SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 18.07.10 11:00 |
Koniec: | 18.07.10 18:00 |
Opis: | Bez morale , wioska startowa 3. Ilość osób w plemieniu 5, Wsparcie/surowce tylko między plemieniem. Ochrona trwa 12 minut. Zasięg szlachty 10 pól. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 17.07.10 20:02 |
Koniec: | 17.07.10 23:56 |
Opis: | Reguła zagrody 500. Rycerz, łucznicy. Kościół. Wioska startowa 1. Limit plemienia: 3. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 17.07.10 09:04 |
Koniec: | 17.07.10 17:09 |
Opis: | Wioska typ 3. Ochrona 15 minut. Limit osób na plemię 5. Wsparcie tylko dla plemienia. Reguła zagrody 750. Aktywny kościół. Brak łuczników. Technologie 0/4. Sen: max. czas gry 3h. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 340 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 16.07.10 22:01 |
Koniec: | 17.07.10 05:02 |
Opis: | Ochrona początkowa: 20 minut. Rycerz: tak. Wybór kierunków: nie. Szlachcic: Monety, zbija od 20 do 35. Brak obozów, kościołów, przedmiotów dla rycerza. Plemiona 2 osobowe z brakiem możliwości wyproszenia/opuszczenia, surowce i pomoc słana tylko w plemieniu. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 40 pkt. top 2- 30 pkt. top 3- 10 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 16.07.10 14:30 |
Koniec: | 16.07.10 19:05 |
Opis: | Reguła zagrody 400. Technologie 0/1. wioska startowa 4. Ilość osób w plemieniu 5.Szlachcic z monetami ,wędruje maks 80 pól. Ochrona trwa 25 minut.Zbijanie poparcia 25-40.Wioski barbarzyńskie rozwijają się do 2k.Rycerz ,łucznicy. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 50 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 15.07.10 09:00 |
Koniec: | 15.07.10 23:00 |
Opis: | Plemię max. 5 osób. Sen: max czas gry 3h. Wioska startowa 0. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Kościół, rycerz, łucznik. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt. |
Prędkość | 280 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 13.07.10 14:00 |
Koniec: | 14.07.10 21:00 |
Opis: | Wioska rozbudowana [0]. Ochrona 50 min. 3 osoby na plemię. Brak możliwości wysyłania wsparcia .Rycerz dostępny razem z łucznikami . Brak możliwości burzenia budynków. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 200 pkt. |
Prędkość | 280 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 13.07.10 08:00 |
Koniec: | 13.07.10 13:00 |
Opis: | Wioska rozbudowana 4, technologie 0/1. Limit osób na plemię 10. Zasięg szlachcica 10 pól. Szlachta zbija od 20 do 49 poparcia. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 30 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 12.07.10 15:00 |
Koniec: | 12.07.10 20:00 |
Opis: | Ochrona trwa 25 minut.Brak rycerza kościoła oraz łucznika. Ilość graczy w plemieniu 3 osoby.Aktywna reguła zagrody 10. Wioska startowa [4]. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | 30 pkt za top 1. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 12.07.10 09:00 |
Koniec: | 12.07.10 13:00 |
Opis: | Pełne możliwości wspierania tylko w plemieniu. Limit graczy w plemieniu:3.Brak możliwości opuszczania plemienia. Ochrona początkowa 10 minut. Rozbudowa początkowa wioski: 4. Technologia 0/1. . |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Po 30 punktów dla każdego z graczy plemienia z najwyższą liczbą punktów, mającego wszystkich swoich członków w top 10. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .