SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 08.05.10 12:03 |
Koniec: | 09.05.10 16:07 |
Opis: | Runda typu BASH. Wioska rozbudowana [4]. Ochrona 10 min. Liczba graczy w plemieniu ograniczona do 1 osoby. Nie można wysyłać wsparcia wojskowego. Brak rycerza oraz kościoła. Reguła zagrody; 750. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Zwycięzca: 100 pkt. |
Prędkość | 370 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 07.05.10 20:11 |
Koniec: | 08.05.10 05:02 |
Opis: | Brak możliwości burzenia budynków. Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia. Limit graczy w plemieniu 2. Brak możliwości atakowania współplemieńca, jak też opuszczenia plemienia. Ochrona 30 minut. Wioska typu 3. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Zwycięzca: 100 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 06.05.10 16:00 |
Koniec: | 07.05.10 16:00 |
Opis: | Bez morale ,wioska startowa na [4] poziomie. Ilość osób w plemieniu 5, wsparcie/surowce tylko między plemieniem. Ochrona 30 minut |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Nagroda 100 pkt. |
Prędkość | 320 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 05.05.10 19:00 |
Koniec: | 06.05.10 02:00 |
Opis: | Szlachta idzie najdalej 15 pól. Morale w zależności od punktów. Brak ograniczeń co do surowców i wsparcia. 15 minut ochrony początkowej. Rycerz bez przedmiotów, dostępni łucznicy. 20 osób na plemię. 10 poziomów technologi. Wioski rozbudowane całkowicie. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Zwycięzca 100 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.2 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 05.05.10 15:30 |
Koniec: | 05.05.10 16:20 |
Opis: | Ochrona trwa 30 minut. Aktywne obozy wojskowe. Rozbudowana wioska startowa[4]. Limit graczy w jednym plemieniu 4 osoby. Technologia wymagana tylko do rekrutacji jednostki. Limit zagrody 1000 |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 03.05.10 10:17 |
Koniec: | 04.05.10 00:17 |
Opis: | 5 graczy na plemię. Brak morale. Technologia 0/1 Kościół, pełne możliwości szpiegowskie. Rycerz z przedmiotami. Wioska startowa: 4. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 250 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 02.05.10 20:12 |
Koniec: | 03.05.10 04:12 |
Opis: | Brak rycerza i łuczników. Morale. Wioska startowa 3 Szlachcic nie przejmuje wiosek. Technologia 10 poziomów. Szpiegowane tylko jednostki. Plemię: 1 gracz. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 360 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 02.05.10 08:00 |
Koniec: | 02.05.10 13:00 |
Opis: | Reguła zagrody: 2000 Brak morale. Rycerz, łucznicy. Pełne możliwości szpiegowskie. Wioska typ 4. Limit graczy w plemieniu: 10, brak możliwości opuszczenia plemienia. Brak możliwości ataku na współplemieńca. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 390 |
Prędkość jednostek: | 0.85 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 26.04.10 17:00 |
Koniec: | 01.05.10 23:00 |
Opis: | Pierwszy, drugi i trzeci paragraf regulaminu nie obowiązuje! Ochrona początkowa 35 Rycerz z przedmiotami. Brak możliwości wyszpiegowania jednostek poza wioską. Morale zależne od czasu i punktów. Technologia 0-4. Ilość osób w plemieniu:15 |
Warunki zwycięstwa: | Nagrody za pierwsze cztery miejsca w rankingu graczy! 1 miejsce: 200 punktów 2 miejsce: 100 punktów 3 miejsce: 60 punktów 4 miejsce: 30 punktów |
Prędkość | 100 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 25.04.10 08:00 |
Koniec: | 26.04.10 00:00 |
Opis: | Ograniczenie zasięgu szlachcica:4. Poparcie: 5-50. Technologia 0-4. Plemię 4 osobowe. Rycerz z przedmiotami. Pełne możliwości szpiegowskie. Brak morale. Wioska startowa typ: 4. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 250 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .