SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 09.09.10 22:00 |
Koniec: | 09.09.10 05:00 |
Opis: | Rycerz, liczba graczy w plemieniu 2. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Wioska startowa 4. Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | plemię top 1 o ile obydwaj gracze będą w top 5- po 30 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi |
Start: | 09.09.10 09:00 |
Koniec: | 09.09.10 23:00 |
Opis: | Reguła zagrody 800. Rycerz, łucznicy, tech 0/1. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów- 50pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 07.09.10 15:20 |
Koniec: | 08.09.10 21:00 |
Opis: | rycerz, łucznicy, tech 0/1. 2 graczy na plemię. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 100 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 07.09.10 08:00 |
Koniec: | 07.09.10 13:00 |
Opis: | Wioska startowa 3. Rycerz, monety. 2 graczy na plemię. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt. |
Prędkość | 390 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 06.09.10 15:00 |
Koniec: | 06.09.10 20:00 |
Opis: | Rycerz, łucznicy, tech 0/1. Reguła zagrody 250. Limit graczy na plemię: 5. Szlachic zbija poparcie 10-45. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 06.09.10 09:00 |
Koniec: | 06.09.10 13:01 |
Opis: | 2 graczy na plemię. łucznicy, rycerz, monety. Pełna współpraca tylko z plemieniem. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt. |
Prędkość | 390 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 05.09.10 11:00 |
Koniec: | 05.09.10 18:00 |
Opis: | Reguła zagrody 950. Paczki, brak rycerza i łuczników. Tech 0/3. Wioska startowa 1. 3 graczy na plemię. Przesyłanie surowców niemożliwe. Alternatywny sen. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 50 pkt. |
Prędkość | 390 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 04.09.10 19:00 |
Koniec: | 04.09.10 23:55 |
Opis: | Szlachcic nie przejmuje wiosek. Limit graczy na plemię: 2. Rycerz, łucznicy, tech 0/1. Nie ma możliwości szpiegowania jednostek poza wioską. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Wioska startowa 3. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 04.09.10 09:00 |
Koniec: | 04.09.10 17:00 |
Opis: | Reguła zagrody 300. Wioska startowa 1. 6 graczy na plemię. Szlachcic zbija poparcie 10-50. Co najmniej 1h snu. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów- 30 pkt. |
Prędkość | 360 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 03.09.10 23:17 |
Koniec: | 04.09.10 03:57 |
Opis: | 1,2,3 punkt regulaminu nie obowiązuje. Wioska startowa 0. Max zasięg szlachty:7. 3 graczy w plemieniu. Max czas gry bez snu 4h. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .