SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 17.08.10 10:00 |
Koniec: | 19.08.10 23:00 |
Opis: | Brak rycerza, łuczników, kościoła. Brak możliwości opuszczenia plemienia i otrzymania wsparcia wojskowego od osób nie będących w tym samym plemieniu. Limit graczy na plemię: 4. Tech 0/4. Max. czas gry bez snu 12h. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 60 pkt. top 2- 30 pkt. top 3- 10 pkt. |
Prędkość | 300 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 16.08.10 21:00 |
Koniec: | 17.08.10 04:00 |
Opis: | Rycerz, łucznicy. Reguła zagrody 200. Kościół, wioska startowa 1. Plemię 5 osób. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Szlachcic zbija poparcie 10-45. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Top 1- 60 rank. agresorów Top 1- 40 rankingu ogólnego. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 16.08.10 08:00 |
Koniec: | 16.08.10 16:00 |
Opis: | Brak kościoła i rycerza. Ochrona trwa 30 minut. Gracze zaczynają z 26 punktami. Liczba graczy w plemieniu 1 osoba. Wsparcie i wysyłka surowców nie możliwa. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 15.08.10 10:04 |
Koniec: | 15.08.10 20:00 |
Opis: | 1,2,3 pkt regulaminu nie obowiązuje. Max graczy na plemię: 3. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Kościół, wioska startowa 1. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 380 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 14.08.10 19:00 |
Koniec: | 14.08.10 23:55 |
Opis: | Reguła zagrody 960. Wioska startowa 3. Monety, rycerz, łucznicy. 3 osoby na plemię. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów- 40 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 14.08.10 09:00 |
Koniec: | 14.08.10 17:00 |
Opis: | Reguła zagrody 700. 4 osoby na plemię- pełna współpraca tylko z plemieniem. Wioska startowa 3. Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Top 1 agresorów- 30 pkt. |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 13.08.10 22:00 |
Koniec: | 14.08.10 05:00 |
Opis: | Szlachcic nie przejmuje wiosek. 2 osoby na plemię. Wioska startowa 0. Reguła zagrody 1000. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.2 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 13.08.10 14:30 |
Koniec: | 13.08.10 19:50 |
Opis: | Wioska startowa 4. Brak łuczników. Monety, szpiegować można tylko jednostki. 2 osoby na plemię. Ochrona początkowa 2 min. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Plemię top 1 po 50 pkt o ile obydwie osoby w top 10 rank. indywidualnego. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 12.08.10 09:00 |
Koniec: | 12.08.10 23:00 |
Opis: | 1,2,3 pkt regulaminu nie obowiązuje. Szlachcic max zasięg: 15. Max ilość na plemię: 10. Kościół, wioska startowa 0. Nie można opuszczać plemienia. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 370 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 10.08.10 14:00 |
Koniec: | 11.08.10 21:00 |
Opis: | Wioska startowa 1. Brak rycerza i łuczników. Paczki surowców. Max zasięg szlachcica 10. Tech: 0/4. Sen: max czas gry 10h. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 90 pkt. top 2- 30 pkt. |
Prędkość | 280 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .