Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1830] >1832< [1834] ... [1867]

#427 Szybkie

Start: 04.02.10 14:30
Koniec: 04.02.10 20:00
Opis: Runda typu CAT. szlachta nie podbija wiosek. Jedna osoba w plemieniu. Wysyłka surowców oraz wsparcie wojskowe zablokowane. Ochrona trwa 5 minut.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#426 Szybkie

Start: 04.02.10 07:00
Koniec: 04.02.10 14:00
Opis: Ochrona dla nowych graczy trwa 10 minut. Liczba graczy w jednym plemieniu 3 osoby. Reguła zagrody aktywna.Technologia w systemie 0-3.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#425 Szybkie

Start: 03.02.10 21:00
Koniec: 04.02.10 06:00
Opis: Brak morale oraz przedmiotów dla rycerza. Szlachta idzie najdalej 200 pól.Ochrona dla nowych graczy trwa 5 minut.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#424 Szybkie

Start: 02.02.10 10:00
Koniec: 03.02.10 20:00
Opis: Ochrona trwa 30 minut, Liczba graczy w plemieniu 3 osoby. Dla najlepszego plemienia po 3pp. Brak możliwości opuszczenia plemienia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 280
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#423 Szybkie

Start: 01.02.10 23:00
Koniec: 02.02.10 06:00
Opis: Brak ochrony oraz morale. Runda bez zasad* Liczba graczy w plemieniu 5 osób. Rozbudowana wioska startowa. *Zakaz handlowania punktami premium,oraz włamywania sie na konta innych graczy.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#422 Szybkie

Start: 01.02.10 17:00
Koniec: 01.02.10 22:00
Opis: Runda typu CAT. Plemię ograniczone do 1 osoby. Wysyłka surowców i wsparcie wojskowe zablokowane. Rozbudowana wioska startowa. Ochrona trwa 10 minut
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#421 Szybkie

Start: 01.02.10 10:00
Koniec: 01.02.10 16:00
Opis: Ochrona dla nowych graczy trwa 10 minut. Plemię ograniczone do 10 graczy. Bez kościoła i rycerza.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#420 Szybkie

Start: 31.01.10 22:00
Koniec: 01.02.10 04:00
Opis: Brak ochrony oraz morale.Ilość graczy w jednym plemieniu 10 osób. Szlachta zbija od 25 do 50
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#419 Szybkie

Start: 31.01.10 11:00
Koniec: 31.01.10 20:00
Opis: Czas trwania ochrony trwa 15 minut. Rycerz bez przedmiotów. Liczba graczy w jednym plemieniu 5 osób.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#418 Szybkie

Start: 30.01.10 21:00
Koniec: 31.01.10 04:00
Opis: Ilość graczy w plemieniu:10 osób. Brak możliwości opuszczenia plemienia. Runda bez rycerza i kościoła. Wsparcie wojskowe możliwe tylko do członków własnego plemienia
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)