Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1826] >1828< [1830] ... [1867]

#468 Szybkie

Start: 07.03.10 16:30
Koniec: 07.03.10 22:30
Opis: Brak ochrony oraz morale. Liczba graczy w jednym plemieniu ograniczona do 1 osoby. Zasięg szlachty 150 pól. Technologia w systemie 0-3. Brak rycerza oraz kościoła. Wysyłka surowców oraz wsparcie wojskowe zablokowane. Dla najlepszego gracza 5 punktów premium.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#467 Szybkie

Start: 07.03.10 09:00
Koniec: 07.03.10 16:00
Opis: Ochrona trwa 10 minut. Liczba graczy w jednym plemieniu 10 osób. Zasięg szlachty: 100 pól. Technologia w systemie 0-3. Brak rycerza. Aktywne morale.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#466 Szybkie

Start: 06.03.10 21:00
Koniec: 07.03.10 03:00
Opis: Runda typu CAT.Szlachta nie podbija wiosek.Liczba graczy w jednym plemieniu ograniczona do jednej osoby.Brak rycerza,łucznika oraz kościoła.Ochrona trwa 10 minut
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#465 Szybkie

Start: 06.03.10 10:00
Koniec: 06.03.10 19:16
Opis: Ochrona trwa 15 minut. Liczba graczy w plemieniu 5 osób. Brak rycerza i kościoła. Wioski bardzo blisko siebie.Szlachta idzie najdalej 2 pola.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#464 Szybkie

Start: 05.03.10 22:00
Koniec: 06.03.10 04:00
Opis: Brak ochrony oraz morale. Limit graczy w jednym plemieniu 5 osób. Rycerz nie posiada przedmiotów.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#463 Szybkie

Start: 01.03.10 12:00
Koniec: 05.03.10 21:00
Opis: Ochrona trwa 10 godziny. Liczba graczy w jednym plemieniu 10 osób. Brak rycerza i łucznika, aktywne morale. Technologia wymagana tylko do zbadania jednostki nie wpływa na jej wartości bojowe. Bonus nocny od godziny 00:00 do 06:00
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 80
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#462 Szybkie

Start: 28.02.10 21:00
Koniec: 01.03.10 03:00
Opis: Brak ochrony oraz morale. Rycerz nie posiada przedmiotów. Technologia w systemie 0-3. Brak Łucznika. Limit graczy w plemieniu 5 osób.
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#461 Szybkie

Start: 28.02.10 12:00
Koniec: 28.02.10 20:00
Opis: Ochrona trwa 15 minut. Liczba graczy w plemieniu 10 osób. Rycerz z przedmiotami oraz kościół w grze.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#460 Szybkie

Start: 27.02.10 22:30
Koniec: 28.02.10 04:00
Opis: Czas ochrony 5 minut. Brak morale oraz kościoła. Limit wojsk obronnych w wiosce. Liczba graczy w jednym plemieniu 5 osób.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#459 Szybkie

Start: 27.02.10 15:00
Koniec: 27.02.10 22:00
Opis: Ochrona trwa 30 minut. Liczba graczy w plemieniu 5 osób. Technologia jest tylko wymagana do budowy jednostki nie wpływa na jej siłę.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)