SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
Start: | 16.01.10 20:00 |
Koniec: | 17.01.10 03:48 |
Opis: | Brak morale oraz okresu ochronnego. Runda typu NO RULES. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 16.01.10 10:00 |
Koniec: | 16.01.10 19:00 |
Opis: | Ochrona dla nowych graczy trwa 20 minut. Liczba osób w jednym plemieniu ograniczona do 10 osób. Brak rycerza. Kościół w grze |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 15.01.10 20:00 |
Koniec: | 16.01.10 04:00 |
Opis: | Brak ochrony oraz morale. Rycerz w grze nie posiada przedmiotów.Szlachta idzie najdalej 150 pól. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 15.01.10 08:00 |
Koniec: | 15.01.10 16:00 |
Opis: | Ochrona trwa 10 minut. Brak rycerza i kościoła. Szlachta zbija od 1 do 100 poparcia.limit osób w plemieniu 1 osoba, Wysyłka surowców i wsparcie wojskowe zablokowane. Technologia w systemie 0-3. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 14.01.10 23:00 |
Koniec: | 15.01.10 05:00 |
Opis: | Ochrona dla nowych graczy trwa 15 minut. Świat podobny do classica. Brak limitu ilości graczy w plemieniu. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 14.01.10 14:00 |
Koniec: | 14.01.10 21:00 |
Opis: | Runda typu BASH, brak rycerza liczba graczy w plemieniu 2 osoby. Dla najlepszego plemienia nagroda po 5pp.Czas ochrony 10 minut.Brak możliwości opuszczenia plemienia wsparcie wojskowe tylko do członków własnego plemienia. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 14.01.10 08:00 |
Koniec: | 14.01.10 13:00 |
Opis: | Runda typu CAT,brak rycerza, kościoła szlachta nie podbija wiosek.Liczba graczy w plemieniu jedna osoba wsparcie wojskowe i wysyłka surowców zablokowane. Ochrona trwa 5minut |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 13.01.10 20:00 |
Koniec: | 14.01.10 04:00 |
Opis: | Ochrona trwa 10 minut, szlachta zbija od 30 do 50 poparcia.Klasyczny system technologiczny. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 11.01.10 11:00 |
Koniec: | 13.01.10 15:00 |
Opis: | Ilość graczy w plemieniu 2 osoby. Dla najlepszego plemienia nagroda. Rycerz z przedmiotami , brak kościoła. Szlachta idzie tylko 100 pól. Brak możliwości opuszczenia plemienia. Ochrona trwa 10 minut |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 270 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Start: | 10.01.10 21:00 |
Koniec: | 11.01.10 03:00 |
Opis: | Czas ochrony 15 minut. Runda z rycerzem i nowymi przedmiotami. Ilość graczy w plemieniu 3 osoby. Brak kościoła |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .