SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 26.06.10 18:00 |
Koniec: | 26.06.10 23:00 |
Opis: | Nie obowiązują punkty regulaminu 1-3. Technologia 0\10. Reguła zagrody 1000. Wioska startowa 4. 3 szlachciców na wioskę. Paczki surowców. Kościół. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 1 |
Prędkość jednostek: | 370 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 26.06.10 08:00 |
Koniec: | 26.06.10 16:00 |
Opis: | Technologie 0/1, pałac z monetami. Liczba graczy w plemieniu 3, brak możliwości opuszczenia i atakowania plemienia, przesył wsparcia tylko do współplemieńców. Runda z rycerzem i łucznikiem. Ochrona trwa 15 minut. Wioska startowa 0. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Po 30 pkt dla członków plemienia top 1 o ile wszyscy będą znajdować się w top 10. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 25.06.10 22:00 |
Koniec: | 26.06.10 03:00 |
Opis: | Reguła zagrody 300 Plemię 5 osób Zakaz opuszczania plemienia. Kościół Wioska startowa 3. Zasięg szlachcica 25. 3 szlachciców na wioskę. Łucznicy, rycerz. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 100 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 25.06.10 16:02 |
Koniec: | 25.06.10 20:02 |
Opis: | Reguła zagrody 1500 Brak możliwości opuszczenia plemienia, brak możliwości ataku na współczłonków. Wsparcie możliwe tylko w ramach plemienia. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 22.06.10 10:00 |
Koniec: | 24.06.10 20:00 |
Opis: | Technologie 1, Pałac z monetami, Ochrona 30 min, 3 osoby na plemię - brak możliwości opuszczania, atakowania własnego plemienia, przesył surowców tylko w plemieniu. Świat z łucznikami, a zwiad ma pełne możliwości szpiegowskie. Brak kościoła. |
Warunki zwycięstwa: | 200 pkt dla top 3. |
Prędkość | 200 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 21.06.10 21:04 |
Koniec: | 22.06.10 04:04 |
Opis: | Reguła zagrody 500, bez kościoła i bez rycerza. Wioska startowa [0]. Limit na plemię: 2 Szlachta najdalej idzie 8 pól. Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 100 pkt. |
Prędkość | 370 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 21.06.10 08:00 |
Koniec: | 21.06.10 16:00 |
Opis: | Punkty regulaminu 1,2,3 nie obowiązują. Przesyłanie surowców i wsparcia niemożliwe. Tech. 0/4 Reguła zagrody 300 Liczba osób na plemię 1. Wioska startowa 1 |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | 100 pkt dla top 1 |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 20.06.10 10:00 |
Koniec: | 20.06.10 20:00 |
Opis: | Wioska [0] Monety Brak możliwości przesyłu surowców i wojska 3 osoby w plemieniu Brak morale Ochrona 20 minut Tech 0/4 |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.2 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 19.06.10 19:00 |
Koniec: | 19.06.10 23:55 |
Opis: | Wioska rozbudowana 4, runda bez kościoła. Reguła zagrody 250. Limit osób w plemieniu 1. Zasięg szlachty 100 pól. Technologie 0/1, ochrona trwa 10 minut |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | 100 pkt. dla top 1 |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 19.06.10 09:00 |
Koniec: | 19.06.10 17:00 |
Opis: | Wioska typ 3. Ochrona 15 minut. Limit osób na plemię 5. Wsparcie tylko dla plemienia. Reguła zagrody 750. Aktywny kościół. Brak łuczników. Technologie 0/4. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | 20 pkt dla członków zwycięskiego plemienia o ile będą wszyscy w top 20. |
Prędkość | 300 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .