SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 10.08.10 08:00 |
Koniec: | 10.08.10 13:00 |
Opis: | Limit graczy na plemię: 1. Pełne możliwości szpiegowskie. Wioska startowa 1. Rycerz, łucznicy. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 380 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 09.08.10 15:00 |
Koniec: | 09.08.10 20:00 |
Opis: | Dwóch graczy na plemię. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Wioska startowa 3. Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 09.08.10 09:00 |
Koniec: | 09.08.10 13:00 |
Opis: | Wioska startowa 4. Wysyłanie surowców niemożliwe. Technologia 0/1 Brak rycerzy i łuczników. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 08.08.10 11:00 |
Koniec: | 08.08.10 18:00 |
Opis: | Zasięg szlachcica 10. Reguła zagrody 50. Paczki surowców. Sen nieobowiązkowy. Limit graczy na plemię 4. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 50 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 07.08.10 19:00 |
Koniec: | 07.08.10 23:55 |
Opis: | 3 graczy na plemię, szlachcic nie przejmuje wiosek. Brak rycerza i łuczników. Można wybierać kierunek startu. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 07.08.10 09:04 |
Koniec: | 07.08.10 17:04 |
Opis: | Reguła zagrody 300. Brak rycerzy i łuczników. Paczki surowców. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Wioska startowa 0. Sen alternatywny. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 06.08.10 23:17 |
Koniec: | 07.08.10 03:57 |
Opis: | Szlachcic nie przejmuje wiosek. W czasie rundy wymagana jest co najmniej godzina snu. Nie można szpiegować jednostek poza wioską. Reguła zagrody 1500. Limit graczy na plemię: 10. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 06.08.10 09:00 |
Koniec: | 06.08.10 17:00 |
Opis: | Reguła zagrody 300. Brak rycerzy i łuczników. Paczki surowców. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Wioska startowa 0. Sen alternatywny. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 2- 30 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 05.08.10 22:59 |
Koniec: | 06.08.10 06:00 |
Opis: | Wioska rozbudowana: 4, morale aktywne, brak kościoła, plemię ograniczone do: 5 Ochrona początkowa: 6 min, Technologia 0-1, nie można atakować członków plemienia. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 40 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 05.08.10 09:01 |
Koniec: | 05.08.10 20:03 |
Opis: | 3 graczy na plemię. Monety, obóz wojskowy, kościół, rycerz, łucznicy. Fakultatywny tryb snu. Ogranicznik "Fake"- 10%. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 60 pkt. top 2- 30 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .