Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1824] >1826< [1828] ... [1867]

#489 Szybkie

Start: 28.03.10 14:00
Koniec: 28.03.10 19:00
Opis: Runda typu CAT.Szlachta nie podbija wiosek.Liczba graczy w jednym plemieniu ograniczona do jednej osoby.Brak rycerza,łucznika oraz kościoła.Ochrona trwa 10 minut
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#488 Szybkie

Start: 28.03.10 08:00
Koniec: 28.03.10 13:00
Opis: Runda typu BASH. Wioska rozbudowana [4]. Ochrona 10 min. Liczba graczy w plemieniu ograniczona do 2 osób. Brak rycerza oraz kościoła. Wsparcie wojskowe możliwe tylko do członków własnego plemienia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#487 Szybkie

Start: 27.03.10 23:00
Koniec: 28.03.10 04:00
Opis: Ochrona 10 min. Wioska rozbudowana, brak morale oraz kościoła, rycerz nie posiada przedmiotów 5 osób w plemieniu
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#486 Szybkie

Start: 27.03.10 15:10
Koniec: 27.03.10 22:00
Opis: Ochrona trwa 10 minut. Plemię ograniczone do 1 osoby. Wsparcie wojskowe oraz transport surowców zablokowane. Technologia wymagana tylko do produkcji jednostki, nie wpływa na jej zdolności bojowe.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#485 Szybkie

Start: 27.03.10 09:00
Koniec: 27.03.10 15:00
Opis: Ochrona trwa 15 minut. Liczba graczy w jednym plemieniu 3 osoby. Technologia w systemie 0-3. Brak rycerza oraz kościoła. Szlachta idzie najdalej 200 pól.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#484 Szybkie

Start: 26.03.10 23:00
Koniec: 27.03.10 05:00
Opis: Brak ochrony,rycerza, oraz morale. Liczba graczy w plemieniu 2 osoby. Aktywny kościół.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#482 Szybkie

Start: 22.03.10 11:00
Koniec: 26.03.10 15:00
Opis: Ochrona trwa 6 godzin. Liczba osób w plemieniu:5 osób. Wsparcie wojskowe oraz wysyłka surowców możliwe tylko do członków własnego plemienia. Technologia wymagana tylko do rekrutacji jednostki, nie wpływa na jej wartości bojowe. Brak rycerza , łucznika oraz kościoła. Aktywne obozy wojskowe.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 70
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#481 Szybkie

Start: 21.03.10 11:00
Koniec: 21.03.10 19:00
Opis: Ochrona trwa 10 minut. Liczba graczy w plemieniu ograniczona do 2 osób. Technologia w systemie 0-3. Brak rycerza oraz kościoła. Aktywne obozy wojskowe. Dla najlepszego plemienia po 3 pp. Wsparcie wojskowe możliwe tylko do członków własnego plemienia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#480 Szybkie

Start: 20.03.10 23:00
Koniec: 21.03.10 04:00
Opis: Ochrona trwa 5 minut. Brak morale. Rycerz nie posiada przedmiotów. Technologia w systemie 0-3. Zwiad widzi wojsko oraz poziomy budynków. . Ilość graczy w jednym plemieniu ograniczona do 5 osób.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#479 Szybkie

Start: 20.03.10 15:00
Koniec: 20.03.10 21:00
Opis: Runda typu CAT.Szlachta nie podbija wiosek.Liczba graczy w jednym plemieniu ograniczona do jednej osoby.Brak rycerza,łucznika oraz kościoła.Ochrona trwa 10 minut
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)