SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 28.03.10 14:00 |
Koniec: | 28.03.10 19:00 |
Opis: | Runda typu CAT.Szlachta nie podbija wiosek.Liczba graczy w jednym plemieniu ograniczona do jednej osoby.Brak rycerza,łucznika oraz kościoła.Ochrona trwa 10 minut |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 28.03.10 08:00 |
Koniec: | 28.03.10 13:00 |
Opis: | Runda typu BASH. Wioska rozbudowana [4]. Ochrona 10 min. Liczba graczy w plemieniu ograniczona do 2 osób. Brak rycerza oraz kościoła. Wsparcie wojskowe możliwe tylko do członków własnego plemienia. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 27.03.10 23:00 |
Koniec: | 28.03.10 04:00 |
Opis: | Ochrona 10 min. Wioska rozbudowana, brak morale oraz kościoła, rycerz nie posiada przedmiotów 5 osób w plemieniu |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 27.03.10 15:10 |
Koniec: | 27.03.10 22:00 |
Opis: | Ochrona trwa 10 minut. Plemię ograniczone do 1 osoby. Wsparcie wojskowe oraz transport surowców zablokowane. Technologia wymagana tylko do produkcji jednostki, nie wpływa na jej zdolności bojowe. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 27.03.10 09:00 |
Koniec: | 27.03.10 15:00 |
Opis: | Ochrona trwa 15 minut. Liczba graczy w jednym plemieniu 3 osoby. Technologia w systemie 0-3. Brak rycerza oraz kościoła. Szlachta idzie najdalej 200 pól. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 26.03.10 23:00 |
Koniec: | 27.03.10 05:00 |
Opis: | Brak ochrony,rycerza, oraz morale. Liczba graczy w plemieniu 2 osoby. Aktywny kościół. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 22.03.10 11:00 |
Koniec: | 26.03.10 15:00 |
Opis: | Ochrona trwa 6 godzin. Liczba osób w plemieniu:5 osób. Wsparcie wojskowe oraz wysyłka surowców możliwe tylko do członków własnego plemienia. Technologia wymagana tylko do rekrutacji jednostki, nie wpływa na jej wartości bojowe. Brak rycerza , łucznika oraz kościoła. Aktywne obozy wojskowe. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 70 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 21.03.10 11:00 |
Koniec: | 21.03.10 19:00 |
Opis: | Ochrona trwa 10 minut. Liczba graczy w plemieniu ograniczona do 2 osób. Technologia w systemie 0-3. Brak rycerza oraz kościoła. Aktywne obozy wojskowe. Dla najlepszego plemienia po 3 pp. Wsparcie wojskowe możliwe tylko do członków własnego plemienia. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 20.03.10 23:00 |
Koniec: | 21.03.10 04:00 |
Opis: | Ochrona trwa 5 minut. Brak morale. Rycerz nie posiada przedmiotów. Technologia w systemie 0-3. Zwiad widzi wojsko oraz poziomy budynków. . Ilość graczy w jednym plemieniu ograniczona do 5 osób. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 20.03.10 15:00 |
Koniec: | 20.03.10 21:00 |
Opis: | Runda typu CAT.Szlachta nie podbija wiosek.Liczba graczy w jednym plemieniu ograniczona do jednej osoby.Brak rycerza,łucznika oraz kościoła.Ochrona trwa 10 minut |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .