SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 18.06.10 22:00 |
Koniec: | 19.06.10 05:00 |
Opis: | Wioska- 0. Paczki surowców. 3 szlachciców na wioskę. Tech 0\3. Brak możliwości przesyłu surowców i wsparcia. Runa ustawiona tak, by co najmniej raz zapaść w sen! |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 100 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 18.06.10 14:30 |
Koniec: | 18.06.10 20:00 |
Opis: | Ochrona trwa 10 minut. Wioska startowa poziom rozbudowy 4. Aktywna reguła zagrody. Rycerz nie posiada przedmiotów. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 17.06.10 09:00 |
Koniec: | 17.06.10 21:00 |
Opis: | Zasięg szlachcica 15. Paczki surowców. Wioska startowa 1. Tryb snu! Przesyłanie wojsk i wsparcia tylko w ramach plemienia. Brak możliwości odejścia od plemienia. Reguła zagrody: 3000. Brak możliwości wyszpiegowania wojsk poza wioską. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 100 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 15.06.10 17:00 |
Koniec: | 16.06.10 21:00 |
Opis: | 3 osoby na plemię. paczki surowców. 5 min. ochrony początkowej. Tech 0/10 Kościół. Rozbudowa wioski 1. Reguła zagrody 50. |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 200 pkt. |
Prędkość | 370 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 15.06.10 08:00 |
Koniec: | 15.06.10 13:00 |
Opis: | Szlachcic nie przejmuje wiosek. Reguła zagrody 2000 Możliwości szpiegowskie zależnie od technologii. Tech 0\10 Wioska startowa 1. Limit graczy na plemię 1. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.2 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 14.06.10 15:00 |
Koniec: | 14.06.10 20:00 |
Opis: | Reguła zagrody 50 5 osób na plemię, surowce i wojsko tylko w ramach własnego plemienia. Wioska startowa 0 Tech 0/1 Szlachci zbija poparcie 10-45. Szpiegowanie tylko jednostek. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 100 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 14.06.10 09:00 |
Koniec: | 14.06.10 13:00 |
Opis: | Szlachcic nie przejmuje wiosek. Limit graczy na plemię: 3 Brak możliwości odejścia. Technologia- 0/4 Rozbudowa wioski 1. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 13.06.10 11:07 |
Koniec: | 13.06.10 18:07 |
Opis: | Reguła zagrody 10. Koszt szlachcica powiększony. Szlachcic zbija poparcie w zakresie 10-50 Monety, kościół, wioska startowa 1. Wsparcie tylko od plemienia. Wolny przesył surowców zabroniony. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Top 1 - 100 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 12.06.10 19:03 |
Koniec: | 12.06.10 23:55 |
Opis: | Szlachcic nie przejmuje wiosek. Brak morale. Brak rycerza i łuczników. Technologia 0/4 Wioska typ 1. Plemię- 3 osoby |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Plemię z najwyższą ilością pkt, którego wszyscy członkowie znajdują się w top 15- po 30 punktów na gracza |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 12.06.10 09:00 |
Koniec: | 12.06.10 17:00 |
Opis: | 3 szlachciców na wioskę. reguła zagrody 1000 limit graczy na plemię: 1 tech.: 0/4 brak przesyłu surowców i wsparcia. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 100 pkt. |
Prędkość | 399 |
Prędkość jednostek: | 0.9 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .