SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 25.05.10 10:48 |
Koniec: | 27.05.10 20:00 |
Opis: | Rozbudowa wioski - Brak, 26 pkt Przesył surowców - Tak, dla wszystkich graczy Przesył wsparcia - Tylko dla plemienia Opuszczanie plemienia - Możliwe Atak na członków plemienia - niemożliwy Łucznicy. - Nie Kościół. - Tak Technologie - 0/10 Ilość członków plemienia. - 10 członków Zbijanie poparcia. - 20-50 Szpiegowanie - Wszystko, zależnie od tech. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Nagroda top 1- 200 pkt. |
Prędkość | 180 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 24.05.10 21:00 |
Koniec: | 25.05.10 04:00 |
Opis: | Reguła zagrody 500, bez kościoła i bez rycerza. Wioska startowa [4]. Limit na plemię: 2 |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | 50 pkt premium dla członków zwycięskiego plemienia, o ile wszyscy członkowie znajdują się w top 15 |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 24.05.10 08:04 |
Koniec: | 24.05.10 16:04 |
Opis: | Brak możliwości zburzenia budynków. Brak możliwości atakowania członka własnego plemienia. Brak możliwości opuszczenia plemienia. Limit graczy w plemieniu: 5. Ochrona początkowa 50 minut. Rozbudowa początkowa wioski: 4. Technologia 0/1. Rycerz bez przedmiotów. Pełne możliwości szpiegowskie. Poparcie spada w zakresie 5-60 Bardzo tanie monety. Bardzo drogi obóz wojskowy. Brak możliwości wytworzenia taniego szlachcica. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | 100 pkt premium dla gracza top 3. |
Prędkość | 370 |
Prędkość jednostek: | 0.9 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 23.05.10 10:15 |
Koniec: | 23.05.10 20:15 |
Opis: | Reguła zagrody 300 Limit graczy w plemieniu 1- bez możliwości ataku. Wolny przesył surowców zablokowany. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | 100 pkt dla zwycięzcy |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 22.05.10 19:00 |
Koniec: | 22.05.10 23:55 |
Opis: | Pierwszy, drugi i trzeci paragraf regulaminu nie obowiązuje! Ochrona początkowa 10 minut Rycerz bez przedmiotów . Kościół aktywny. Szpieg widzi wszystko. Morale zależne od czasu i punktów. Technologia 0-10. Ilość osób w plemieniu:25. Brak możliwości opuszczenia plemienia. Szlachcic-monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | 100 pkt dla zwycięzcy |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 22.05.10 09:00 |
Koniec: | 22.05.10 17:00 |
Opis: | Szlachcic przejmuje maks 10 pół. Brak morale. Brak rycerza i łuczników. Technologia 0/1. Wioska typ 4. Plemię- 4 osoby. Wysyłanie wsparcia tylko do członków plemienia |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Nagroda 70 pkt dla top 1 i 30 pkt dla top 2. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 21.05.10 22:00 |
Koniec: | 22.05.10 05:00 |
Opis: | "Reguła zagrody- taka, aby na koniec mogło być jedynie 8k jednostek(na koniec oznacza zagroda maks)" 3 osoby na plemię. Nie można opuszczać plemienia. Wioska startowa [4] |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Gracze plemienia z najwyższą ilością pkt, o ile będą w top 10 rankingu osobistego otrzymają po 30 pkt premium, niespełnienie drugiej części skutkuje brakiem nagrody dla wszystkich. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 21.05.10 14:32 |
Koniec: | 21.05.10 19:52 |
Opis: | Wioska rozbudowana 4, runda bez kościoła i morale. Reguła zagrody 250. Limit osób w plemieniu 1. Zasięg szlachty 100 pól. Technologie 0/1, ochrona trwa 10 minut. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | 100 pkt dla top 1. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 20.05.10 09:00 |
Koniec: | 20.05.10 23:00 |
Opis: | Brak rycerza, łuczników. Techn 0/10. Kościół w grze. Tryb śpiący 2-4 godziny. Plemię max 8 osób. Zasięg szlachty 100 pól, zbijanie poparcia 25-30. Opuszczanie plemienia, wysyłka surowców poza plemię, wysyłka wojska poza plemię oraz ataki na plemię są Niemożliwe. Szlachta 3 poziomy pałacu, paczki surowców, max 3 szlachty na wioskę. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | << 100 pkt dla top 2 >> |
Prędkość | 300 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 18.05.10 14:00 |
Koniec: | 19.05.10 21:00 |
Opis: | Reguła zagrody 500, bez kościoła i bez rycerza. Wioska startowa [4]. Limit na plemię: 2 |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | 100 pkt dla top 1. |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .