SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 07.06.10 07:16 |
Koniec: | 07.06.10 12:16 |
Opis: | Szlachcic nie przejmuje wiosek. 2 osoby na plemię, brak możliwości odejścia. Obóz wojskowy, 6 minut ochrony początkowej. Surowce i wsparcie tylko w ramach plemienia. Łucznicy, brak rycerza, szpiegowanie tylko jednostek. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.2 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 06.06.10 12:15 |
Koniec: | 06.06.10 19:15 |
Opis: | 1 osoba w plemieniu, brak przesyłu wsparcia/surowców. Paczki surowców. Wioska startowa 3. Reguła zagrody 300. Tech.: 0-3. Pełne możliwości szpiegowskie |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Top 1- 50 pkt Top 2- 30 pkt Top 3- 20 pkt |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 05.06.10 23:02 |
Koniec: | 06.06.10 05:03 |
Opis: | Opis: Brak ochrony, aktywne morale. Liczba graczy w jednym plemieniu ograniczona do 3 osób. Technologia w systemie 0-3. Brak rycerza. Kościół dostępny. Aktywna reguła zagrody - 50 na jeden poziom. Wioska startowa [4]. Dostępne obozy wojskowe. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | 100 pkt dla top 2 |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 05.06.10 09:06 |
Koniec: | 05.06.10 19:06 |
Opis: | Wioska startowa [4]. Plemię 7 osób, nie można opuszczać plemienia, przesyłać wsparcia i surowców. Bez łuczników i kościoła. Poparcie 25-50. Szlachcic może podróżować najdalej 60 pól. Ochrona 20 minut. Technologia 0/4. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | 100 pp dla top 1 |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 31.05.10 17:00 |
Koniec: | 04.06.10 19:00 |
Opis: | Przesył surowców tylko wewnątrz plemienia. Morale, rycerz i łucznicy aktywni. Technologie 0/1. Tryb śpiący 6 - 12 godzin. Ochrona dla nowych graczy trwa 3 godziny. Limit graczy w plemieniu 12. Zasięg szlachty nieograniczony. Zbijanie poparcia 10 - 25. Zwiadowcy widzą wszystko. Aktywne obozy wojskowe. Start z 26 pkt. Noc od północy do czwartej nad ranem. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | 400 PP dla zwycięzcy. |
Prędkość | 100 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 30.05.10 09:00 |
Koniec: | 30.05.10 21:00 |
Opis: | Jednostki: Łucznicy, bez rycerza. Szlachcic za monety. Budynki: Bez kościoła Tryb śpiący i noc: bez trybu śpiącego, bez nocyOchrona początkowa: 45 minut, później atak bez ograniczeń. Szpiegowanie: Można wyszpiegować jednostki poza wioską |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | 100PP dla zwycięzcy |
Prędkość | 300 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 29.05.10 18:00 |
Koniec: | 29.05.10 23:00 |
Opis: | Max. osób w plemieniu: 2 (nie można zaatakować współplemiennika, przesyłanie surowców tylko wewnętrzne). Ochrona początkowa: 20 minut, Rycerz: nie, Szpiegowanie: tylko jednostki w wiosce, Łucznicy: tak, Technologia: 10 poziomów, Kościół: nie. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 29.05.10 08:00 |
Koniec: | 29.05.10 16:00 |
Opis: | Runda w stylu 3.0. Ochrona początkowa: 20 minut Szlachta: monety, normalna cena Nie można wyszpiegować jednostek poza wioską. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | 100 PP dla zwycięzcy. |
Prędkość | 370 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 28.05.10 22:00 |
Koniec: | 29.05.10 03:00 |
Opis: | Reguła zagrody: 10 Kościół, łucznicy, rycerz. Zakaz opuszczania plemienia i atakowania współplemieńców. Wsparcie i surowce tylko w ramach plemienia. Wioska typ 4. Wioski barbarzyńskie się nie rozbudowują. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Gracz top 1- 100 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 28.05.10 16:01 |
Koniec: | 28.05.10 20:01 |
Opis: | Reguła zagrody 500, Rycerz. Wioska startowa [4]. Limit na plemię: 5.Szlachcic-Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Nagroda: gracz top 2- 70 pkt, top 1- 30 pkt. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .