SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 06.07.10 14:00 |
Koniec: | 06.07.10 17:30 |
Opis: | Reguła zagrody 1500 Szlachcic nie przejmuje wiosek. Brak możliwości wyszpiegowania jednostek poza wioską. Przesył wojsk i surowców tylko w ramach plemienia. Tech 0/1 Wioska startowa 0. 10 graczy na plemię. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 390 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 06.07.10 08:02 |
Koniec: | 06.07.10 13:02 |
Opis: | Limit graczy w plemieniu 1. Brak możliwości wsparcia oraz przesyłu surowców poza plemieniem. Wioska typ 4. Reguła zagrody 500. Runda z trybem śpiącym. Max czas gry 2h. Tryb śpiący 1-2h.Brak łuczników, rycerza. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 100 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 05.07.10 23:30 |
Koniec: | 06.07.10 04:30 |
Opis: | Reguła zagrody 300. Paczki surowców. Wioska startowa 1. Technologia 0/4 Limit plemienia 1 gracz. Przesyłanie wsparcia i surowce zabronione. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 05.07.10 15:00 |
Koniec: | 05.07.10 22:00 |
Opis: | Ochrona trwa 15 min. Świat z kościołem, rycerzem i łucznikami. Technologie 0/1. Plemię 5 osobowe, a pełna współpraca możliwa tylko między plemieniem. Szlachcic - monety. Wioska startowa [4] |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 2- 100 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 05.07.10 07:00 |
Koniec: | 05.07.10 12:00 |
Opis: | wioska startowa 3. Ilość osób w plemieniu 3, Wsparcie/surowce tylko między plemieniem. Ochrona trwa 5 minut. Zasięg szlachty 10 pól |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 100 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 04.07.10 12:00 |
Koniec: | 04.07.10 19:00 |
Opis: | Szlachcic pokonuje 8 pól. Wioska startowa 0 Kościół, rycerz, łucznicy. Tech 0/1 |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 100 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.2 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 03.07.10 23:00 |
Koniec: | 04.07.10 05:00 |
Opis: | Reguła zagrody 500 Monety. Szlachcic idzie maksymalnie 20 pól. 7 osób na plemię- brak możliwości odejścia. Pełna współpraca możliwa tylko między plemieniem. Szlachcic zbija poparcie 20-45. Wioska startowa 3. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 100 pkt. |
Prędkość | 375 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 03.07.10 09:00 |
Koniec: | 03.07.10 19:00 |
Opis: | Sen: 1-2h, maks. czas gry 4h, min. czas gry 1h. Reguła zagrody 1400. Paczki surowców. Plemię 1 osobowe, brak możliwości przesyłania wsparcia i surowców. Wioska startowa 1. Brak rycerza i łuczników. Technologia 0/4. Pełne możliwości szpiegowskie- zależne od poziomu tech. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Punkty do rankingu Ligi naliczane wg. rankingu agresora! |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 28.06.10 17:00 |
Koniec: | 02.07.10 19:00 |
Opis: | Brak łuczników, rycerza. Wioska startowa 0. Kościół. Paczki surowców. Technologia 0/4 Wsparcie i wojska tylko od plemienia. Limit członków 10. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 200 pkt |
Prędkość | 300 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 27.06.10 09:06 |
Koniec: | 27.06.10 21:06 |
Opis: | 1 osoba na plemię. Reguła zagrody 200 Łucznicy, rycerz. Brak możliwości przesyłania wojsk i surowców. Wioska startowa 1. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 70 pkt. top 2- 30 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .