Graj teraz
Rise of Cultures – Zbuduj miasto, odblokuj dawne cywilizacje i rozgrywaj kluczowe bitwy!
Odkrywaj świat pełen sekretów, doświadczaj przygód i dbaj o swoją wioskę!
Prowadź swoje miasto przez wieki ludzkości, poczynając od epoki kamienia, i stwórz wielkie imperium!
Opowiedz się po stronie ludzi lub elfów i zbuduj mistyczne miasto w świecie fantasy!
Zbuduj majestatyczne miasta, zawrzyj potężne sojusze, wybierz swojego boga i podbij świat!
Tribal Wars 2 – build and fortify your medieval castle
Odkryj dziewicze terytoria, przeżyj pasjonujące przygody i pojedynkuj się z innymi graczami. The West czeka na ciebie!
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 20.06.10 10:00 |
Koniec: | 20.06.10 20:00 |
Opis: | Wioska [0] Monety Brak możliwości przesyłu surowców i wojska 3 osoby w plemieniu Brak morale Ochrona 20 minut Tech 0/4 |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.2 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 19.06.10 19:00 |
Koniec: | 19.06.10 23:55 |
Opis: | Wioska rozbudowana 4, runda bez kościoła. Reguła zagrody 250. Limit osób w plemieniu 1. Zasięg szlachty 100 pól. Technologie 0/1, ochrona trwa 10 minut |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | 100 pkt. dla top 1 |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 19.06.10 09:00 |
Koniec: | 19.06.10 17:00 |
Opis: | Wioska typ 3. Ochrona 15 minut. Limit osób na plemię 5. Wsparcie tylko dla plemienia. Reguła zagrody 750. Aktywny kościół. Brak łuczników. Technologie 0/4. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | 20 pkt dla członków zwycięskiego plemienia o ile będą wszyscy w top 20. |
Prędkość | 300 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 18.06.10 22:00 |
Koniec: | 19.06.10 05:00 |
Opis: | Wioska- 0. Paczki surowców. 3 szlachciców na wioskę. Tech 0\3. Brak możliwości przesyłu surowców i wsparcia. Runa ustawiona tak, by co najmniej raz zapaść w sen! |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 100 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 18.06.10 14:30 |
Koniec: | 18.06.10 20:00 |
Opis: | Ochrona trwa 10 minut. Wioska startowa poziom rozbudowy 4. Aktywna reguła zagrody. Rycerz nie posiada przedmiotów. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 17.06.10 09:00 |
Koniec: | 17.06.10 21:00 |
Opis: | Zasięg szlachcica 15. Paczki surowców. Wioska startowa 1. Tryb snu! Przesyłanie wojsk i wsparcia tylko w ramach plemienia. Brak możliwości odejścia od plemienia. Reguła zagrody: 3000. Brak możliwości wyszpiegowania wojsk poza wioską. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 100 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 15.06.10 17:00 |
Koniec: | 16.06.10 21:00 |
Opis: | 3 osoby na plemię. paczki surowców. 5 min. ochrony początkowej. Tech 0/10 Kościół. Rozbudowa wioski 1. Reguła zagrody 50. |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 200 pkt. |
Prędkość | 370 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 15.06.10 08:00 |
Koniec: | 15.06.10 13:00 |
Opis: | Szlachcic nie przejmuje wiosek. Reguła zagrody 2000 Możliwości szpiegowskie zależnie od technologii. Tech 0\10 Wioska startowa 1. Limit graczy na plemię 1. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.2 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 14.06.10 15:00 |
Koniec: | 14.06.10 20:00 |
Opis: | Reguła zagrody 50 5 osób na plemię, surowce i wojsko tylko w ramach własnego plemienia. Wioska startowa 0 Tech 0/1 Szlachci zbija poparcie 10-45. Szpiegowanie tylko jednostek. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 100 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 14.06.10 09:00 |
Koniec: | 14.06.10 13:00 |
Opis: | Szlachcic nie przejmuje wiosek. Limit graczy na plemię: 3 Brak możliwości odejścia. Technologia- 0/4 Rozbudowa wioski 1. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .