SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 30.08.10 07:00 |
Koniec: | 30.08.10 12:00 |
Opis: | Szlachcic nie przejmuje wiosek. Technologia 10. Brak rycerza i łuczników. Limit graczy plemienia: 3. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Top 1 agresorów- 30 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 29.08.10 12:00 |
Koniec: | 29.08.10 19:00 |
Opis: | Monety, rycerz, łucznicy. Wioska startowa 0. Technologia 0/1. Limit graczy na plemię: 2. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 30pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 28.08.10 23:00 |
Koniec: | 29.08.10 05:28 |
Opis: | Szlachcic nie przejmuje wiosek. Pełna współpraca tylko z plemieniem. 3 graczy na plemię. Technologia 0/3. Wymagana co najmniej godzina snu. Wioska startowa 0. Brak rycerza. |
Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów- 30 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 28.08.10 09:00 |
Koniec: | 28.08.10 19:00 |
Opis: | Reguła zagrody 1500. Technologia 0/1. Wioska startowa 0. Rycerz, łucznicy. Limit graczy na plemię 3. Brak możliwości opuszczenia plemienia i ataku na współplemieńców. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów- 30 pkt. top 1 punktów- 30 pkt. |
Prędkość | 390 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 23.08.10 17:00 |
Koniec: | 27.08.10 19:00 |
Opis: | Limit graczy na plemię 8. Max. gra bez snu 12h. Rycerz, łucznicy, monety, kościół. TESTOWO- wioska startowa uzależniona od daty/godziny startu. Startując później możesz zyskać lub stracić. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów- 100 pkt. top 1 punktów- 100 pkt. |
Prędkość | 250 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 22.08.10 09:00 |
Koniec: | 22.08.10 21:00 |
Opis: | Szlachcic porusza się max. 8 pól. Limit graczy na plemię: 7. Rycerz, łucznicy. Pełna współpraca tylko z plemieniem. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1 rank. punktowego - 50 pkt. top 1 rank. agresorów- 50 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 21.08.10 18:00 |
Koniec: | 21.08.10 23:00 |
Opis: | 1,2,3 paragraf regulaminu nie obowiązuje. Wioska startowa 4. Brak łuczników. Rycerz. 2 minuty ochrony początkowej. 2 graczy na plemię. Pełna współpraca tylko z plemieniem. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 21.08.10 08:00 |
Koniec: | 21.08.10 16:00 |
Opis: | Reguła zagrody 700. Wioska startowa 3. Łucznicy, rycerz. Brak możliwości przesyłu surowców. Wsparcie tylko od plemienia. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 20.08.10 22:09 |
Koniec: | 21.08.10 03:09 |
Opis: | Szlachcic nie przejmuje wiosek. Rycerz, łucznicy. Reguła zagrody 500. Dwóch graczy na plemię. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Wioska startowa 0. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Punkty ligowe zostaną określone o ranking agresorów. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 20.08.10 16:01 |
Koniec: | 20.08.10 20:01 |
Opis: | Szlachcic nie przejmuje wiosek. Brak możliwości przesyłu surowców i wsparcia. 1 gracz na plemię. Wioska startowa 0. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów- 30 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .