Graj teraz
Prowadź swoje miasto przez wieki ludzkości, poczynając od epoki kamienia, i stwórz wielkie imperium!
Heroes of History – Expand your city, gather mythical heroes and battle your way through history!
Rise of Cultures – Zbuduj miasto, odblokuj dawne cywilizacje i rozgrywaj kluczowe bitwy!
Odkrywaj świat pełen sekretów, doświadczaj przygód i dbaj o swoją wioskę!
Opowiedz się po stronie ludzi lub elfów i zbuduj mistyczne miasto w świecie fantasy!
Zbuduj majestatyczne miasta, zawrzyj potężne sojusze, wybierz swojego boga i podbij świat!
Tribal Wars 2 – build and fortify your medieval castle
Odkryj dziewicze terytoria, przeżyj pasjonujące przygody i pojedynkuj się z innymi graczami. The West czeka na ciebie!
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 31.08.10 08:00 |
Koniec: | 31.08.10 13:00 |
Opis: | szlachcic nie przejmuje wiosek. 2 graczy na plemię. Wioska startowa 1. Reguła zagrody 800. |
Warunki zwycięstwa: | Top 1 pokonanych przeciwników- 30 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 30.08.10 23:03 |
Koniec: | 31.08.10 04:33 |
Opis: | Wioska startowa 3. Reguła zagrody 500. Limit graczy na plemię: 3. Szlachcic zbija poparcie od 25 do 49. Pomiędzy 2 a 3 w nocy tryb nocny- obrona jest 2x silniejsza. Tech 0/1. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów- 30 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 30.08.10 15:00 |
Koniec: | 30.08.10 22:00 |
Opis: | 1,2,3 zasada regulaminu nie obowiązuje. Wioska startowa - 3. Ochrona początkowa 20 minut. Rycerz, łucznik i kościoła są. Technologie 0/1. Wsparcie i wysyłanie surowców tylko w obrębie plemienia. Kościół. Trzech graczy na plemię. Zasięg szlachcica- 7. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 390 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 30.08.10 07:00 |
Koniec: | 30.08.10 12:00 |
Opis: | Szlachcic nie przejmuje wiosek. Technologia 10. Brak rycerza i łuczników. Limit graczy plemienia: 3. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Top 1 agresorów- 30 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 29.08.10 12:00 |
Koniec: | 29.08.10 19:00 |
Opis: | Monety, rycerz, łucznicy. Wioska startowa 0. Technologia 0/1. Limit graczy na plemię: 2. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 30pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 28.08.10 23:00 |
Koniec: | 29.08.10 05:28 |
Opis: | Szlachcic nie przejmuje wiosek. Pełna współpraca tylko z plemieniem. 3 graczy na plemię. Technologia 0/3. Wymagana co najmniej godzina snu. Wioska startowa 0. Brak rycerza. |
Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów- 30 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 28.08.10 09:00 |
Koniec: | 28.08.10 19:00 |
Opis: | Reguła zagrody 1500. Technologia 0/1. Wioska startowa 0. Rycerz, łucznicy. Limit graczy na plemię 3. Brak możliwości opuszczenia plemienia i ataku na współplemieńców. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów- 30 pkt. top 1 punktów- 30 pkt. |
Prędkość | 390 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 23.08.10 17:00 |
Koniec: | 27.08.10 19:00 |
Opis: | Limit graczy na plemię 8. Max. gra bez snu 12h. Rycerz, łucznicy, monety, kościół. TESTOWO- wioska startowa uzależniona od daty/godziny startu. Startując później możesz zyskać lub stracić. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów- 100 pkt. top 1 punktów- 100 pkt. |
Prędkość | 250 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 22.08.10 09:00 |
Koniec: | 22.08.10 21:00 |
Opis: | Szlachcic porusza się max. 8 pól. Limit graczy na plemię: 7. Rycerz, łucznicy. Pełna współpraca tylko z plemieniem. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1 rank. punktowego - 50 pkt. top 1 rank. agresorów- 50 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 21.08.10 18:00 |
Koniec: | 21.08.10 23:00 |
Opis: | 1,2,3 paragraf regulaminu nie obowiązuje. Wioska startowa 4. Brak łuczników. Rycerz. 2 minuty ochrony początkowej. 2 graczy na plemię. Pełna współpraca tylko z plemieniem. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .