SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 11.06.10 23:17 |
Koniec: | 12.06.10 03:57 |
Opis: | -Szlachcic ze złotem -Zbijane poparcie 50-99 ale droższe monety. -Reguła zagrody 300 -Rozbudowa wioski 4 -Przesył surowców i wsparcia tak ale tylko dla plemienia -Brak możliwości opuszczania plemienia -Jest Rycerz i łucznicy -Technologie 0/10 -Ilość członków plemienia 3 -Szpiegowanie wszystko zależnie od tech. zwiad widzi wszystko |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 60 pkt. top 2- 40 pkt |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 11.06.10 14:32 |
Koniec: | 11.06.10 20:00 |
Opis: | Wioska rozbudowana [4], maksymalna ilość graczy w plemieniu - 2. Wsparcie i przesyłka surowców tylko dla członków własnego plemienia. Rycerz bez zbrojowni, technologie 1 poziom. Brak łuczników. Szlachta: monety. Ochrona 1 minuta. Runda polega na graniu w duetach, czyli plamieniach 2-osobowych. Liczy się zgranie, aby przetrwać do samego końca. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | 120 pkt dla plemienia będącego najwyżej w rankingu oraz spełniającego warunek dodatkowy. Warunek dodatkowy: obydwaj gracze muszą być w top 15. W przypadku niespełnienia warunku dodatkowego, nagroda przechodzi na plemię spełniające kryteria. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 10.06.10 09:00 |
Koniec: | 10.06.10 20:00 |
Opis: | Pierwszy, drugi i trzeci paragraf regulaminu nie obowiązuje! Ochrona początkowa 35 minut. Rycerz bez przedmiotów. Brak możliwości wyszpiegowania jednostek poza wioską. Morale zależne od czasu i punktów. Technologia 0-1. Ilość osób w plemieniu: 5 Tryb śpiący 1-3 godzin. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | top 1- 60 pkt. top 2- 30 pkt. top 3- 10 pkt. |
Prędkość | 360 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 09.06.10 14:00 |
Koniec: | 09.06.10 17:00 |
Opis: | wioska startowa 4.Maks osób w plemieniu 2 .Brak możliwości opuszczania plemienia.Ochrona początkowa 20 minut. Szlachcic nie przejmuje wiosek. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 09.06.10 09:00 |
Koniec: | 09.06.10 12:12 |
Opis: | Bez morale ,wioska startowa na maksymalnym poziomie. Ilość osób w plemieniu 7, Wsparcie/surowce tylko między plemieniem. Ochrona trwa 12 minut. Zasięg szlachty 10 pól. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | 100 pp dla top 1. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 08.06.10 19:15 |
Koniec: | 08.06.10 23:45 |
Opis: | Przesyłanie surowców zabronione. Reguła zagrody 300. Paczki surowców. Plemię 1 osoba, brak możliwości przesyłania wsparcia. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Top 1- 60 pkt. Top 2- 40 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 08.06.10 14:05 |
Koniec: | 08.06.10 17:35 |
Opis: | Ochrona Początkowa 10 minut. Liczba graczy w plemieniu 10 osób. Jest Rycerz i łucznicy. Technologia 0/1 Wioska typ 4. Wysyłanie wsparcia tylko do członków plemienia.Szlachcic z Monetami.Rozbudowanie Wioska startowa 4 .Reguła zagrody 500 |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | 100 pkt dla top 1 |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 08.06.10 08:50 |
Koniec: | 08.06.10 13:50 |
Opis: | Łucznicy, rycerz, technologia 0-4, pełne możliwości szpiegowskie. Maksymalny dystans szlachcica 50. Reguła zagrody 500. Nie można odejść z plemienia, nie można atakować członków ani wysyłać wsparcia i surowców poza plemię. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | 100 pkt dla top 1 |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 07.06.10 23:02 |
Koniec: | 08.06.10 04:32 |
Opis: | Brak kościoła i przedmiotów dla rycerza. Ilość osób w plemieniu 5.Brak morale. Szlachcic może podróżować po całej mapie.Zmiana ilości zbijanego poparcia min 1,max 50. Brak możliwości opuszczenia plemienia. Wysyłka surowców zablokowana, wsparcie możliwe tylko dla członków własnego plemienia.Ochrona trwa 10 minut. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.2 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 07.06.10 15:10 |
Koniec: | 07.06.10 22:10 |
Opis: | Szlachcic nie przejmuje wiosek. 10 osób na plemię, brak możliwości odejścia. Obóz wojskowy, 6 minut ochrony początkowej. Surowce i wsparcie tylko w ramach plemienia. Łucznicy, rycerz, szpiegowanie tylko jednostek w wiosce. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .