Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1804] >1806< [1808] ... [1868]

#719 Szybkie

Start: 11.09.10 21:00
Koniec: 12.09.10 03:00
Opis: Ochrona trwa 5 minut. Limit 5 graczy w jednym plemieniu. Technologia w systemie 0-3. Runda z kościołem.
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#718 Szybkie

Start: 11.09.10 09:00
Koniec: 11.09.10 16:00
Opis: Ochrona trwa 15 minut. Rycerz nie posiada przedmiotów. Wioska startowa 26 punktów. Technologia w systemie 0-3. Wioski barbarzyńskie rozwijają się do 2500 punktów. Brak reguły zagrody. Aktywny tryb zastępstwa. Brak trybu snu.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#716 SP

Start: 10.09.10 14:30
Koniec: 10.09.10 19:50
Opis: Szlachcic nie przejmuje wiosek. Reguła zagrody 1200. Tech 0/3. Brak rycerza i łuczników. Liczba graczy w plemieniu 3. Wioska startowa 1.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Top 1 agresorów- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#717 SP

Start: 09.09.10 22:00
Koniec: 09.09.10 05:00
Opis: Rycerz, liczba graczy w plemieniu 2. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Wioska startowa 4. Monety.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: plemię top 1 o ile obydwaj gracze będą w top 5- po 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi

#715 BASH

Start: 09.09.10 09:00
Koniec: 09.09.10 23:00
Opis: Reguła zagrody 800. Rycerz, łucznicy, tech 0/1.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1 agresorów- 50pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#714 sp

Start: 07.09.10 15:20
Koniec: 08.09.10 21:00
Opis: rycerz, łucznicy, tech 0/1. 2 graczy na plemię.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 100 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#713 SP

Start: 07.09.10 08:00
Koniec: 07.09.10 13:00
Opis: Wioska startowa 3. Rycerz, monety. 2 graczy na plemię.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 pkt.
Prędkość 390
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#711 SP

Start: 06.09.10 15:00
Koniec: 06.09.10 20:00
Opis: Rycerz, łucznicy, tech 0/1. Reguła zagrody 250. Limit graczy na plemię: 5. Szlachic zbija poparcie 10-45.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#712 SP

Start: 06.09.10 09:00
Koniec: 06.09.10 13:01
Opis: 2 graczy na plemię. łucznicy, rycerz, monety. Pełna współpraca tylko z plemieniem.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 pkt.
Prędkość 390
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#710 BASH

Start: 05.09.10 11:00
Koniec: 05.09.10 18:00
Opis: Reguła zagrody 950. Paczki, brak rycerza i łuczników. Tech 0/3. Wioska startowa 1. 3 graczy na plemię. Przesyłanie surowców niemożliwe. Alternatywny sen.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 50 pkt.
Prędkość 390
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)