Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1828] >1830< [1832] ... [1867]

#448 Szybkie

Start: 19.02.10 15:00
Koniec: 19.02.10 22:00
Opis: Ochrona trwa 20 minut.Liczba graczy w plemieniu 3 osoby. Wsparcie wojskowe możliwe tylko do członków własnego plemienia.Brak rycerza oraz kościoła.Wioska startowa poziom 4
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#447 Szybkie

Start: 18.02.10 10:00
Koniec: 19.02.10 14:00
Opis: Ochrona trwa 20 minut.Liczba graczy w plemieniu 3 osoby. Wsparcie wojskowe możliwe tylko do członków własnego plemienia.Brak rycerza oraz kościoła.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 280
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#446 Szybkie

Start: 17.02.10 21:05
Koniec: 18.02.10 03:00
Opis: Brak ochrony rycerz z przedmiotami w grze.Aktywne morale.Szlachta idzie najdalej 200 pól.Limit graczy w plemieniu 5 osób.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#445 Szybkie

Start: 15.02.10 09:00
Koniec: 17.02.10 21:00
Opis: Ochrona trwa 30 minut. Liczba graczy w plemieniu 3 osoby. Rycerz z przedmiotami. Technologia potrzebna tylko do odkrycia jednostki nie wpływa na efektywność w walce.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 200
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#444 Szybkie

Start: 14.02.10 23:01
Koniec: 15.02.10 05:00
Opis: Brak ochrony oraz morale. Rozbudowana wioska startowa.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#443 Szybkie

Start: 14.02.10 18:01
Koniec: 14.02.10 23:00
Opis: Runda typu CAT.Szlachta nie podbija wiosek.Liczba graczy w jednym plemieniu ograniczona do jednej osoby.Brak rycerza,łucznika oraz kościoła.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#442 Szybkie

Start: 14.02.10 10:00
Koniec: 14.02.10 18:00
Opis: Czas ochrony:5minut Limit graczy w plemieniu:3 osoby. Technologia w systemie 0-3 Szlachta idzie najdalej 250 pól. Brak rycerza. Aktywna zasada zagrody
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#441 Szybkie

Start: 13.02.10 21:01
Koniec: 14.02.10 04:00
Opis: Ochrona trwa 15 minut. Szlachta zbija od 99 do 100 poparcia. Limit graczy w jednym plemieniu 1 osoba.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#440 Szybkie

Start: 13.02.10 08:00
Koniec: 13.02.10 21:00
Opis: Ochrona trwa 5 minut. Liczba graczy w jednym plemieniu 2 osoby. Szlachta zbija od 25 do 50 poparcia. Dla najlepszego gracza 5pp.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#439 Szybkie

Start: 12.02.10 18:01
Koniec: 13.02.10 04:00
Opis: Brak ochrony oraz morale. Limit graczy w plemieniu 3 osoby. Szlachta zbija od 1 do 100 poparcia. Brak rycerza oraz kościoła.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)