: Szlachcic max. o 10 pól. Brak rycerza i łuczników. Paczki surowców. Tech 0/3. 5 graczy w plemieniu. Pełna współpraca tylko z plemieniem.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 380
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#700 Pseudokibice vs. Policja ;)

Start: 31.08.10 17:27
Koniec: 31.08.10 23:30
Opis: !Runda testowa- możliwe błędy! RUNDA STARTUJE O 19:00 2 plemiona- przydział losowy. Szlachcic porusza się max. o 10 pól. Wioska startowa 4. Ochrona początkowa 2 minut.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów- 50 pkt. top 2 agresorów- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#699 Duety.

Start: 31.08.10 14:00
Koniec: 31.08.10 17:00
Opis: Liczba graczy w plemieniu: 2. Reguła zagrody 1000. Wioska startowa 4. Ochrona początkowa 2. Szpiegowanie tylko jednostek. Monety, rycerz, łucznicy.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Plemię top 1, o ile obydwaj gracze znajdują się w top 5, po 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#697 CAT

Start: 31.08.10 08:00
Koniec: 31.08.10 13:00
Opis: szlachcic nie przejmuje wiosek. 2 graczy na plemię. Wioska startowa 1. Reguła zagrody 800.
Warunki zwycięstwa: Top 1 pokonanych przeciwników- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#696 BASH

Start: 30.08.10 23:03
Koniec: 31.08.10 04:33
Opis: Wioska startowa 3. Reguła zagrody 500. Limit graczy na plemię: 3. Szlachcic zbija poparcie od 25 do 49. Pomiędzy 2 a 3 w nocy tryb nocny- obrona jest 2x silniejsza. Tech 0/1.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)