Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1822] >1824< [1826] ... [1867]

#513 BASH

Start: 15.04.10 13:00
Koniec: 16.04.10 01:00
Opis: Reguła zagrody: 1000. Droższe monety, mniej monet potrzebnych do wybudowania obozu. Poparcie spada w zakresie 10-44 Rozbudowa początkowa- 4. 4 poziomowa technologia. Limit plemienia 3. !!!Brak możliwości opuszczenia plemienia, ataku członka plemienia czy też wysłania wsparcia poza plemię!!! Brak rycerza. Ochrona początkowa 15 minut.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 180
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#511 Cluster

Start: 14.04.10 18:00
Koniec: 14.04.10 23:59
Opis: Tryb śpiący: Nie Zastępstwo: Nie Morale: Tak Kolejka budowy: Tak Zasięg szlachcica 5 pól Paczki surowców. Poparcie może być zbite od 11 do 48 2 min. ochrony początkowej Ilość osób na plemię: 1 Blokada wysyłania wsparcia poza własne plemię
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Wygrywa gracz z największą ilością punktów.
Prędkość 250
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#517 Highspeed

Start: 14.04.10 14:10
Koniec: 14.04.10 17:00
Opis: Brak możliwości burzenia budynków. Rycerz bez przedmiotów. Technologia 0/1. Do wyszpiegowania tylko jednostki. Wioska startowa typ 4. Limit graczy w plemieniu: 2. Ochrona początkowa 2 minuty.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#510 CAT

Start: 13.04.10 19:00
Koniec: 13.04.10 23:00
Opis: Runda typu CAT! Szlachta nie podbija wiosek. Prędkość 350, prędkość jednostek 0,3. Morale w zależności od punktów. Surowce mogą być przesyłane w ramach plemienia. 10 minut ochrony początkowej. Rycerz z nowymi przedmiotami, dostępni łucznicy, można wyszpiegować zarówno wojsko jak i surowce. Wioski podstawowe. 30 osób na plemię. Wsparcie tylko w ramach plemienia. 4 poziomy technologii. Wioski rozbudowane: typ 1
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#508 Weekendowa

Start: 09.04.10 20:00
Koniec: 11.04.10 01:30
Opis: Runda weekendowa, zaczyna się w piątek wieczór kończy w niedzielę w nocy. Charakterystyczną rzeczą tej rundy jest cena szlachcica. Każdy jest na wagę złota i to dosłownie. Nie ma możliwości odzyskania tanio szlachcica po stracie. Nie ma możliwości burzenia budynków. Ilość osób w plemieniu 5. Koszta obozu 50. Szybkość 300, szybkość jednostek 0.4, rycerz bez przedmiotów, brak łuczników, brak kościoła, technologia 0/1, Wyszpiegować można tylko jednostki. Powodzenia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Wygrywa gracz posiadający największą ilość punktów.
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#507 Szybkie

Start: 07.04.10 13:00
Koniec: 09.04.10 13:40
Opis: Ochrona trwa 30 minut. Brak morale. Liczba graczy w jednym plemieniu ograniczona do 2 osób. Technologia nie wpływa na zdolności bojowe wojska.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 280
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#506 Szybkie

Start: 06.04.10 11:00
Koniec: 06.04.10 19:00
Opis: Runda świąteczna z nagrodami . Runda wymaga posiadania punktów premium.Ochrona trwa 25 minut. Limit graczy w jednym plemieniu ograniczony do 3 osób. Technologia w systemie 0-3. Zwiad widzi wojska poza wioską. Dostępny kościół, brak rycerza. Aktywne obozy wojskowe. Wsparcie wojskowe oraz wysyłka surowców, możliwa tylko do członków własnego plemienia. Informacje o nagrodach na forum głównym gry. Brak możliwości opuszczenia plemienia.
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#505 Szybkie

Start: 05.04.10 14:00
Koniec: 05.04.10 18:00
Opis: Brak ochrony, aktywne morale. Liczba graczy w jednym plemieniu ograniczona do 3 osób. Technologia w systemie 0-3. Brak rycerza. Kościół dostępny. Aktywna reguła zagrody. Wioska startowa [4] Dostępne obozy wojskowe.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#504 Szybkie

Start: 05.04.10 08:00
Koniec: 05.04.10 13:00
Opis: Brak ochrony, liczba graczy w plemieniu ograniczona do 10 osób. Technologia nie wpływa na zdolności bojowe jednostek. Brak kościoła.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#503 Szybkie

Start: 03.04.10 22:00
Koniec: 04.04.10 04:00
Opis: Ochrona trwa 5 minut. Liczba graczy w jednym plemieniu ograniczona do 3 osób. Rycerz posiada nowe przedmioty. Aktywny kościół oraz reguła zagrody.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)