SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 03.04.10 13:30 |
Koniec: | 03.04.10 17:00 |
Opis: | Runda typu CAT.Szlachta nie podbija wiosek.Liczba graczy w jednym plemieniu ograniczona do jednej osoby.Brak rycerza,łucznika oraz kościoła.Ochrona trwa 10 minut |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 03.04.10 08:00 |
Koniec: | 03.04.10 13:00 |
Opis: | Ochrona trwa 10 minut.Wioska startowa rozbudowana [4]. Liczba graczy w plemieniu ograniczona do 2 osób, wsparcie i wysyłka surowców zablokowane. Technologia wymagana tylko do produkcji jednostki, nie wpływa na jej zdolności bojowe. Brak rycerza. Szlachta idzie najdalej 50 pól. Dla najlepszego gracza nagroda w postaci 5pp |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 02.04.10 22:00 |
Koniec: | 03.04.10 03:00 |
Opis: | Ochrona trwa 5 minut. Liczba graczy w plemieniu ograniczona do 1 osoby, wsparcie i wysyłka surowców zablokowane. Wioska startowa rozbudowana [4]. Technologia w systemie 0-3, świat bez rycerza. Szlachta idzie najdalej 100 pól. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 01.04.10 11:00 |
Koniec: | 02.04.10 20:00 |
Opis: | Ochrona trwa 45 minut. Rycerz nie posiada przedmiotów. Aktywne obozy wojskowe. Limit graczy w jednym plemieniu wynosi 3 osoby. Dla najlepszego plemienia po 3pp. Brak możliwości opuszczenia plemienia. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 300 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 31.03.10 23:00 |
Koniec: | 01.04.10 05:00 |
Opis: | Brak ochrony. Morale nieaktywne. Rycerz nie posiada przedmiotów. Brak kościoła. 10 poziomowy system technologi. Liczba graczy w plemieniu wynosi 5 osób. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 31.03.10 13:15 |
Koniec: | 31.03.10 20:00 |
Opis: | Ochrona trwa 30 minut. Aktywne obozy wojskowe. Rozbudowana wioska startowa[4]. Limit graczy w jednym plemieniu 4 osoby. Technologia wymagana tylko do rekrutacji jednostki. Limit zagrody |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 31.03.10 08:00 |
Koniec: | 31.03.10 13:00 |
Opis: | Runda typu CAT.Szlachta nie podbija wiosek.Liczba graczy w jednym plemieniu ograniczona do jednej osoby.Brak rycerza,łucznika oraz kościoła.Ochrona trwa 10 minut |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 30.03.10 22:00 |
Koniec: | 31.03.10 04:00 |
Opis: | Brak ochrony oraz łucznika. Technologia w systemie 0-3. Szlachcic podbija wioski oddalone najdalej o 200 pól. Limit graczy w jednym plemieniu ograniczony do 3 osób. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 29.03.10 14:00 |
Koniec: | 30.03.10 21:00 |
Opis: | Ochrona trwa 30 minut. Liczba graczy w plemieniu 5 osób. Technologia w systemie 0-3. Zwiad nie widzi wojsk poza wioską. Szlachta podbija wioski oddalone najdalej o 200 pól. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 200 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 28.03.10 22:00 |
Koniec: | 29.03.10 04:00 |
Opis: | Brak ochrony. Aktywne morale. Liczba graczy w plemieniu ograniczona do 3 osób. Styl świata podobny do classica. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .