Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1806] >1808< [1810] ... [1867]

#694 CAT

Start: 30.08.10 07:00
Koniec: 30.08.10 12:00
Opis: Szlachcic nie przejmuje wiosek. Technologia 10. Brak rycerza i łuczników. Limit graczy plemienia: 3.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Top 1 agresorów- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#693 Gazda i jazda ;)

Start: 29.08.10 12:00
Koniec: 29.08.10 19:00
Opis: Monety, rycerz, łucznicy. Wioska startowa 0. Technologia 0/1. Limit graczy na plemię: 2.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#692 CAT

Start: 28.08.10 23:00
Koniec: 29.08.10 05:28
Opis: Szlachcic nie przejmuje wiosek. Pełna współpraca tylko z plemieniem. 3 graczy na plemię. Technologia 0/3. Wymagana co najmniej godzina snu. Wioska startowa 0. Brak rycerza.
Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#691 SP

Start: 28.08.10 09:00
Koniec: 28.08.10 19:00
Opis: Reguła zagrody 1500. Technologia 0/1. Wioska startowa 0. Rycerz, łucznicy. Limit graczy na plemię 3. Brak możliwości opuszczenia plemienia i ataku na współplemieńców.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów- 30 pkt. top 1 punktów- 30 pkt.
Prędkość 390
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#689 Longer :)

Start: 23.08.10 17:00
Koniec: 27.08.10 19:00
Opis: Limit graczy na plemię 8. Max. gra bez snu 12h. Rycerz, łucznicy, monety, kościół. TESTOWO- wioska startowa uzależniona od daty/godziny startu. Startując później możesz zyskać lub stracić.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów- 100 pkt. top 1 punktów- 100 pkt.
Prędkość 250
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#688 SP

Start: 22.08.10 09:00
Koniec: 22.08.10 21:00
Opis: Szlachcic porusza się max. 8 pól. Limit graczy na plemię: 7. Rycerz, łucznicy. Pełna współpraca tylko z plemieniem.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1 rank. punktowego - 50 pkt. top 1 rank. agresorów- 50 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#687 No rules

Start: 21.08.10 18:00
Koniec: 21.08.10 23:00
Opis: 1,2,3 paragraf regulaminu nie obowiązuje. Wioska startowa 4. Brak łuczników. Rycerz. 2 minuty ochrony początkowej. 2 graczy na plemię. Pełna współpraca tylko z plemieniem.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#686 BASH

Start: 21.08.10 08:00
Koniec: 21.08.10 16:00
Opis: Reguła zagrody 700. Wioska startowa 3. Łucznicy, rycerz. Brak możliwości przesyłu surowców. Wsparcie tylko od plemienia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#685 Liga SDS

Start: 20.08.10 22:09
Koniec: 21.08.10 03:09
Opis: Szlachcic nie przejmuje wiosek. Rycerz, łucznicy. Reguła zagrody 500. Dwóch graczy na plemię. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Wioska startowa 0.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Punkty ligowe zostaną określone o ranking agresorów.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#684 CAT

Start: 20.08.10 16:01
Koniec: 20.08.10 20:01
Opis: Szlachcic nie przejmuje wiosek. Brak możliwości przesyłu surowców i wsparcia. 1 gracz na plemię. Wioska startowa 0.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)