Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1809] >1811< [1813] ... [1867]

#661 CAT

Start: 04.08.10 14:01
Koniec: 04.08.10 17:01
Opis: Liczba graczy w plemieniu: 2. Szlachcic nie przejmuje wiosek. Wioska startowa 0. Brak możliwości opuszczenia plemienia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#660 BASH

Start: 04.08.10 09:00
Koniec: 04.08.10 12:00
Opis: Limit graczy na plemię 1. Wioska startowa 1. Technologia 0/10 Reguła zagrody 300.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1-60 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#659 Szybkie

Start: 03.08.10 19:00
Koniec: 03.08.10 23:30
Opis: Limit graczy na plemię: 4. Wioska startowa: 3. Brak rycerza i łuczników. Brak możliwości wolnego przesyłu surowców. Wsparcie tylko w ramach plemienia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 399
Prędkość jednostek: 0.9
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#658 CAT

Start: 03.08.10 14:00
Koniec: 03.08.10 17:37
Opis: Plemię 1 osobowe. Szlachcic nie przejmuje wiosek. Reguła zagrody 300. Wioska startowa 0.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#657 BASH

Start: 03.08.10 08:00
Koniec: 03.08.10 13:00
Opis: Wioska startowa 3. Reguła zagrody 900. Rycerz, łucznicy, monety.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#656 no rules

Start: 02.08.10 23:00
Koniec: 03.08.10 04:30
Opis: 1,2 i 3 pkt regulaminu nie obowiązuje. Max. ilość graczy w plemieniu 6. Reguła zagrody 600. Max. czas gry bez snu 3h. Łucznicy, rycerz.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 40 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.2
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#655 SP

Start: 02.08.10 15:00
Koniec: 02.08.10 22:59
Opis: Paczki surowców. Brak rycerza i łuczników. Limit na plemię: 1.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 60 pkt.
Prędkość 399
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#653 CAT

Start: 02.08.10 07:00
Koniec: 02.08.10 12:00
Opis: Szlachcic nie przejmuje wiosek. Pełna współpraca tylko z plemieniem. 2 graczy na plemię.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.2
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#652 4. runda Wakacyjnej Ligi SDS

Start: 01.08.10 12:00
Koniec: 01.08.10 19:00
Opis: Ochrona Początkowa 20 minut. Liczba graczy w plemieniu 4 osób. Brak Rycerzy i łuczników. Technologia 10. Wioska typ 3. Wysyłanie wsparcia tylko do członków plemienia. Szlachcic z paczkami surowców. Max. czas bez snu 3h.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 40 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#651 SP

Start: 31.07.10 23:02
Koniec: 01.08.10 05:00
Opis: Limit graczy na plemię: 2. Pełna współpraca tylko między plemieniem. Reguła zagrody 700
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 60 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)