Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1811] >1813< [1815] ... [1867]

#640 #5xx Wow.xD - Cluster

Start: 18.07.10 11:00
Koniec: 18.07.10 18:00
Opis: Bez morale , wioska startowa 3. Ilość osób w plemieniu 5, Wsparcie/surowce tylko między plemieniem. Ochrona trwa 12 minut. Zasięg szlachty 10 pól.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#636 SP

Start: 17.07.10 20:02
Koniec: 17.07.10 23:56
Opis: Reguła zagrody 500. Rycerz, łucznicy. Kościół. Wioska startowa 1. Limit plemienia: 3.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#635 wow.xD

Start: 17.07.10 09:04
Koniec: 17.07.10 17:09
Opis: Wioska typ 3. Ochrona 15 minut. Limit osób na plemię 5. Wsparcie tylko dla plemienia. Reguła zagrody 750. Aktywny kościół. Brak łuczników. Technologie 0/4. Sen: max. czas gry 3h.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 340
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#634 gazda stach

Start: 16.07.10 22:01
Koniec: 17.07.10 05:02
Opis: Ochrona początkowa: 20 minut. Rycerz: tak. Wybór kierunków: nie. Szlachcic: Monety, zbija od 20 do 35. Brak obozów, kościołów, przedmiotów dla rycerza. Plemiona 2 osobowe z brakiem możliwości wyproszenia/opuszczenia, surowce i pomoc słana tylko w plemieniu.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 40 pkt. top 2- 30 pkt. top 3- 10 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#633 AgresywnaSzarańcza

Start: 16.07.10 14:30
Koniec: 16.07.10 19:05
Opis: Reguła zagrody 400. Technologie 0/1. wioska startowa 4. Ilość osób w plemieniu 5.Szlachcic z monetami ,wędruje maks 80 pól. Ochrona trwa 25 minut.Zbijanie poparcia 25-40.Wioski barbarzyńskie rozwijają się do 2k.Rycerz ,łucznicy.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 50 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#632 SP

Start: 15.07.10 09:00
Koniec: 15.07.10 23:00
Opis: Plemię max. 5 osób. Sen: max czas gry 3h. Wioska startowa 0. Pełna współpraca tylko z plemieniem. Kościół, rycerz, łucznik.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 pkt.
Prędkość 280
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#631 Ich vermisse die Liebe

Start: 13.07.10 14:00
Koniec: 14.07.10 21:00
Opis: Wioska rozbudowana [0]. Ochrona 50 min. 3 osoby na plemię. Brak możliwości wysyłania wsparcia .Rycerz dostępny razem z łucznikami . Brak możliwości burzenia budynków.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 200 pkt.
Prędkość 280
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#630 Dark*Devill

Start: 13.07.10 08:00
Koniec: 13.07.10 13:00
Opis: Wioska rozbudowana 4, technologie 0/1. Limit osób na plemię 10. Zasięg szlachcica 10 pól. Szlachta zbija od 20 do 49 poparcia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: top 1- 30 pkt.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#629 Bash-ka Style

Start: 12.07.10 15:00
Koniec: 12.07.10 20:00
Opis: Ochrona trwa 25 minut.Brak rycerza kościoła oraz łucznika. Ilość graczy w plemieniu 3 osoby.Aktywna reguła zagrody 10. Wioska startowa [4].
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: 30 pkt za top 1.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#628 CoSeBedeJakSeMoge

Start: 12.07.10 09:00
Koniec: 12.07.10 13:00
Opis: Pełne możliwości wspierania tylko w plemieniu. Limit graczy w plemieniu:3.Brak możliwości opuszczania plemienia. Ochrona początkowa 10 minut. Rozbudowa początkowa wioski: 4. Technologia 0/1. .
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Po 30 punktów dla każdego z graczy plemienia z najwyższą liczbą punktów, mającego wszystkich swoich członków w top 10.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)