Graj teraz
Rise of Cultures – Zbuduj miasto, odblokuj dawne cywilizacje i rozgrywaj kluczowe bitwy!
Odkrywaj świat pełen sekretów, doświadczaj przygód i dbaj o swoją wioskę!
Prowadź swoje miasto przez wieki ludzkości, poczynając od epoki kamienia, i stwórz wielkie imperium!
Opowiedz się po stronie ludzi lub elfów i zbuduj mistyczne miasto w świecie fantasy!
Zbuduj majestatyczne miasta, zawrzyj potężne sojusze, wybierz swojego boga i podbij świat!
Tribal Wars 2 – build and fortify your medieval castle
Odkryj dziewicze terytoria, przeżyj pasjonujące przygody i pojedynkuj się z innymi graczami. The West czeka na ciebie!
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 13.06.10 11:07 |
Koniec: | 13.06.10 18:07 |
Opis: | Reguła zagrody 10. Koszt szlachcica powiększony. Szlachcic zbija poparcie w zakresie 10-50 Monety, kościół, wioska startowa 1. Wsparcie tylko od plemienia. Wolny przesył surowców zabroniony. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Top 1 - 100 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 12.06.10 19:03 |
Koniec: | 12.06.10 23:55 |
Opis: | Szlachcic nie przejmuje wiosek. Brak morale. Brak rycerza i łuczników. Technologia 0/4 Wioska typ 1. Plemię- 3 osoby |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Plemię z najwyższą ilością pkt, którego wszyscy członkowie znajdują się w top 15- po 30 punktów na gracza |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 12.06.10 09:00 |
Koniec: | 12.06.10 17:00 |
Opis: | 3 szlachciców na wioskę. reguła zagrody 1000 limit graczy na plemię: 1 tech.: 0/4 brak przesyłu surowców i wsparcia. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 100 pkt. |
Prędkość | 399 |
Prędkość jednostek: | 0.9 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 11.06.10 23:17 |
Koniec: | 12.06.10 03:57 |
Opis: | -Szlachcic ze złotem -Zbijane poparcie 50-99 ale droższe monety. -Reguła zagrody 300 -Rozbudowa wioski 4 -Przesył surowców i wsparcia tak ale tylko dla plemienia -Brak możliwości opuszczania plemienia -Jest Rycerz i łucznicy -Technologie 0/10 -Ilość członków plemienia 3 -Szpiegowanie wszystko zależnie od tech. zwiad widzi wszystko |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 60 pkt. top 2- 40 pkt |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 11.06.10 14:32 |
Koniec: | 11.06.10 20:00 |
Opis: | Wioska rozbudowana [4], maksymalna ilość graczy w plemieniu - 2. Wsparcie i przesyłka surowców tylko dla członków własnego plemienia. Rycerz bez zbrojowni, technologie 1 poziom. Brak łuczników. Szlachta: monety. Ochrona 1 minuta. Runda polega na graniu w duetach, czyli plamieniach 2-osobowych. Liczy się zgranie, aby przetrwać do samego końca. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | 120 pkt dla plemienia będącego najwyżej w rankingu oraz spełniającego warunek dodatkowy. Warunek dodatkowy: obydwaj gracze muszą być w top 15. W przypadku niespełnienia warunku dodatkowego, nagroda przechodzi na plemię spełniające kryteria. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 10.06.10 09:00 |
Koniec: | 10.06.10 20:00 |
Opis: | Pierwszy, drugi i trzeci paragraf regulaminu nie obowiązuje! Ochrona początkowa 35 minut. Rycerz bez przedmiotów. Brak możliwości wyszpiegowania jednostek poza wioską. Morale zależne od czasu i punktów. Technologia 0-1. Ilość osób w plemieniu: 5 Tryb śpiący 1-3 godzin. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 60 pkt. top 2- 30 pkt. top 3- 10 pkt. |
Prędkość | 360 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 09.06.10 14:00 |
Koniec: | 09.06.10 17:00 |
Opis: | wioska startowa 4.Maks osób w plemieniu 2 .Brak możliwości opuszczania plemienia.Ochrona początkowa 20 minut. Szlachcic nie przejmuje wiosek. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 09.06.10 09:00 |
Koniec: | 09.06.10 12:12 |
Opis: | Bez morale ,wioska startowa na maksymalnym poziomie. Ilość osób w plemieniu 7, Wsparcie/surowce tylko między plemieniem. Ochrona trwa 12 minut. Zasięg szlachty 10 pól. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | 100 pp dla top 1. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 08.06.10 19:15 |
Koniec: | 08.06.10 23:45 |
Opis: | Przesyłanie surowców zabronione. Reguła zagrody 300. Paczki surowców. Plemię 1 osoba, brak możliwości przesyłania wsparcia. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Top 1- 60 pkt. Top 2- 40 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 08.06.10 14:05 |
Koniec: | 08.06.10 17:35 |
Opis: | Ochrona Początkowa 10 minut. Liczba graczy w plemieniu 10 osób. Jest Rycerz i łucznicy. Technologia 0/1 Wioska typ 4. Wysyłanie wsparcia tylko do członków plemienia.Szlachcic z Monetami.Rozbudowanie Wioska startowa 4 .Reguła zagrody 500 |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | 100 pkt dla top 1 |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .