SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 18.05.10 08:00 |
Koniec: | 18.05.10 13:00 |
Opis: | Wioska rozbudowana 4, technologie 0/1. Limit osób na plemię 3. Zasięg szlachcica 200 pól. Szlachta zbija od 1 do 100 poparcia. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | gracz top 1= 100 pkt PP |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 17.05.10 15:00 |
Koniec: | 17.05.10 20:00 |
Opis: | Wioska typu 3. Ilość osób w plemieniu 10, przesył wsparcia tylko w plemieniu, nie można atakować członków swojego plemienia. Łucznicy i kościół aktywne, technologia 0/4. Zasięg szlachcica 150 pól, szlachcic ze złotem. Szpiegowanie zależne od technologii. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 17.05.10 08:00 |
Koniec: | 17.05.10 13:00 |
Opis: | Wioska typ 4. Ochrona trwa 10 min. Ilość osób w plemieniu 2, nie można opuszczać plemienia i atakować współplemieńców. Reguła zagrody 200. Technologie 0/10, łucznicy i kościół aktywne. Szpiegowanie zależne od technologii. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 16.05.10 08:00 |
Koniec: | 16.05.10 12:00 |
Opis: | Reguła zagrody 500, bez kościoła i bez rycerza. Wioska startowa [4]. Limit na plemię: 1 |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | 100 pkt premium dla gracza z 1 miejsca statystyki agresorów. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 15.05.10 17:16 |
Koniec: | 16.05.10 02:16 |
Opis: | Pierwszy, drugi i trzeci paragraf regulaminu nie obowiązuje! Ochrona początkowa 15 Rycerz . Brak możliwości wyszpiegowania jednostek poza wioską. Morale zależne od czasu i punktów. Technologia 0-4. Ilość osób w plemieniu:15 Brak możliwości opuszczenia plemienia. Kościół |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | 100 pkt dla zwycięzcy |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 15.05.10 09:00 |
Koniec: | 15.05.10 13:00 |
Opis: | Szlachcic nie przejmuje wiosek. Brak morale. Brak rycerza i łuczników. Technologia 0/4 Wioska typ 4. Plemię- 2 osoby. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | 100 pkt nagrody dla zwycięzcy. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 14.05.10 22:00 |
Koniec: | 15.05.10 04:00 |
Opis: | Reguła zagrody 600. Limit graczy w plemieniu 3- bez możliwości odejścia lub ataku. Wolny przesył surowców zablokowany. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | 100 pkt dla zwycięzcy. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 14.05.10 20:15 |
Koniec: | 14.05.10 21:44 |
Opis: | |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Reguła zagrody 600. Limit graczy w plemieniu 3- bez możliwości odejścia lub ataku. Wolny przesył surowców zablokowany. Brak morale. Droższy szlachcic. |
Prędkość | |
Prędkość jednostek: | |
Tryb śpiący: | |
Zastępstwo: | |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 10.05.10 14:50 |
Koniec: | 14.05.10 00:05 |
Opis: | 6 graczy na plemię, brak możliwości promocji na administratora plemienia. Brak łuczników, rycerza, kościoła. Paczki surowców. Reguła zagrody: 1000. Tech. 0-10. Szpiegowanie zależne od ilości i technologii. Noc: 3-6 |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Nagroda 400 pkt dla zwycięzcy oraz 30 dla każdego członka zwycięskiego plemienia. |
Prędkość | 300 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 09.05.10 17:00 |
Koniec: | 10.05.10 02:00 |
Opis: | Wioska rozbudowana [3], maksymalnie 5 graczy w plemieniu, Wysyłanie wsparcie możliwe do członków plemienia . z łucznikiem i rycerzem Szpiegowanie tylko jednostek. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Zwycięzca 100 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .