Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1823] >1825< [1827] ... [1868]

#505 Szybkie

Start: 05.04.10 14:00
Koniec: 05.04.10 18:00
Opis: Brak ochrony, aktywne morale. Liczba graczy w jednym plemieniu ograniczona do 3 osób. Technologia w systemie 0-3. Brak rycerza. Kościół dostępny. Aktywna reguła zagrody. Wioska startowa [4] Dostępne obozy wojskowe.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#504 Szybkie

Start: 05.04.10 08:00
Koniec: 05.04.10 13:00
Opis: Brak ochrony, liczba graczy w plemieniu ograniczona do 10 osób. Technologia nie wpływa na zdolności bojowe jednostek. Brak kościoła.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#503 Szybkie

Start: 03.04.10 22:00
Koniec: 04.04.10 04:00
Opis: Ochrona trwa 5 minut. Liczba graczy w jednym plemieniu ograniczona do 3 osób. Rycerz posiada nowe przedmioty. Aktywny kościół oraz reguła zagrody.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#500 Szybkie

Start: 03.04.10 13:30
Koniec: 03.04.10 17:00
Opis: Runda typu CAT.Szlachta nie podbija wiosek.Liczba graczy w jednym plemieniu ograniczona do jednej osoby.Brak rycerza,łucznika oraz kościoła.Ochrona trwa 10 minut
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#499 Szybkie

Start: 03.04.10 08:00
Koniec: 03.04.10 13:00
Opis: Ochrona trwa 10 minut.Wioska startowa rozbudowana [4]. Liczba graczy w plemieniu ograniczona do 2 osób, wsparcie i wysyłka surowców zablokowane. Technologia wymagana tylko do produkcji jednostki, nie wpływa na jej zdolności bojowe. Brak rycerza. Szlachta idzie najdalej 50 pól. Dla najlepszego gracza nagroda w postaci 5pp
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#498 Szybkie

Start: 02.04.10 22:00
Koniec: 03.04.10 03:00
Opis: Ochrona trwa 5 minut. Liczba graczy w plemieniu ograniczona do 1 osoby, wsparcie i wysyłka surowców zablokowane. Wioska startowa rozbudowana [4]. Technologia w systemie 0-3, świat bez rycerza. Szlachta idzie najdalej 100 pól.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#497 Szybkie

Start: 01.04.10 11:00
Koniec: 02.04.10 20:00
Opis: Ochrona trwa 45 minut. Rycerz nie posiada przedmiotów. Aktywne obozy wojskowe. Limit graczy w jednym plemieniu wynosi 3 osoby. Dla najlepszego plemienia po 3pp. Brak możliwości opuszczenia plemienia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#496 Szybkie

Start: 31.03.10 23:00
Koniec: 01.04.10 05:00
Opis: Brak ochrony. Morale nieaktywne. Rycerz nie posiada przedmiotów. Brak kościoła. 10 poziomowy system technologi. Liczba graczy w plemieniu wynosi 5 osób.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#495 Szybkie

Start: 31.03.10 13:15
Koniec: 31.03.10 20:00
Opis: Ochrona trwa 30 minut. Aktywne obozy wojskowe. Rozbudowana wioska startowa[4]. Limit graczy w jednym plemieniu 4 osoby. Technologia wymagana tylko do rekrutacji jednostki. Limit zagrody
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#494 Szybkie

Start: 31.03.10 08:00
Koniec: 31.03.10 13:00
Opis: Runda typu CAT.Szlachta nie podbija wiosek.Liczba graczy w jednym plemieniu ograniczona do jednej osoby.Brak rycerza,łucznika oraz kościoła.Ochrona trwa 10 minut
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)