Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1832] >1834< [1836] ... [1867]

#406 Szybkie

Start: 16.01.10 20:00
Koniec: 17.01.10 03:48
Opis: Brak morale oraz okresu ochronnego. Runda typu NO RULES.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#405 Szybkie

Start: 16.01.10 10:00
Koniec: 16.01.10 19:00
Opis: Ochrona dla nowych graczy trwa 20 minut. Liczba osób w jednym plemieniu ograniczona do 10 osób. Brak rycerza. Kościół w grze
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#404 Szybkie

Start: 15.01.10 20:00
Koniec: 16.01.10 04:00
Opis: Brak ochrony oraz morale. Rycerz w grze nie posiada przedmiotów.Szlachta idzie najdalej 150 pól.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#403 Szybkie

Start: 15.01.10 08:00
Koniec: 15.01.10 16:00
Opis: Ochrona trwa 10 minut. Brak rycerza i kościoła. Szlachta zbija od 1 do 100 poparcia.limit osób w plemieniu 1 osoba, Wysyłka surowców i wsparcie wojskowe zablokowane. Technologia w systemie 0-3.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#402 Szybkie

Start: 14.01.10 23:00
Koniec: 15.01.10 05:00
Opis: Ochrona dla nowych graczy trwa 15 minut. Świat podobny do classica. Brak limitu ilości graczy w plemieniu.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#401 Szybkie

Start: 14.01.10 14:00
Koniec: 14.01.10 21:00
Opis: Runda typu BASH, brak rycerza liczba graczy w plemieniu 2 osoby. Dla najlepszego plemienia nagroda po 5pp.Czas ochrony 10 minut.Brak możliwości opuszczenia plemienia wsparcie wojskowe tylko do członków własnego plemienia.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#400 Szybkie

Start: 14.01.10 08:00
Koniec: 14.01.10 13:00
Opis: Runda typu CAT,brak rycerza, kościoła szlachta nie podbija wiosek.Liczba graczy w plemieniu jedna osoba wsparcie wojskowe i wysyłka surowców zablokowane. Ochrona trwa 5minut
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.3
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#399 Szybkie

Start: 13.01.10 20:00
Koniec: 14.01.10 04:00
Opis: Ochrona trwa 10 minut, szlachta zbija od 30 do 50 poparcia.Klasyczny system technologiczny.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#398 Szybkie

Start: 11.01.10 11:00
Koniec: 13.01.10 15:00
Opis: Ilość graczy w plemieniu 2 osoby. Dla najlepszego plemienia nagroda. Rycerz z przedmiotami , brak kościoła. Szlachta idzie tylko 100 pól. Brak możliwości opuszczenia plemienia. Ochrona trwa 10 minut
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 270
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#397 Szybkie

Start: 10.01.10 21:00
Koniec: 11.01.10 03:00
Opis: Czas ochrony 15 minut. Runda z rycerzem i nowymi przedmiotami. Ilość graczy w plemieniu 3 osoby. Brak kościoła
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)