SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 25.04.10 00:00 |
Koniec: | 25.04.10 03:00 |
Opis: | Runda nocna. Brak morale. Obrona walczy dwa razy mocniej. 5 minut ochrony początkowej. Start wioska typ 4. Rycerz bez przedmiotów. Brak ograniczenia ilości ludzi w plemieniu. Brak możliwości odejścia od plemienia. |
Limit graczy: | 80 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 200 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 24.04.10 09:10 |
Koniec: | 24.04.10 21:10 |
Opis: | Reguła zagrody: 2400 Typ wioski startowej 4. Szpiegowanie tylko jednostek. Rycerz z przedmiotami. Technologia 0/1. Kościół. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 270 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 23.04.10 22:15 |
Koniec: | 24.04.10 04:30 |
Opis: | 20 minut ochrony początkowej. Technologia 0/1. Pełne możliwości szpiegowskie. Rycerz bez przedmiotów. |
Limit graczy: | 50 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 23.04.10 18:39 |
Koniec: | 23.04.10 20:59 |
Opis: | Tanie obozy wojskowe. Rycerz, 4 osoby na plemię. Pełne możliwości szpiegowskie. 4 poziomy technologii. |
Limit graczy: | 90 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.2 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 23.04.10 08:43 |
Koniec: | 23.04.10 10:43 |
Opis: | Poranek z katapultami :) Plemię osób dwie. Zakaz opuszczania, czy atakowania swojego współplemieńca. 25 minuty ochrony początkowej. Możliwość wyszpiegowania tylko wojsk! |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.2 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 20.04.10 15:33 |
Koniec: | 22.04.10 21:07 |
Opis: | Ochrona początkowa: 5 minut, oraz 20 minut dla stosunku punktowego 5:1. Rycerz przedmioty, łucznicy, obóz wojskowy, technologia 0/1 Limit plemienia 10. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Wygrywa gracz z największą ilością punktów- nagroda 30 punktów premium. |
Prędkość | 200 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 19.04.10 21:00 |
Koniec: | 20.04.10 02:00 |
Opis: | Zasięg szlachcica: 4. Zbijanie poparcia 5-60 Brak możliwości burzenia budynków. Brak możliwości odejścia od plemienia. Limit plemienia: 5 4 minutowa ochrona początkowa. Brak rycerza. Technologia 10 poziomów. Brak możliwości wyszpiegowania wojsk poza wioską. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 300 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 19.04.10 08:00 |
Koniec: | 19.04.10 12:30 |
Opis: | Ochrona początkowa 5 minut. Rycerz z przedmiotami. Wioska startowa typ 4. Reguła zagrody: 1300. Morale, szpiegowanie tylko jednostek. Szlachcic zbija poparcie w zakresie 25-45. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 17.04.10 08:45 |
Koniec: | 17.04.10 20:00 |
Opis: | Gra odbywa się w nocy, przy świetle księżyca. Atak po ciemku jest mniej skuteczny, obrońcy mają 3-krotną przewagę. Noc zaczyna się 15 minut po starcie świata. Limit graczy w plemieniu: 5. Ochrona początkowa 20 minut. Tanie obozy wojskowe. Technologia: 4 poziomy. Szpiegowanie tylko wojsk. Rozbudowa początkowa: 1. Rycerz z przedmiotami, łucznicy. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Wygrywa gracz z największą ilością punktów. |
Prędkość | 200 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 16.04.10 22:00 |
Koniec: | 17.04.10 03:00 |
Opis: | Brak możliwości zburzenia budynków. Brak możliwości atakowania członka własnego plemienia. Brak możliwości opuszczenia plemienia. Limit graczy w plemieniu: 3. Ochrona początkowa 20 minut. Rozbudowa początkowa wioski: 4. Technologia 0/1. Rycerz z nowymi przedmiotami. Pełne możliwości szpiegowskie. Poparcie spada w zakresie 5-60 Bardzo tanie monety. Bardzo drogi obóz wojskowy. Brak możliwości wytworzenia taniego szlachcica. |
Limit graczy: | 50 |
Warunki zwycięstwa: | Wygrywa plemię z najwyższym wynikiem. Dla każdego członka zwycięskiego plemienia przewidziana nagroda w postaci 30 punktów premium. |
Prędkość | 370 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .