SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 04.08.10 14:01 |
Koniec: | 04.08.10 17:01 |
Opis: | Liczba graczy w plemieniu: 2. Szlachcic nie przejmuje wiosek. Wioska startowa 0. Brak możliwości opuszczenia plemienia. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 04.08.10 09:00 |
Koniec: | 04.08.10 12:00 |
Opis: | Limit graczy na plemię 1. Wioska startowa 1. Technologia 0/10 Reguła zagrody 300. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1-60 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 03.08.10 19:00 |
Koniec: | 03.08.10 23:30 |
Opis: | Limit graczy na plemię: 4. Wioska startowa: 3. Brak rycerza i łuczników. Brak możliwości wolnego przesyłu surowców. Wsparcie tylko w ramach plemienia. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 399 |
Prędkość jednostek: | 0.9 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 03.08.10 14:00 |
Koniec: | 03.08.10 17:37 |
Opis: | Plemię 1 osobowe. Szlachcic nie przejmuje wiosek. Reguła zagrody 300. Wioska startowa 0. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 03.08.10 08:00 |
Koniec: | 03.08.10 13:00 |
Opis: | Wioska startowa 3. Reguła zagrody 900. Rycerz, łucznicy, monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 02.08.10 23:00 |
Koniec: | 03.08.10 04:30 |
Opis: | 1,2 i 3 pkt regulaminu nie obowiązuje. Max. ilość graczy w plemieniu 6. Reguła zagrody 600. Max. czas gry bez snu 3h. Łucznicy, rycerz. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 40 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.2 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 02.08.10 15:00 |
Koniec: | 02.08.10 22:59 |
Opis: | Paczki surowców. Brak rycerza i łuczników. Limit na plemię: 1. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 60 pkt. |
Prędkość | 399 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 02.08.10 07:00 |
Koniec: | 02.08.10 12:00 |
Opis: | Szlachcic nie przejmuje wiosek. Pełna współpraca tylko z plemieniem. 2 graczy na plemię. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.2 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 01.08.10 12:00 |
Koniec: | 01.08.10 19:00 |
Opis: | Ochrona Początkowa 20 minut. Liczba graczy w plemieniu 4 osób. Brak Rycerzy i łuczników. Technologia 10. Wioska typ 3. Wysyłanie wsparcia tylko do członków plemienia. Szlachcic z paczkami surowców. Max. czas bez snu 3h. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 40 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 31.07.10 23:02 |
Koniec: | 01.08.10 05:00 |
Opis: | Limit graczy na plemię: 2. Pełna współpraca tylko między plemieniem. Reguła zagrody 700 |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 60 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .