SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 15.04.10 13:00 |
Koniec: | 16.04.10 01:00 |
Opis: | Reguła zagrody: 1000. Droższe monety, mniej monet potrzebnych do wybudowania obozu. Poparcie spada w zakresie 10-44 Rozbudowa początkowa- 4. 4 poziomowa technologia. Limit plemienia 3. !!!Brak możliwości opuszczenia plemienia, ataku członka plemienia czy też wysłania wsparcia poza plemię!!! Brak rycerza. Ochrona początkowa 15 minut. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 180 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 14.04.10 18:00 |
Koniec: | 14.04.10 23:59 |
Opis: | Tryb śpiący: Nie Zastępstwo: Nie Morale: Tak Kolejka budowy: Tak Zasięg szlachcica 5 pól Paczki surowców. Poparcie może być zbite od 11 do 48 2 min. ochrony początkowej Ilość osób na plemię: 1 Blokada wysyłania wsparcia poza własne plemię |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Wygrywa gracz z największą ilością punktów. |
Prędkość | 250 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 14.04.10 14:10 |
Koniec: | 14.04.10 17:00 |
Opis: | Brak możliwości burzenia budynków. Rycerz bez przedmiotów. Technologia 0/1. Do wyszpiegowania tylko jednostki. Wioska startowa typ 4. Limit graczy w plemieniu: 2. Ochrona początkowa 2 minuty. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 13.04.10 19:00 |
Koniec: | 13.04.10 23:00 |
Opis: | Runda typu CAT! Szlachta nie podbija wiosek. Prędkość 350, prędkość jednostek 0,3. Morale w zależności od punktów. Surowce mogą być przesyłane w ramach plemienia. 10 minut ochrony początkowej. Rycerz z nowymi przedmiotami, dostępni łucznicy, można wyszpiegować zarówno wojsko jak i surowce. Wioski podstawowe. 30 osób na plemię. Wsparcie tylko w ramach plemienia. 4 poziomy technologii. Wioski rozbudowane: typ 1 |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 09.04.10 20:00 |
Koniec: | 11.04.10 01:30 |
Opis: | Runda weekendowa, zaczyna się w piątek wieczór kończy w niedzielę w nocy. Charakterystyczną rzeczą tej rundy jest cena szlachcica. Każdy jest na wagę złota i to dosłownie. Nie ma możliwości odzyskania tanio szlachcica po stracie. Nie ma możliwości burzenia budynków. Ilość osób w plemieniu 5. Koszta obozu 50. Szybkość 300, szybkość jednostek 0.4, rycerz bez przedmiotów, brak łuczników, brak kościoła, technologia 0/1, Wyszpiegować można tylko jednostki. Powodzenia. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Wygrywa gracz posiadający największą ilość punktów. |
Prędkość | 300 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 07.04.10 13:00 |
Koniec: | 09.04.10 13:40 |
Opis: | Ochrona trwa 30 minut. Brak morale. Liczba graczy w jednym plemieniu ograniczona do 2 osób. Technologia nie wpływa na zdolności bojowe wojska. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 280 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 06.04.10 11:00 |
Koniec: | 06.04.10 19:00 |
Opis: | Runda świąteczna z nagrodami . Runda wymaga posiadania punktów premium.Ochrona trwa 25 minut. Limit graczy w jednym plemieniu ograniczony do 3 osób. Technologia w systemie 0-3. Zwiad widzi wojska poza wioską. Dostępny kościół, brak rycerza. Aktywne obozy wojskowe. Wsparcie wojskowe oraz wysyłka surowców, możliwa tylko do członków własnego plemienia. Informacje o nagrodach na forum głównym gry. Brak możliwości opuszczenia plemienia. |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 300 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 05.04.10 14:00 |
Koniec: | 05.04.10 18:00 |
Opis: | Brak ochrony, aktywne morale. Liczba graczy w jednym plemieniu ograniczona do 3 osób. Technologia w systemie 0-3. Brak rycerza. Kościół dostępny. Aktywna reguła zagrody. Wioska startowa [4] Dostępne obozy wojskowe. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 05.04.10 08:00 |
Koniec: | 05.04.10 13:00 |
Opis: | Brak ochrony, liczba graczy w plemieniu ograniczona do 10 osób. Technologia nie wpływa na zdolności bojowe jednostek. Brak kościoła. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 03.04.10 22:00 |
Koniec: | 04.04.10 04:00 |
Opis: | Ochrona trwa 5 minut. Liczba graczy w jednym plemieniu ograniczona do 3 osób. Rycerz posiada nowe przedmioty. Aktywny kościół oraz reguła zagrody. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .