Graj teraz
Prowadź swoje miasto przez wieki ludzkości, poczynając od epoki kamienia, i stwórz wielkie imperium!
Heroes of History – Expand your city, gather mythical heroes and battle your way through history!
Rise of Cultures – Zbuduj miasto, odblokuj dawne cywilizacje i rozgrywaj kluczowe bitwy!
Odkrywaj świat pełen sekretów, doświadczaj przygód i dbaj o swoją wioskę!
Opowiedz się po stronie ludzi lub elfów i zbuduj mistyczne miasto w świecie fantasy!
Zbuduj majestatyczne miasta, zawrzyj potężne sojusze, wybierz swojego boga i podbij świat!
Tribal Wars 2 – build and fortify your medieval castle
Odkryj dziewicze terytoria, przeżyj pasjonujące przygody i pojedynkuj się z innymi graczami. The West czeka na ciebie!
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
| Start: | 28.09.10 14:00 |
| Koniec: | 28.09.10 17:30 |
| Opis: | REguła zagrody 500. Wioska startowa 4. Rycerz łucznicy. 10 graczy na plemię. Pełna współpraca tylko z plemieniem. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów - 50 pkt. |
| Prędkość | 390 |
| Prędkość jednostek: | 0.8 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 28.09.10 08:00 |
| Koniec: | 28.09.10 13:00 |
| Opis: | Monety, 2 graczy na plemię. Pełna współpraca tylko z plemieniem. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 27.09.10 23:00 |
| Koniec: | 28.09.10 04:30 |
| Opis: | Szlachcic nie przejmuje wiosek. ochrona 5 minut. Liczba graczy na plemię: 1. Rycerz łucznicy. Tech 0/3. Max 5h bez snu. Wioska startowa 3. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | Top 1 agresorów- 50 pkt. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 27.09.10 16:10 |
| Koniec: | 27.09.10 22:00 |
| Opis: | Liczba graczy na plemię 2. Wioska startowa 4. Pełna współpraca między plemieniem. Rycerz. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 27.09.10 07:00 |
| Koniec: | 27.09.10 12:00 |
| Opis: | 4 graczy na plemię. Pełna współpraca między plemieniem. Tech 0/1. Wioska startowa 4. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.4 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 26.09.10 12:00 |
| Koniec: | 26.09.10 19:00 |
| Opis: | Liczba graczy na plemię: 3. Pełna współpraca tylko pomiędzy plemieniem. tech 0/1. Rycerz łucznicy. Wioska startowa 0. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 40 pkt. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.3 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 25.09.10 23:00 |
| Koniec: | 26.09.10 05:00 |
| Opis: | Szlachcic nie przejmuje wiosek. Sen obowiązkowy co najmniej 1h. Liczba graczy na plemię 2. Wioska startowa 1. Reguła zagrody 1200. Tech 0/1 Rycerz. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1 agresorów- 30 pkt. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Nie |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 25.09.10 09:00 |
| Koniec: | 25.09.10 19:00 |
| Opis: | Reguła zagrody 560. Liczba graczy na plemię: 3. Brak rycerza i łuczników. Paczki surowców. Tech 0/3. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | Top 1 agresorów- 40 pkt. |
| Prędkość | 400 |
| Prędkość jednostek: | 0.5 |
| Tryb śpiący: | Nie |
| Zastępstwo: | Tak |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 20.09.10 17:00 |
| Koniec: | 24.09.10 19:00 |
| Opis: | Max czas gry bez snu 24h. Limit graczy na plemię- współpraca tylko z plemieniem. Noc 2-5. Zasięg szlachcica 8 pól. Monety, rycerz, łucznicy, tech 0/1 |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1- 100 pkt. top 1 pokonanych przeciwników- 100 pkt. |
| Prędkość | 100 |
| Prędkość jednostek: | 1 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
| Start: | 19.09.10 09:00 |
| Koniec: | 19.09.10 21:02 |
| Opis: | Wioska startowa 4. Reguła zagrody 1150. Tech 0/3. Monety, liczba graczy na plemię 3. Alternatywny sen. Max. zasięg szlachcica 5. |
| Limit graczy: | 100 |
| Warunki zwycięstwa: | top 1 pokonanych przeciwników- 50 pkt. |
| Prędkość | 370 |
| Prędkość jednostek: | 0.6 |
| Tryb śpiący: | Tak |
| Zastępstwo: | Nie |
| Morale: | Tak |
| Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .